برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)

گوشی موبایل شیائومی

سری های پرفروش و محبوب موبایل شیائومی

Redmi Note X: این سری از میان رده های پرفروش شرکت شیائومی به شمار می رود و به دلیل مشخصات عالی در مقابل قیمت همیشه مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. از مدل های محبوب این سری می توان به Redmi Note 5 و Redmi Note 6 Pro اشاره کرد.

Redmi 8: از سری گوشی های کاربردی شیائومی است و در رده محصولات میان ‌رده و پر فروش این شرکت قرار می ‌گیرد. گوشی موبایل سری Redmi 8 برای انجام کارهای معمولی و روز مره انتخاب بسیار مناسبی است و و امکانات قابل قبولی هم پیش روی شما قرار می ‌دهد.

Xiaomi Mi 9: این گوشی با طراحی زیبا، مشخصات خوب و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به دیگر سری گوشی های پرچم‌ دار آن را منحصر به فرد کرده است. شیائومی می 9 به عنوان یکی از بهترین اسمارت فون های جهان نیز به حساب می‌آید.

Xiaomi Mi 8 Lite: این گوشی میان رده قدرتمند به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی محسوب می‌ شود. طراحی زیبا و منحصربه فرد آن هر کاربری را به خود جذب میکند.

گوشی های شیائومی xiaomi ساخت کدام کشور است؟

شرکت xiaomi یکی از تولید کنندگان گوشی های موبایل هوشمند در چین است که با ارائه امکانات بسیار و قیمت مناسب در سال های اخیر مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. این شرکت چینی محصولات متنوعی از گوشی های هوشمند را در مدل و قیمت های متنوع به تولید رسانیده است.

تفاوت نسخه گلوبال و نسخه چین گوشی های شیائومی

در بازار کنونی بسیاری از گوشی‌ های موبایل شیائومی دارای دو نسخه متفاوت از یکدیگر هستند که یکی از آنها مخصوص بازار چین و دیگری مخصوص بازارهای جهانی است . به دلیل فیلتر بودن گوگل در چین شرکت شیائومی، محصولات خود را در چند نسخه نظیر نسخه چین و نسخه گلوبال تولید می ‌کند. نسخه چین مختص کاربران چینی و نسخه گلوبال مختص کاربران در سراسر جهان است. درواقع تفاوت کلی این نسخه ها در ROM است و از نظر سخت‌ افزاری باهم تفاوت ندارند.

در بسته بندی نسخه چینی شاهد دفترچه راهنما با زبان چینی خواهید بود و روی بسته بندی نیز نوشته ها با همین زبان مشاهده می شوند. علاوه بر این، محتویات داخل بسته بندی نظیر شارژر نیاز به تبدیل دارد و چنین ویژگی هایی در نسخه چینی وجود دارد. این نسخه معمولا به دلایلی نظیر تغییر ROM به صورت پلمپ به فروش نمیرسد. همچنین، به دلایل مختلفی همچون بازار رقباتی چین، از قیمت پایین تری نسبت به نسخه جهانی برخوردارهستند که فروشندگان را مشتاق به خرید آن ها میکند. نسخه گلوبال گوشی های شیائومی در یک پک متفاوت ارائه شده که از نظر سخت افزاری کاملاً مشابه ROM چینی هستند و سیستم عامل آنها اندروید خام نصب شده است.

حدود قیمت گوشی موبایل شیائومی در بازار

قیمت گوشی شیائومی، مانند دیگر کالاها با قیمت دلار رابطه مستقیم دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی های شیائومی هر روز و یا حتی به طور لحظه ‌ای تغییر کند. برای آگاهی از قیمت مدل‌های مختلف این گوشی‌ ها، به در لیست این صفحه مراجعه نمایید.

مزایای خرید موبایل شیائومی از سایت کیومیتا

سایت کیومیتا بهترین گوشی های موبایل شیائومی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد و جدا از امکانات و خدمات بی ‌نظیری که دارد، با خرید آنلاین این محصول می‌ توانید در زمان خود صرفه‌ جویی کنید. خریداران می توانند مشخصات فنی و قیمت هر کدام از مدل ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین گوشی را با بهترین قیمت انتخاب و خریداری کنند. انواع خدمات پشتیبانی هم از جمله مواردی است موجب رضایت بیشتر کاربران در خرید میشود.