دستگاه کنترل تردد
برند و سازنده کالا




محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
دستگاه کنترل تردد FR-T1
دستگاه کنترل تردد FR-T1
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
دستگاه کنترل تردد HM-105
دستگاه کنترل تردد HM-105
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
 گیت کنترل تردد PD-300
گیت کنترل تردد PD-300
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
دستگاه کنترل تردد SF200
دستگاه کنترل تردد SF200
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
مقایسه

    دستگاه کنترل تردد

    دستگاه کنترل تردد یکی از مدرن ترین و کارایی ترین راهکار ها جهت مدیریت و کنترل تردد افراد در اماکن مختلف است. این دستگاه پس از شناسایی افراد با استفاده از روش های شناسایی نظیر تردد اثر انگشتی، تردد تشخیص چهره، تردد کارتی، فرمان شناسایی را ارسال می کند و از این فرمان می توان جهت بازگشایی قفل درب های ورودی، مجتمع های امنیتی و موارد مشابه استفاده نمود. درواقع دستگـاه کنترل تردد انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در محیط های داخلی و یا محل هایی که احساس میکنید نیاز به کنترل و مراقبت درب ورود و خروج دارد است و حق دسترسی افراد را به محیط ها و مکان های خصوصی محدود می کند. اکثر مشتریان از این دستگاه در مکان هایی نظیر اتاق های سرور، اتاق مدیران و مدیر عاملان، درب های آزمایشگاه، ارگان های نظامی، اتاق های سازمان ها، درب های اتاق های خاص بیمارستان و دیگر اتاق های امنیتی که افراد خاصی اجازه ورود را دارند مورد استفاده قرار می گیرند. در نظر داشته باشید با تجهیزات خاصی که برای این سیستم کنترل تردد وجود دارد هیچگونه محدودیتی را برای نصب ندارد و به طور کلی می توان بر روی هر دربی نصب نمود.

    انواع دستگاه کنترل تردد

    دستگاه کنترل تردد اثرانگشتی

    دستگاه های کنترل تردد اثر انگشتی از تکنولوژی و امنیت بالایی برخوردار هستند و دلیل امنیت بالای آن به دلیل عدم جعل و تقلب در این دستگاه است. اثر انگشت هر فرد مختص همان فرد است و اگر تمام دنیا را بگردید هیچ فردی پیدا نمی ‌شود که اثرانگشت یکسانی با شما داشته باشد. این مدل از دستگاه های کنترل تردد با سنسوری هوشمند، یک اسکن از اثر انگشت فرد تهیه میکند و آن را با دیگر اثر انگشت های از پیش ذخیره شده مقایسه می ‌کند. در صورت مطابقت هویت فرد شناسایی میشود و زمان ورود و خروج در این سیستم ثبت خواهد شد. این نوع سیستم ها محبوبيت بسياری را در سازمان‌ها و ارگان ها دارند.

    دستگاه کنترل تردد اثر انگشت

    دستگاه کنترل تردد کارتی

    دستگاه کنترل تردد کارتی، یکی از قدیمی‌ ترین انواع دستگاه کنترل تردد است. عملکرد این دستگاه بدین صورت بوده که کارتی برای افراد صادر می‌ شود و اطلاعات شخصی فرد در این کارت ذخیره میشود. هر زمان که شخص قصد وارد شدن را دارد؛ با قرار دادن کارت بر روی دستگاه، شناسایی می شود. مدل پیشرفته ای از این دستگاه ها هستند که تنها با نزدیک کردن کارت به دستگاه، درب باز می شود. در دستگاه کارتی این امکان وجود دارد که اشخاص تقلب کنند و کارت خود را در اختیار دیگران قرار دهند و بدون آنکه خودشان حضور داشته باشند تردد را توسط دیگران ثبت نمایند. این در صورتی است که دستگاه از دوربین جهت ثبت تصویر شخص در ھنگام تردد برخوردار نباشد، در غیر این صورت از طریق دوربین تصویر فرد متقلب شناسایی شده و از ورود جلوگیری می شود.

    دستگاه کنترل تردد کارتی

    دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره

    دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره بسیار سریع‌ تر از دیگر روش های دستگاه کنترل تردد عمل می‌ کند و زمان بسیار اندکی را برای شناسایی لارم دارد و نیز رعايت بهداشت با استفاده از سیستم تشخيص چهره بسيار راحت تر است. زيرا نيازی به ايجاد تماس نخواهد بود. نحوه استفاده از آن به این صورت بوده که فرد روبروی دستگاه قرار میگیرد و با نگاه مستقیم به دوربین کمتر از یک ثانیه شناسایی و تشخیص داده می شود.

    کنترل تردد تشخیص چهره

    خرید دستگاه کنترل تردد از کیومیتا

    شرکت کیومیتا در بخش فروش دستگاه کنترل تردد فعالیت دارد و در حال حاضر با تمرکز بالا در این بخش توانسته دستگاه ها و نرم افزار های با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین توانسته توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند و پشتیبانی و خدمات خوبی را تضمین کند. در صورتی که مایل به خرید و نصب هر کدام از سیستم های کنترل تردد هستید پیشنهاد میکنیم پس از بررسی محصولات روی سایت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید نسبت به سفارش خود اقدام نمایید.

    حدود قیمت دستگاه های کنترل ترد

    در واقع نوسانات ارز بازار به این شکل درآمده که قیمت دستگاه کنترل تردد در طول روز متغیر است. حدود قیمت این دستگاه در بازار از 1.5 تا 3 میلیون تومان موجود است. البته این حدود قیمت در بین سازنده‌های داخلی و خارجی بسیار متفاوت است.