برترین تونر کارتریج ها در سال 2021

برترین تونر کارتریج ها در سال 2021

کارتریج یک قطعه مصرفی در پرینترها، جهت ذخیره جوهر یا تونر است. این کارتریج ها وظیفه چاپ متون و تصاویر بر روی کاغذ را دارند. در حال حاضر دو نوع کارتریج جوهری و تونر وجود دارد که مدل جوهری مختص چاپگرهای جوهر افشان و مدل پودری (تونر) مختص چاپگرهای لیزری است.

اگر در طول روز صفحات چاپی زیادی را انجام میدهید، تونر کارتریج ها بسیار مناسب هستند، چرا که از دوام بالایی برخوردار بوده و نگهداری و تعویض آنها بسیار ساده است. به طور کلی برتری تونرهای کارتریج نسبت به جوهری شکی نیست. اگر به تازگی قصد خرید پرینتر لیزری را دارید و یا میخواهید کارتریج آن را تعویض کنید در ادامه چند مدل برتر و پرفروش این قطعه مصرفی را به شما معرفی میکنیم.

مدل‌های برتر و پرفروش کارتریج 2021

1. brother TN450

کارتریج تونر مدل TN450 برادر مختص پرینترهای لیزری برند برادر با عنوان بهترین کارتریج خانگی و اداری در سال 2017 معرفی شد. ماندگاری بالا چاپ با 2600 صفحه، و طراحی تک قطعه ای که تونر و درام را ترکیب کرده است و در زمان نصب فقط با یک قطعه سر و کار دارید. از استانداردهای ISO/IEC 19752 برخوردار بوده و رنگ های سیاه و خاکستری را با دقت بالا و پر رنگ به چاپ میرساند. از لحاظ قیمت بسیار مقرون و به صرفه هستند.

تونر کارتریج برادر مدل brother TN450

2. HP 85A

با استفاده از این کارتریج اچ پی متون و تصاویر سیاه و سفید را در پرینترهای لیزری اچ پی با کیفیت بالا به چاپ برسانید. از لحاظ کیفیت بی نظیر بوده و نتایج بسیار خوبی را به شما ارائه میدهد. نصب و راه اندازی آن بسیار راحت بوده و تا 1600 صفحه را پشتیبانی میکند.

فروش کارتریج تونر HP 85A

3. Canon 728

این قطعه مصرفی نتایج مطلوبی را با جزئیات ارائه میدهد. این کارتریج کانن برای چاپ 2100 صفحه و حتی بالاتر طراحی و تولید شده است. قطعات تشکیل دهنده آن کاملا اصل و درجه یک بوده و به دلیل ترکیب تونر و درام در این قطعه نصب را برای کاربران بسیار راحت کرده است.

خرید کارتریج  Canon 728

4. Samsung MLT-D101S

بسیاری از کاربران پرینترهای سامسونگ را به دلیل کیفیت خوبی که ارائه میدهد، تمجید میکنند. بیشتر پرینترهای این برند از سرعت چاپ بالایی برخوردار هستند. به طور کلی اگر تونر با کیفیتی را در آن قرار ندهید بعد از مدتی کیفیت خود را از دست میدهد. کارتریج تونر مدل MLT-D101S یک کارتریج ایده آل و با کیفیت شرکت سامسونگ است. با توجه به قیمت مناسبی که دارد، نصب و راه اندازی آن نیز بسیار آسان است و به راحتی در چاپگرها جا سازی میشود.

کارتریج مدل Samsung MLT-D101S

5. Brother TN-315

برادر یکی از برندهای پر طرفدار است که در چند سال اخیر به تولید کارتریج های با کیفیت پرداخته است. مدل TN-315 از تولیدات شرکت برادر بوده که از طول عمربالایی برخوردار است. کارتریج مشکی تا 2500 صفحه سیاه و سفید و کارتریج رنگی تا 1500 صفحه (زرد، آبی و قرمز) را پشتیبانی میکند. یکی دیگر از مزایای این قطعه مصرفی سازگاری آن با تمامی چاپگرهای برادر است.

کارتریج رنگی و سیاه و سفید Brother TN-315

Samsung MLT-D111S .6

این کارتریج نهایت رضایت چاپ را به مشتریان ارائه میدهد. اگر در محل کار یا خانه از چاپگر لیزری سامسونگ استفاده میکنید این کارتریج تونر بسیار مناسب خواهد بود و تا 1000 صفحه سیاه و سفید را پشتیبانی میکند. صفحات را بدون هیچ نقصی به چاپ میرساند. با توجه به امکانات خوبی که ارائه میدهد، قیمت مقرون و به صرفه ای دارد.

خرید کارتریج تونر Samsung MLT-D111S

7. Canon FX-10

در صورتی که از پرینترهای لیزری کانن استفاده میکنید، با کارتریج FX-10 کیفیت صفحات چاپی خود را بالا ببرید. این تونر کارتریج 2000 صفحه را پشتیبانی میکند و خروجی را با جزئیات نمایش میدهد. هزینه های نگهداری و تعمیر با این قطعه مصرفی به حداقل میرسد و از استانداردهای ISO/IEC پشتیبانی میکند.

مشخصات کارتریج Canon FX-10 Laserjet Toner Cartridge

نتیجه گیری

بیشتر کاربران برای چاپ اسناد و مدارک مهم خود از چاپگرهای با کیفیت و حرفه ای استفاده میکنند. در صورتی که کاتریج های بی کیفیت را در این پرینترها قرار دهید، کیفیت چاپی که انتظار داریم را ارئه نمیدهد و علاوه بر آن باعث خرابی دستگاه خواهد شد. حال با استفاده از کارتریج تونرهای اصل و مطلوب کیفیت چاپ صفحات خود را افزایش دهید. برای خرید این قطعه مصرفی میتوانید به فروشگاه ها و یا مراکز خرید معتبر مراجعه نمایید.

فروشگاه کیومیتا یکی از مراکز فروش آنلاین تونر کارتریج های لیزری با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایران است. شما کاربران گرامی میتوانید برای خرید این قطعه با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. در ضمن با پیشنهادات و نظرات خود در این زمینه ما را یاری نمایید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط