برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
گوشی نوکیا 2720 Flip
گوشی نوکیا 2720 Flip
تماس بگیرید

    گوشی موبایل نوکیا

    سری های پرفروش و محبوب موبایل نوکیا

    گوشی موبایل Nokia 7.2: گوشی موبایل مدل 7.2 از گوشی میان ‌رده و با کیفیت شرکت نوکیا است که از سخت افزار خوبی بهره می برد. با وجود سیستم عامل اندروید نسخه 9 و دوربین های سه گانه، می ‌تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال یک گوشی میان رده و با قیمت مناسب هستند.

    گوشی موبایل Nokia 9 PureView: این مدل از محصولات خوش ساخت و پرچمدار شرکت مطرح نوکیا است.نوکیا با قابلیت و امکانات بسیاری نظیر دوربین‌های شش ‌گانه با ست‌ آپی جدید و فریم آلومینیومی این گوشی را در سال 2019 به بازار معرفی کرد.

    گوشی موبایل 8.1 : این گوشی از تولیدات میان رده نوکیا محسوب می شود که با قیمت مقرون به صرفه در کنار مشخصات و طراحی ظاهری جذابش مورد توجه هر کاربری قرار گرفته است. درواقع خرید این گوشی موبایل نوکیا بسیار سودمند بوده و کمتر کسی می تواند از آن ناراضی باشد.

    گوشی موبایل Nokia 7 Plus: با توجه به اینکه فیمت این گوشی نصف قیمت یک گوشی پرچمدار بوده، اما تمام قابلیت هایی را که انتظار دارید را، در اختیار شما قرار میدهد. اما در کنار مزایا و امکانات خود اشکالاتی نیز دارد، اما یک گوشی اندرویدی میان رده است و ارزش خرید بالایی دارد.

    گوشی موبایل Nokia 5.1 Plus : اگر به دنبای یک گوشی میان رده اما خوب هستید و بودجه محدودی دارید مدل 5.1 Plus شرکت نوکیا گزینه ای ایده آل خواهد بود. در ظاهر یک گوشی میان رده با حداقل امکانات بوده اما برای استفاده های روز مره و کاربری ساده گوشی جذابی است که طراحی مدرنی دارد.

    گوشی های نوکیا Nokia ساخت کدام کشور است؟

    گوشی های شرکت نوکیا یکی از معروف ترین و قدیمی ترین غول های موبایل سازی در جهان است است که در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاری در زمینه تولید گوشی‌های لمسی داشته، و دومین جایگاه را به خود اختصاص داد. تمام محصولات و قطعات گوشی های نوکیا فنلاندی هستند اما ساخت آنها ساخت کشورهایی نظیر چین، مجارستان، بریتانیا، روسیه، هند، سوئد و فنلاند میباشد.

    کیفیت گوشی موبایل نوکیا Nokia

    همه ما برند نوکیا را به خوبی می شناسیم، و به عنوان اولین گوشی هایی است که پای دیجیتال را به زندگی باز کردند. گوشی هایی که ظاهری با کیفت و کارایی بالا در زمان خود داشتند و حالا با ورو گوشی های هوشمند طرفداران بیشتری را در بازار به خود جذب کرد. در حال حاظر نیز گوشی های موبایل این کمپانی در دو مدل میان رده و پرچمدار در بازار موجود است و با توجه به قیمت، به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی مجهز شده‌اند.

    حدود قیمت گوشی موبایل نوکیا در بازار

    امروزه یکی از بزرگ ‌ترین دغدغه‌ های هر فردی در خرید گوشی، قیمت های بسیار بالا و سرسام آور آن است که با توجه به نوسانات ارز این قیمت ها هر روز نیز بالاتر میرود. در این میان شرکت نوکیا دست به تولید گوشی هایی زده است که با حداقل بودجه میتوان گوشی هایی میان رده اما با کیفیت را خریداری کرد. شما میتوانید لیست قیمت گوشی نوکیا ساده و لمسی را به همراه مشخصات و نقد و بررسی تخصصی در فروشگاه کیومیتا مشاهده و خریداری کنید. همچنین آخرین تخفیفات نیز به شما نمایش داده می‌ شود.

    مزایای خرید موبایل نوکیا از سایت کیومیتا

    فروشگاه اینترنتی کیومیتا سایت جامع و کاملی در زمینه خرید انواع گوشی های نوکیا است که شما میتوانید مدل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در هر نقطه از ایران سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. علاوه بر این کیومیتا خدماتی را برای مشتریان خود فراهم نموده که به راحتی بتوانید با مشاوره و راهنمایی از متخصصان واحد فروش، خریدی آسان و مطمئنی را تجربه کنید.