پد امضاء
برند و سازنده کالا

محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
پد امضاء دیجیتال وکام STU-430
پد امضاء دیجیتال وکام STU-430
۱۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۱۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه

    پد امضاء

    پد امضا دستگاهی است که به صورت الکترونیکی امضای دست نویس شخص را بر روی صفحه لمسی LCD با استفاده از یک قلم ثبت می‌کند. هنگامی که کاربر به صورت دیجیتالی صفحه لمسی LCD را امضا می‌کند، یک حسگر فشار را از نوک قلم خوانده و داده‌‌های امضا را به کامپیوتر ارسال خواهد کرد و به صورت الکترونیکی ذخیره می‌کند که در یک فایل یا پایگاه داده نگهداری می‌شوند. موسسات مالی، بانک‌ها و سازمان‌های تشخیص هویت از مشتریان این دستگاه هستند.

    رایج‌ترین کاربرد‌های پد امضا چیست؟

    پد امضاء جایگزین اسناد کاغذی امضا شده و به سازمان‌ها اجازه می‌‌دهد تا کارایی را بهبود بخشند و همچنین در زمان، منابع و پول قابل توجهی صرفه‌جویی کنند. این دستگاه بیشتر توسط خرده فروشی‌ها، موسسات مالی، نهاد‌های دولتی، آژانس‌های بیمه و سازمان‌هایی که نیاز به امضا مشتریان دارند، استفاده می‌شود. همچنین برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها از جمله اضافه کردن امضا به کارت شناسایی، امضای فرم‌ها، قرارداد‌ها یا سایر مدارک و امضای رسید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    انواع پدامضا

    دو نوع دستگاه پد امضا با نمایشگر و فاقد نمایشگر وجود دارد که در پد امضای نمایشگر کاربر می‌تواند امضای خود را مشاهده کند اما در مدل فاقد نمایشگر امضای کاربر  از کامپیوتر قابل مشاهده است.

    خرید پد امضا

    کیومیتا یکی از فروشندگان دستگاه پد امضاء الکترونیکی در ایران است و برند‌های معتبری از این دستگاه‌ها را به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند که در فوق قابل مشاهده هستند. برای سفارش و خرید پد امضا با کارشناسان بخش فروش کیومیتا در تماس باشید.