برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
فکس پاناسونیک FP - 365Cx
فکس پاناسونیک FP - 365Cx
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
فکس پاناسونیک  FP711Cx-W
فکس پاناسونیک FP711Cx-W
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
فکس پاناسونیک  FP-701Cx
فکس پاناسونیک FP-701Cx
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
فکس پاناسونیک  FM-388CX
فکس پاناسونیک FM-388CX
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
فکس پاناسونیک KX-FM386
فکس پاناسونیک KX-FM386
لطفا تماس بگیرید

    فکس حرارتی - رول کاربنی

    با ورود تکنولوژی های بدون کاغذ به دنیای امروز، اما دستگاه های فکس نیز برای ارسال و دریافت سریع اسناد در مواقعی که برنامه هایی نظیر پست الکترونیک و دیگر برنامه ها در دسترس نباشد بسیار کاربردی است. بسیاری از مدیران کسب و کار داشتن یک دستگاه فکس را الزامی می دانند. در صورتی که بسیاری از افراد در مورد نحوه کار و نوع آنها اطلاعات کافی ندارند.

    دستگاه فاکس حرارتی یکی از انواع این دستگاه بوده که همانند دستگاه های فکس دیگر عملیات ارسال و دریافت را انجام میدهد. تنها ویژگی که مدل حرارتی را از مدل های دیگر مجزا کرده خروجی داده ها بر روی کاغذ است. این دستگاه حرارتی برای فرآیند چاپ به کارتریج نیاز ندارد و از فناوری حرارتی برای چاپ بر روی کاغذ استفاده می کند.

    دستگاه های فکس حرارتی برای چاپ از کاغذهای حرارتی مخصوص استفاده میکنند که در بازار با کاغذ فکس عنوان میشود.این نوع کاغذها با مدل های معمولی متفاوت بوده و پوشش شیمیایی آن باعث مخصوص شدن کاغذهای حرارتی شده است. این پوشش با بافتی منظم روی کاغذ قرار گرفته که باعث سخت نوشتن بر رو آن شده است.

    مزیت های استفاده از فکس حرارتی

    یکی از مزایای این نوع دستگاه ها هزینه های مقرون و به صرفه آن است که در مقابل مدل های دیگر نظیر لیزری هزینه نگهداری کمتری دارد.به طور کلی تنها موردی که باید ان را تعویض کرد کاغذ یا ریبون استفاده شده در آن است.مورد بعد حجم کوچک آن بوده که دربین صاحبان محبوبیت پیدا کرده است. سیستم داخلی این دستگاه پیچیده بوده اما مشکلاتی نظیر گیر کردن کاغذ و موارد دیگر به وجود نمی آید.

    به طور کلی فکس های حرارتی در هر مدل و برندی با مزایایی که دارند، معایبی را هم نیز دارند، نظیر کیفیت متوسط، سرعت پایین و ... که برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است. همچنین در صورت عدم استفاده از کاغذهای مخصوص در این دستگاه مشکلاتی نظیر چسبندگی ریبون به کاغذ و ایجاد لک در کاغذ رخ میدهد.