پنل هوشمند
برند و سازنده کالا







محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
پنل هوشمند پروگرس P-IFP65
پنل هوشمند پروگرس P-IFP65
۷۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
پنل هوشمند پروگرس P-IFP75
پنل هوشمند پروگرس P-IFP75
۸۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
پنل هوشمند شارپ PN-VC862HNS
پنل هوشمند شارپ PN-VC862HNS
۱۴۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

پنل هوشمند

امکانات و مزایای پنل هوشمند

پنل هوشمند یک نمایشگر لمسی با ترکیبی از چند ویژگی منحصر به فرد است که با امکانات و قابلیت‌های بسیار، به معلمان برای ایجاد یک کلاس درسی تعاملی و به مدیران برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها کمک می‌کند و امکان اشتراک گذاری آنی اطلاعات توسط معلم، دانش آموزان و مدیران را فراهم می‌کند. درواقع پنل هوشمند از یک دستگاه وایت برد و تبلت قلمی استفاده می‌کند، تا توضیحات، نمودار‌ها، مطالب درسی، نکات و هر چیز دیگر را بر روی صفحه قابل نوشتن باشد و تعامل گروهی و خارج شدن کلاس و جلسات از حالت خسته کننده را بدون نیاز به ویدئو پروژکتور یا رایانه ارائه می‌دهد و به عنوان یک کامپیوتر لمسی برای تدریس یا ارائه یک محتوا با قابلیت نصب به یک پایه دیواری استفاده می‌شود.

این نمایشگر لمسی در کاربرد‌های مختلفی از جمله کلاس‌های درسی در تمام مقاطع تحصیلی، در اتاق‌های هیئت مدیره شرکت‌ها و گروه‌های کاری، اتاق‌های آموزشی برای مربی گری حرفه‌ای ورزش، در استودیو‌های پخش و سایر موارد قابل استفاده است. در تجارت، استفاده از این پنل‌ها به معنای افزایش بهره وری است. در یک کنفرانس یا جلسه، مشتریان یا سایر شرکت کنندگان به سرعت درگیر خواهند شد و در نتیجه جلسه بسیار پرباری در اختیار خواهید داشت. هیئت مدیره‌ها امکان اشتراک و برنامه ریزی مشترک را دارند. فایل‌ها به راحتی ایجاد و ذخیره شده تا همه در یک صفحه بمانند و به طور کارآمد سازمان یافته باشند.

پنل دیواری هوشمند مبتنی بر قلم الکترومغناطیسی شامل مجموعه‌ای از سیم‌های تعبیه شده در پشت سطح پنل است که با یک سیم پیچ در نوک قلم تعامل می‌کند تا مختصات افقی و عمودی قلم را تعیین کند و معمولاً منفعل بوده، یعنی فاقد باتری یا منبع تغذیه دیگر است. سیگنال‌های الکتریکی تولید شده برد را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، هنگامی که به سطح برد نزدیک هستید، می‌توان اشاره گر ماوس را حس کرد، و به برد توانایی over-mouse را داد. نرم افزار‌های ویژه‌ای نیز برای پنل لمسی تعاملی ارائه می‌شود که طیف وسیعی از نقشه‌ها و تجهیزات ریاضی، تصاویر و ابزار‌های رنگی را ارائه می‌دهد.

پنل هوشمند دارای مزایای بی شماری نسبت به برد‌ها و تخته‌های سنتی است که در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • جلسات را به سطح جدیدی از همکاری می‌برد و شرکت کنندگان درگیر بحث می‌شوند. پرونده‌ها به راحتی حاشیه نویسی، ویرایش، اشتراک و ذخیره می‌شوند. تغییرات در زمان واقعی قابل انجام است و بازخورد مخاطبان در دسترس است.
  • انتشار اطلاعات افزایش می‌یابد و هر شخصی که در اتاق هیئت مدیره یا کلاس است دسترسی دارد.
  • تغییرات و حاشیه نویسی‌های فعال و مداوم در ویدیو، صفحات پیوندی و سایر تصاویر، جریان ارتباطات را افزایش می‌دهد.
  • اتصال تلفن همراه با استفاده از نرم افزار و سخت افزار مناسب، اتصال به پنل از طریق تلفن هوشمند یا رایانه به صورت سریع انجام می‌شود و طیف گسترده‌ای از به اشتراک گذاری داده‌ها را به همراه دارد.

نکات مهم هنگام خرید پنل هوشمند

یکی از نکات مهمی که در خرید این نمایشگر‌های لمسی باید در نظر گرفته شود سایز استانداد است. شما با توجه به محل نصب، سایز مناسب و استاندارد محیط خود را باید خریداری کنید، که در بازار از 55 اینچ تا 86 اینچ موجود است. کیفیت تصویر، وضوح، اندازه تصویر، کیفیت صدا، انتخاب صحیح ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی و تصویری، اینها همه موارد مهم در انتخاب و خرید پنل هوشمند است.

حدود قیمت پنل هوشمند

قیمت پنل هوشمند بستگی به سایز، شرکت سازنده و امکانات قابل ارائه آن دارد که بسیار متنوع است و هر کاربر با توجه به بودجه خود به راحتی قیمت مورد نظر خود را خریداری می‌کند.

مزایای خرید پنل هوشمند از سایت کیومیتا

فروشگاه اینترنتی کیومیتا به عنوان تامین کننده پنل هوشمند در ایران وظیفه فروش و پشتیبانی از این پنل‌ها را با قیمت مناسب و گارانتی اصلی بر عهده دارد. شما کاربران گرامی برای خرید پنل هوشمند کافی است سری به این فروشگاه آنلاین بزنید و مدل مورد نظر خود را سفارش و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. نصب و راه اندازی نیز توسط کارشناسان و متخصصان این مجموعه قابل انجام است.