برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
تونر شارژ رنگی 1215 hp
تونر شارژ رنگی 1215 hp
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
تونر شارژ مشکی 1005 hp
تونر شارژ مشکی 1005 hp
لطفا تماس بگیرید
مقایسه

    پودر تونر

    تونر یک نوع پودر خاص با غلظت زیاد بوده که در کارتریج های لیزری سیاه و سفید و رنگی مورد استفاده قرار میگیرد. پودر تونر در چاپگرهای رنگی شامل چهار رنگ اصلی قرمز، آبی، زرد و مشکی است. ترکیبات به کار رفته در تونرها در هر کارخانه و شرکت سازنده متفاوت میباشد و باید توجه داشت در هر چاپگر نمیتوان هر نوع تونری را استفاده کرد. به طور کلی ترکیبات اصلی در این نوع پودرها شامل پلی استر، پلیمرهای خاص، اکسیدآهن و پودر کربن میباشد که پودر کربن از بیشترین ماده تشکیل دهنده آن است.

    انواع پودر تونر برای شارژ کارتریج ها

    کیفیت تونر بستگی به ذرات تشکیل دهنده آن دارد، هرچه ذرات کوچک تر باشند کیفیت چاپ نیز بهتر خواهد بود. بسیاری از کارخانه های سازنده این ماده مصرفی جهت افزایش کیفیت چاپ، ذرات تشکیل دهنده تونر را از 16 میکرون به 8 میکرون رسانده اند. تونرها نیز همانند کاتریج توسط شرکت های سازنده اصلی و چینی در بازار ارائه شده است که سازندگان اصلی، تونر را در داخل کاتریج ارائه داده اند اما دیگر سازندگان تونر را در داخل بطری های 45 گرمی تا 100 گرمی بسته بندی کرده اند.

    خرید پودر تونر از کیومیتا

    از آنجایی که هر پودر تونر برای یک مدل دستگاه به خصوص استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده آن متفاوت است، باید درباره کارتریج خود و نوع تونری که با آن سازگاری دارد اطلاعات داشته باشید. اما اگر هم این اطلاعات را ندارید نگران نباشید، کارشناسان ما در کیومیتا آماده مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان هستند. شما می توانید برای مشاوره، اطلاع از قیمت و خرید پودر تونر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    نکات ضروری در استفاده و نگهداری از تونر 

    پودر تونر خاصیت چسبندگی داشته و در صورت تماس با دست یا لباس فورا با آب سرد بشویید و از شستن دستها و لباس با آب گرم خودداری نمایید که در غیر این صورت موجب چسبندگی بیشتر آن خواهد شد. تونر به دلیل داشتن خاصیت شیمیایی سمی موجب بیماری های تنفسی و ریوی میشود بنابراین از تنفس یا بو کشیدن این پودر خودداری نمایید. شارژ کارتریج با تونرهای طرح موجب افت کیفیت چاپ و آسیب دیدن پرینتر خواهد شد.

    قبل از شارژ کارتریج تمیز کردن کارتریج موجب عملکرد بهتر تونر خواهد شد. اگر از تونر باکیفیت استفاده نمایید، سیاهی و لکه بر روی صفحه چاپی مشاهده نخواهد شد. بهتر است تونر را در محلی خشک و تمیز نگهداری کنید و در زمان مصرف باز شود.