مانیتور صنعتی
برند و سازنده کالا











محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مانیتور صنعتی ال جی 43UH5F
مانیتور صنعتی ال جی 43UH5F
۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مانیتور صنعتی ال جی 49UH5F
مانیتور صنعتی ال جی 49UH5F
۷۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مانیتور صنعتی ال جی 55UH5F
مانیتور صنعتی ال جی 55UH5F
۹۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دستگاه مانیتور صنعتی

امروزه بیشتر مراکز تفریحی، اداری و فروشگاهی برای آنکه بتوانند خدمات و محصولات خود را بهتر به مشتریان ارائه دهند و رضایت مشتری را جلب نمایند نیاز به یک تبلیغات گسترده دارند که یکی از روش‌های تبلیغاتی برای ارائه خدمات و محصولات استفاده از مانیتور‌‌های صنعتی است. این سیستم یک نمایشگر گسترده بوده و به یک صفحه بزرگ تبدیل شده که برای استفاده در شرایط طاقت‌ فرسا یک محیط صنعتی سخت ساخته شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر ضربه و لرزش طولانی مدت، محدوده دمایی وسیع و رطوبت و گرد و غبار مقاومت کنند. بسته به کاربرد شما، همه مانیتور‌‌های صنعتی می‌توانند بر روی پنل یا VESA نصب شوند. امروزه در بازار این مانیتور بزرگ با مدل و برند‌‌های متنوع از جمله ال جی، جی پلاس، شارپ، بنکیو و سامسونگ بسیار پر فروش هستند و هر کدام از این برند‌‌ها ویژگی و قابلیت‌های خاص خود را در صنایع و مشاغل مختلف دارند

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مانیتور صنعتی

طول عمر مفید: مانیتور صنعتی به عنوان یک نمایشگر عریض قادر است در طول هفته و به صورت 24 ساعت و در سال 365 روز روشن بماند و کار کند، همچنین از تصاویر و ویدئو‌‌‌ها با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. مانیتور‌‌‌های صنعتی به دلیل اینکه در مکان‌های عمومی و پر خطر قرار می‌گیرند، بسیار در برابر گرد و خاک، آب و ضربه مقاوم هستند و می‌توانید به راحتی آن را بر روی همه سطوح‌ها مانند تخت، زاویه دار و منحنی نصب نمایید.

درگاه‌های متعدد و کاربردی: یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه مانیتور صنعتی، پخش ویدئو‌‌های زنده و ضبط شده با فرمت‌های مختلف VCD/DVD ،AVI ،MOV ،MP4 ،DAT  و DVIX است. وضوح تصویر آن نامحدود بوده و تصاویر را به صورت FULL HD نمایش می‌دهد. در صورت نیاز قادر خواهید بود تا صفحه را به صورت مورب و افقی قرار دهید. از نظر کیفیت بسیار مقاوم هستند و روشنایی صفحه نمایش حدود 1/5 برابر مانیتور‌های معمولی دارد. این سیستم به دلیل اینکه در طولانی مدت روشن می‌ماند برای صرفه جویی در مصرف برق آن از تکنولوژی Saving Smart Energy در آن به کار برده شده است که حدود 30 درصد در انرژی صرفه جویی می‌شود.

کیفیت نمایش: ویژگی‌های دیگری نظیر کنتراست و شدت روشنایی فوق‌العاده این نوع مانیتور‌ها موجب نمایشی با کیفیت و شفاف در تمامی محیط‌ها با شرایط مختلف نوری شده و تصاویر در طول روشن بودن طولانی، هیچ افت کیفیت و یا تاری نخواهند داشت.

برای خرید مانیتور در انواع مختلف از سایت کیومیتا با کارشناسان ما در ارتباط باشید

انواع پنل‌های مانیتور صنعتی

به طور کلی سه نوع تکنولوژی در طراحی پنل مانیتور‌های صنعتی وجود دارد که به سه دسته IPS ،TN و VA دسته بندی می‌شوند.

پنل IPS (In-Plane Switching)

پنل IPS به دلیل نزدیک بودن رنگ‌ها به واقعیت و مقاوم در برابر لمس در مصارف حرفه‌ای و تخصصی بسیار کاربردی است. علاوه بر این در برابر حرارت بسیار مقاومت دارد و برخلاف دیگر تکنولوژی‌ها در اثر گرما تصاویر دچار سوختگی پیکسل نخواهند شد. لازم به ذکر است که گران‌ترین پنل‌ها در بازار هستند.

