برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

پرده نمایش برقی

در تعریف کلی پرده نمایش برقی باید بگوویم که یک نمایشگر بصری الکترونیکی برای ارائه تصاویر، متون و ویدئو است که با تجهیز به یک موتور الکتریکی از طریق کنترل از راه دور قابل کنترل است. پرده نمایش برقی امکان نصب بر روی دیوار و سقف را دارد که به طور معمول در سالن های بزرگ و همایش بسیار کاربردی بوده و به صورت ثابت قابل نصب است.

ویژگی و امکانات پرده نمایش برقی

استفاده از پرده نمایش مدل برقی بسیار ساده بوده و برای باز و جمع کردن آن تنها از طریق دکمه ریموت کنترل انجام می شود و اندازه های بسیار بزرگی دارند. وزن پرده نمایش برقی نسبتا زیاد است و در زمان نصب و راه اندازی نیاز به یک نیروی کمکی خواهید داشت. یکی از ویژگی های مهم این نوع پرده این است که افراد حاضر نمی توانند بدون ریموت صفحه را پایین بکشند و آسیبی بزنند.

قیمت پرده نمایش برقی

قیمت این نوع از پرده های ویدئو پروژکتور بالا بوده که به دلیل استفاده از موتور و قابلیت های بسیار دیگر آن است و با توجه به ابعاد بزرگی که نسب به مدل های دستی و پایه دار دارد، این قیمت طبیعی به نظر می رسد.

خرید پرده نمایش برقی

فروشگاه کیومیتا انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور را با برند های متنوع و قیمت بسیار به صرفه به شما عزیزان عرضه می‌ کند. لازم به ذکر است تمامی این محصولات همراه با گارانتی معتبر ارائه می گردد و در صورت بروز مشکل طبق شرایط گارانتی کالای شما تعویض خواهد شد. اگر در انتخاب خرید پرده نمایش نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان کیومیتا آماده اطلاع رسانی به شما عزیزان خواهند بود.