جت پرینتر
برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
جت پرینتر دستی HR-260
جت پرینتر دستی HR-260
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
جت پرینتر E19
جت پرینتر E19
لطفا تماس بگیرید

    جت پرینتر

    جت پرینتر یک نوع پرینتر صنعتی است که اطلاعاتی نظیر قیمت، بارکد، لوگو، شماره و ... را بر روی کاغذ و بسته بندی کالا و محصولات چاپ می‌کند که در کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و محیط‌های تولیدی کاربرد دارد. از اصلی‌ترین کاربرد این دستگاه ثبت تاریخ تولید و انقضا بر روی محصولات است. برخی مدل‌ها می‌توانند اطلاعات بیشتری نظیر قیمت را نیز بر روی کالا چاپ کنند و برخی مدل‌ها نیز ثبت حروف و حتی فونت را دارند.

    انواع جت پرینتر

    جت پرینتر دارای دو مدل دستی و صنعتی است که در مکان‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون قابل استفاده است.

    جت پرینتر دستی

    این نوع جت پرینتر به دلیل وزن سبک و قابل حمل تعداد تیراژ پایینی دارد و باید توسط از اپراتور‌ها انجام شود. در مدل‌های قدیمی‌تر این دستگاه باید تمامی حروف و اعداد را در قالب‌ها چید تا دستگاه بتواند پرینت را انجام دهد. مدل‌های به روز‌تر نیز از صفحه و سیستم ورودی استفاده می‌کنند. هر دو مدل این دستگاه بدون سنسور طراحی شده اند و برای استفاده باید محصول را درمقابل آن قرار دهید تا اطلاعات را بر روی آن چاپ کند.

    فروش جت پرینتر مدل دستی

    جت پرینتر صنعتی

    مدل صنعتی این دستگاه جت پرینتر می‌تواند اتوماتیک همراه با بسته بندی کالا با سرعت چاپ کنند. عملکر بالای این جت پرینتر برای مصارف صنعتی و تولیدی بزرگ با تعداد تیراژ بالا مناسب است. تمامی مدل‌های صنعتی مجهز به سنسور هستند و با عبور کالا و محصول از مقابل خود، به طور اتوماتیک تشخیص داده و اطلاعات را چاپ می‌کند.

    مشخصات جت پرینتر صنعتی

    صنایعی که بیشترین کاربرد جت پرینتر را دارند، کدامند؟

    صنایع آرایشی و بهداشتی

    صنایع غذایی

    صنایع بسته بندی

    صنایع دارویی

    صنایع پتروشیمی

    صنایع خودرو سازی

    صنایع ساختمانی

    صنایع کشاورزی

    صنایع چوب

    صنایع تولید لوله

    صنایع تولید شیشه

    صنایع تولید سیم و کابل

    صنایع نظامی

    کارخانجات آب معدنی

    قیمت جت پرینتر

    به طور کلی قیمت جت پرینترهای دستی بسیار پایین و به صرفه‌تر از مدل‌های صنعتی هستند و بیشتر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک با حجم پایین کارایی دارند. قیمت جت پرینتر صنعتی همانطور که از اسمش پیداست برای مصارف صنعتی حجیم به کار می‌رود و از این رو قیمت بالای آن طبیعی به نظر می‌رسد.

    خرید جت پرینتر

    با مراجعه به صفحه بالای این سایت می‌توانید انواع جت پرینتر‌ها را از لحاظ مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. علاوه بر این می‌‌توانید مشاوره تخصصی و رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش کیومیتا داشته باشید.