پنل TN (Twisted Nematic)

این پنل یکی از قدیمی‌ترین نوع پنل‌ها است که نسب به IPS کیفیت رنگ پایین‌تری دارد. این پنل اقتصادی‌ترین مدل‌ها بوده که این ویژگی آن را در بازار محبوب کرده است.

پنل VA (Vertical Alignment)

این نوع پنل از کریستال‌های مایع با تراز عمودی در صفحه استفاده می‌کند و به صورت عمودی کریستال مایع را نمایش می‌دهد. کنتراست VA بسیار بالا بوده و از این رو برای استفاده در محیط‌های کم نور ایده‌آل است.

انواع پنل‌های مانیتور صنعتی

موارد استفاده از نمایشگر‌های صنعتی

  • مراکز گردشگری و مسافر‌بری 
  • موزه‌ها و مراکز تاریخی
  • سینما‌ها و تئاتر‌ها
  • بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها
  • فروشگاه‌ها و مراکز خرید
  • کافی شاپ و رستوران‌ها
  • مراکز ورزشی و استودیوم 
  • صرافی‌ها و بانک‌ها
  • هتل‌ها
  • مراکز تجاری
  • کتابخانه‌ها
  • پارک‌ها
  •  نمایشگاه‌های بین المللی
  •  بیلبورد‌‌ها
  • مراکز نظامی
  • مراکز کنترل شهری

نکات مهم در نگهداری مانیتور صنعتی

توصیه می‌شود که در فواصل زمانی کوتاه بدنه و صفحه نمایش مانیتور صنعتی را تمیز کنید تا از تجمع آلودگی بر روی سطوح آن جلوگیری شود.

در زمان‌هایی که از مانیتور‌ صنعتی استفاده‌ای ندارید حتما آن را خاموش کنید، در واقع با این کار به افزایش طول عمر دستگاه کمک خواهید کرد.

در صورت هر گونه ناهماهنگی یا اختلال نا‌آگاهانه دستگاه را باز نکنید و از متخصصان برای رفع مشکل کمک بگیرید تا به سرعت و بدون آسیب به دیگر بخش‌ها رفع شود.

قبل از نصب مانیتور صنعتی در تولیدی‌ها حتما احتیاط داشته باشید و از نصب آن در محیط‌های که امکان پرتاب جسم وجود دارد جدا خودداری کنید.

تفاوت مانیتور صنعتی با مانیتور معمولی

نمایشگرهای معمولی، همان تلویزیون‌هایی هستند که در همه‌ خانه‌ها برای مشاهده فیلم و سریال مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک نمایشگر خانگی به طور معمول در طول شبانه ‌روز می‌تواند تنها چند ساعت روشن بماند و ساختار آن‌ به گونه‌ای است ‌که در صورت استفاده مداوم به مرور دچار نقص و آسیب خواهد شد. بنابراین برای مشاغلی که نیاز به استفاده مداوم و شبانه‌ روزی دارند، پیشنهاد نمی‌شود. در مجموع می‌توان تفاوت عمده‌ مانیتور معمولی و مانیتور صنعتی را در روشن ماندن طولانی مدت دانست. مانیتور صنعتی می‌تواند به صورت دائم روشن بماند بدون آنکه آسیبی ببیند، کیفیت تصاویر آن نیز در طولانی مدت کاهش نخواهد یافت.

قیمت مانیتور صنعتی

مانیتور‌های صنعتی قیمت بالایی دارند و این قیمت گذاری بر اساس یک سری ویژگی‌های فنی و امکانات انجام می‌شود. این قیمت‌ها برای این نوع مانیتور‌‌‌ها چندان تعجب آور نیست، زیرا با امکاناتی که ارائه می‌دهد معقول به نظر می‌رسند. شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین انواع مانیتور‌‌های صنعتی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای شما کاربران گرامی در فروشگاه کیومیتا ارائه داده است و لیست قیمت‌ها هر چند ساعت بروز رسانی می‌شوند. بنابراین با خیالی راحت می‌توانید از لیست کالای مورد خود را انتخاب و خریداری کنید. در صورت هر گونه سوال در این زمینه با کارشناسان بخش فروش کیومیتا تماس حاصل نمایید.

خرید مانیتور صنعتی

در هنگام خرید مانیتور صنعتی حتما از قبل در خصوص مشخصات فنی آن پرس و جو کرده تا متناسب با نیاز و بودجه خود مدل مناسبی را خریداری کنید. کیومیتا در این زمینه به مشتریان خود مشاوره رایگان قبل از خرید را ارائه می‌دهد و پاسخگوی تمامی سوالات آنها خواهد بود.