اکسس پوینت
برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه

    اکسس پوینت

    اکسس پوینت وسیله ای است که شبکه محلی بی سیم یا WLAN را معمولاً در یک اداره یا ساختمان بزرگ ارائه میدهد. یک نقطه دسترسی از طریق کابل اترنت به یک روتر سیمی، سوئیچ یا هاب متصل می شود و یک سیگنال Wi-Fi را به یک منطقه مشخص شده ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید دسترسی Wi-Fi را در شرکت خود فعال کنید، اما در این زمینه روتر ندارید، می توانید یک اکسس پوینت نزدیک میز نصب کرده و یک کابل اترنت را از طریق سقف به اتاق سرور اجرا کنید. در حال حاضر نیز انواع مختلفی از اکسس پوینت موجود است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

    فروش انواع اکسس پوینت

    اکسس پوینت رادیو سینگل (ACCESS-POINT Radio Single): شماری از اکسس پوینت هت از نوع رادیو سینگل هستند که با IEEE 802.11a یا b / g کار می کنند. البته این دو گزینه توسط کاربر انتخاب می شود. اکثر اکسس پوینت های رادیو سینگل به دلیل پیروی از آداپتور های شبکه با استاندارد b / g کار می کنند. نوع دیگر این این محصول رادیو دوآل است که به طور همزمان با IEEE 802.11b / g یا حتی IEEE 802.11 b / g / n کار می کند.

    اکسس پوینت رادیو دوآل (Access Point Dual Radio): اکسس پوینت های رادیو دوآل برای مناسب شبکه های مش بوده و امکان دسترسی به لپ تاپ های مجهز به آداپتور های شبکه 802.11a هستند را می دهد.

    آنتن های خارجی / آنتن های داخلی: اکثر اکسس پوینت ها با آنتن های داخلی، ارائه می شوند. اگرچه آنها پوشش مناسبی را ارائه می دهند، اما ممکن است برنامه های خاصی وجود داشته باشد که در آن تعداد کاربران کم، منطقه تحت پوشش زیاد باشد؛ مانند یک محیط باز. در این شرایط پیشنهاد میشود از Access Point با آنتن خارجی استفاده کنید.

    استاندارد IEEE: این استاندارد پروتکل های دسترسی بی سیم اکسس پوینت را استاندارد سازی کرده تا چند سیستم بتوانند از طریق وای فای با یکدیگر به راحتی ارتباط برقرار کنند.

    IEEE 802.11b از حداکثر 11 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، اما IEEE 802.11a و g از حداکثر 54 مگابیت در ثانیه روی یک پلت فرم مشترک پشتیبانی می کند. در حال حاضر IEEE 802.11n از حداکثر 300 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و در آینده از 600 مگابیت بر ثانیه در هر نقطه دسترسی پشتیبانی می کند. (همانطور که تعداد رایانه ها شخصی که با افزایش AP، پهنای باند بین آنها تقسیم می شود؛ شرایط، و پهنای باند عملی به دست آمده ممکن است نیمی از آنچه در AP مشخص شده باشد)

    نقاط دسترسی استاندارد باید حداکثر 30 متر در محیط داخلی و بیش از دو برابر در فضای باز پشتیبانی کنند (اگرچه در برنامه های کاربردی بسیاری از AP ها در فاصله 30 متری بر اساس تعداد کاربران و پهنای باند مورد نیاز آنها مستقر شده اند) بنابراین، از طریق رادیو، اکسس پوینت می تواند از IEEE 802.11 a یا IEEE 802.11b / g / n پشتیبانی کند (همانطور که در فرکانس های مختلف کار می کنند)، براساس پروتکل پشتیبانی شده توسط Access Point، پهنای باند برای هر AP متفاوت است.

    پشتیبانی از شبکه مش: پشتیبانی از شبکه مش در برخی نقاط دسترسی رادیویی دوگانه رواج پیدا کرده است، این در حالیست که رادیوی AP به مشتریان متصل می شود، مثلاً در 802.11b / g، رادیوی دیگر نقطه ای را برای اتصال به Access Point دیگر ایجاد می کند، مثلاً در 802.11a ( که مشابه این کابل است) و از این رو کابل داده متصل به AP (اما نه کابل برق) را از بین می برد. اگرچه AP با این روش می تواند به یکدیگر متصل شود، اما با هر پرش پهنای باند موجود تا آخرین Access Point (از شبکه سیم دار) نصف می شود. بنابراین، دورتر AP از شبکه سیم دار ، پهنای باند کمتر است.

    حدود قیمت اکسس پوینت در بازار

    قیمت Access Point در بازار با توجه به مدل و دسته بندی هایی که دارد بسیار متفاوت بوده؛ علاوه بر این برند و شرکت سازنده آن بر روی قیمت بی تاثیر نیست. کاربران می توانند برای اطلاع از آخرین قیمت های برو روز شده به صفحه بالای این سایت مراجعه نموده و به صورت آنلاین قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

    مزایای خرید اکسس پوینت از سایت کیومیتا

    کیومیتا مفتخر است خود را به عنوان یکی از فروشندگان معتبر در زمینه تجهیزات فروشگاهی از جمله اکسس پوینت معرفی کند. این مجموعه رضایت از مشتری را به عنوان سر لوحه قرار داده تا روند ثبت نام، انتخاب و در نهایت خرید اکسس پوینت را برای مشتریان عزیز در هر نفطه از ایران ساده کند. این اطمینان را میدهیم که می ‌توانند از تضمین قیمت های این سایت و تخفیف ‌های ویژه، خدمات گارانتی و خدمات پس ازفروش بهره ببرند، و همچنین مشاوره رایگان را تجربه کنند.