اسکنر اثر انگشت
برند و سازنده کالا


محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
اسکنر اثر انگشت RealScan-D
اسکنر اثر انگشت RealScan-D
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

اسکنر اثر انگشت

دستگاه اسکنر اثر انگشت به عنوان یک دستگاه امنیتی برای تعیین هویت افراد به کار برده می‌شود که در چند سال اخیر با سرعت بسیار زیادی فراگیر شده است. با توجه به اینکه اثر انگشت هر فرد منحصر به فرد بوده، استفاده این نوع اسکنر‌‌ها در موارد امنیتی برای ثبت کارت‌های شناسایی، ثبت اسناد رسمی، رایانه‌ها، دستگاه‌های حضور غیاب و غیره بسیار کارگشا خواهد بود.

انواع اسکنر اثر انگشت

اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک

یکی از مدرن‌ترین مدل‌ها از اسکنر‌های اثر انگشت در بازار، اسکنر اولتراسونیک است. این نوع اسکنر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است. پیشرفت فناوری از دو بعدی به سه بعدی برای اسکن اثر انگشت یکی از قابلیت‌هایی بوده که موجب استقبال از این نوع اسکنر نسبت به دیگر اسکنر‌های قدیمی شده است. دقت بالای اسکن یکی از ویژگی‌های اصلی در مدل اولتراسونیک بوده. در این مدل نیاز به لمس و نزدیکی دست و اسکنر نبوده و با فاصله نیز می‌توان اسکن را انجام داد. بدین ترتیب در مواردی که امکان لمس نبوده، استفاده از این مدل می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

اسکنر اثر انگشت خازنی

اسکنر اثر انگشت خازنی یکی از پر کاربرد‌ترین مدل‌های موجود در بازار  است. خازن این قابلیت را دارد که پستی و بلندی‌های پوست را به خوبی و با دقت بالا تشخیص دهد. بدین ترتیب تصویری دو بعدی از اثر انگشت هر فرد تهیه می‌کند. برای اینکه بتوان به راحتی اسکن کرد، می‌بایست دست کاملا تمیز و خشک باشد، زیرا وجود هر نوع کثیفی و یا رطوبت موجب اختلال در این حسگر خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت نوری

این مدل از اسکنر‌های اثر انگشت با استفاده از نوری که ساطع می‌کند، پستی و بلندی‌های روی پوست را تشخیص داده و تصویر اثر انگشت را ذخیره می‌کند. این مدل کارکردی مشابه با دستگاه کپی دارد. با توجه به این ویژگی‌ها در مورد اسکنر اثر انگشت نوری می‌توان گفت که امنیت در این اسکنر کمتر از دیگر اسکنر‌های موجود در بازار است که می‌توان به راحتی آن را دور زد. با این حال این امر باعث می‌شود نتوان بر روی امنیت اسکنر انگشت نوری حساب باز کرد.

موارد استفاده از اسکنر اثر انگشت

اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب

امروزه این تکنولوژی در دستگاه حضور و غیاب رشد چشمگیری داشته است اما دستگاه‌های قدیمی‌تر شناسایی هویت نظیر کارت و رمز به دلیل پایین بودن قیمت در جاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم به دلیل پایین بودن امنیت نا‌امن است اما با ورود فناوری تشخیص هویت اثر انگشت این مشکل به راحتی حل شده است. استفاده از این فناوری مدرن در دستگاه حضور و غیاب این امکان را فراهم نموده که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگار شد. در حال حاظر تشخیص اثر انگشت یکی از روش‌های مطمئن جهت شناسایی هویت افراد است.

اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب

اسکنر اثر انگشت گوشی

یکی از کاربرد‌های اصلی اسکنر‌های اثر انگشت، در گوشی‌های هوشمند است که کاربر بدون وارد کردن رمز عبور یا الگو صفحه نمایش گوشی خود را با اثر انگشت باز می‌کند. امروزه این فناوری در بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌ها مشاهده می‌شود و هر کاربر مشخصات انگشت خود را به عنوان قفل گشا در دستگاه ذخیره می‌کند. این قابلیت از اصلی‌ترین کاربرد‌های حسگر انگشت گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود.

اسکنر اثر انگشت در گوشی های هوشمند

اسکنر اثر انگشت در کامپیوتر

برخی از کامپیوتر‌ها و لپ‌تاپ‌ها مجهز به حسگر اثر انگشت هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت برای باز کردن صفحه و ویندوز، اسکن می‌کند. البته در نظر داشته باشید کامپیوتر‌ها به میزان گستردگی گوشی‌های هوشمند نیستند.

اسکنر اثر انگشت در کامپیوتر و لپ تاپ


خرید دستگاه مهرساز از فروشگاه اینترنتی کیومیتا


خرید اسکنر اثر انگشت از کیومیتا

مشتریان همیشه به دنبال یک تجربه خرید خوب و آسان هستند، به همین منظور شرکت کیومیتا با راه اندازی فروشگاه آنلاین برای مشتریان خود تجربه یک خرید آسان و بی زحمت را فراهم آورده. از محصولات پر فروش این فروشگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که با تنوع مدل و قیمت برای مشتریان ارائه شده است. برای اطلاع از این محصولات با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

حدود قیمت اسکنر اثر انگشت

با وجود نوسانات ارز نمی‌توان قیمت ثابتی برای دستگاه‌های اسکنر اثر انگشت تعیین کرد و قیمت هر مدل از این اسکنر‌ها بر اساس برند و قابلیت‌های خود ارائه می‌شود، که می‌توانید در وب سایت کیومیتا قیمت‌های روز را مشاهده نمایید.