برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه

گوشی موبایل اپل Apple

اپل در آپریل 1976‏ در آمریکا تاسیس شد. این کمپانی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی از جمله گوشی های موبایل هوشمند است. اپل اولین گوشی های آیفن را در سال 2007 روانه بازار کرد. آیفون‌ همواره از پرفروش ‌ترین گوشی‌ ها بوده‌ و سهم زیادی از بازار پرچمداران را در سال ‌های اخیر در اختیار داشته است. برای کسب اطلاعات درباره قیمت گوشی اپل و خرید گوشی موبایل آیفون در انواع مختلف مطلب زیر را مطالعه کنید.

انواع گوشی آیفون اپل

شرکت اپل هر ساله نسخه جدیدی از گوشی های آیفون را به بازار ارائه می دهد. بعد از گوشی آیفن سری X حالا بر ترین گوشی های این شرکت iPhone 11 ،11 Pro و 11 Pro Max است.

گوشی آیفون سری X

آیفون X در مقایسه با آیفون های پیشین خود از طراحی کاملا متفاوت و متمایزی بهره می ‌برد و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده. دوربین آیفون X می‌ تواند به وضوح اقتدار کمپانی اپل را نمایش دهد و دارای ویژگی های بسیار متعدد و جالب توجه دارد. قیمت گوشی آیفون ایکس در برابر امکانات و ویژگی هایی که دارد مناسب است.

گوشی آیفون سری iPhone 11

طراحی این گوشی به نحوی است که استفاده‌ آن بسیار آسان است و هنگام کار کردن با تاچ آن دچار مشکل نخواهید شد. بهترین دوربین گوشی هوشمندی که تا به حال طراحی شده‌، بر روی این گوشی قرار دارد و بهترین دوربین هوشمند از همه جهات است.

کیفیت گوشی های اپل

گوشی های آیفون اپل از با کیفیت ترین و در عین حال گران قیمت ترین گوشی های بازار هستند. اپل گوشی های میان رده یا پایین رده تولید نمی ‌کند و در طراحی دقت را به عمل می ‌آورد و از بهترین مواد درجه یک و مرغوب استفاده می کند. بنابراین آیفونی در بازار وجود ندارد که بی ‌کیفیت یا کم ‌کیفیت باشد. به بیان دیگر شرکت APPLE فقط گوشی های با کیفیت تولید می کند و کاری با آن دسته از کاربرانی که بنا به هر دلیل طرفدار گوشی های ارزان تر قیمت هستند ندارد. ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم دوربین این گوشی های آیفون است که عملکرد فوق العاده ای را دارد، حتی قدیمی ترین آیفون ها هم در دوره خودشان از دوربین هاای با کیفیتی بهره ‌مند بودند. در ادامه به بررسی چند ویژگی این گوشی هوشمند اپل می پردازیم.

تصاویر زنده : گوشی های سری جدید اپل دارای دوربین هایی با کیفیت تر و وضوح بالا تری هستند که رنگ هایی بیشتر و زنده تری ارئه می دهند.

پشتیبانی قوی : در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید میتوانید به سایت اپل بروید و به صورت آنلاین با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

طراحی بدنه: اپل گوشی های خود را در وزن سبک و طراحی زیبا تولید کرده است و دارای تنوع مدل و اندازه هستند.

صفحه نمایش : امروزه اپل صفحه نمایش های خود را تا اندازه 6 اینچ هم عرضه کرده است.در گذشته اندازه آنها از 4 اینچ تا 5 اینچ ارائه می شد.

سخت افزار: شرکت اپل همه محصولات خو را با بهترین کیفیت سخت افزاری ارائه داده است. از نظر سخت افزاری بسیار مقاوم و قدرتمند هستند.

خدمات پس از فروش : یکی از ویژگی های مهمی است که برای خیلی از کاربران دارای اهمیتی بالایی است. اپل توانسته است در این زمینه از مشتریان خود حمایت کند.

مکالمه : شما می توانید از طریق این گوشی ساعت ها بدون آنکه شارژ آن زود تمام شود صحبت نمایید.

قیمت گوشی موبایل آیفون در بازار ایران

در گوشی های اپل بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، حافظه داخلی، امکانات دیگر نظیر حسگرهای اثر انگشت، دوربین های تکی یا چند گانه، قیمت این گوشی ها دچار نوسان می شود. به طور کلی قیمت گوشی اپل نسبت به سایر گوشی ‌های هوشمند بالا تر بوده و برای خرید آن باید این موضوع را درنظر داشته باشید. افزایش قیمت ارز به شدت موجب گرانی این گوشی ها شده و روز به روز این حباب قیمتی بزرگ ‌تر می‌شود. البته هزینه بالای گوشی آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده، بلکه وسایل جانبی آن نظیر شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی ‌های موجود در بازار گران‌ تر است. مرکز ماشین های اداری کیومیتا انواع گوشی های موبایل اپل را با قیمت روز برای شما کاربران گرامی عرضه کرده است.

مزایای خرید گوشی اپل از سایت کیومیتا

یکی از مزایای خرید گوشی اپل از وب سایت کیومیتا این است که می توانید به صورت غیر حضور در اقصی نقاط کشور خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن بدون هیچ اتلاف وقتی آن را تحویل بگیرید. علاوه بر گوشی تجهیزات جانبی و گارانتی هم دریافت می نمایید. در صورت هرگونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.