دستگاه مهرساز
برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه

    دستگاه مهرساز

    انواع دستگاه مهرسازی

    ساخت مهر برای هر کسب و کار کوچک و بزرگی نظیر شرکت ها، مغازه داران، تولیدی ها، پزشکان و ... مهم تلقی می شود و دلیل این امر رسمیت اسناد و مدارک مهم است. این مهر ها نیز انواع مختلفی داشته که برای هر شغل یا شخص متفاوت بوده که در آن شماره ثبت، آدرس یا نظام و … گنجانده می شود. به عنوان مثال پزشکان از مهر های اتوماتیک استفاده می کنند و مشاغل آزاد از مهر های معمولی، یا برخی دیگر از مهر های برجسته استفاده می کنند. نوع ژلاتینی نیز برای تمامی مشاغل، استاندارد و مناسب است. مراحل این دستگاه به این صورت است که ابتدا پس از آماده شدن طرح در رایانه و پرینت آن بر روی کاغذ کالک به صورت نگاتیو؛ دستگاه طرح را روی کالک و برروی ژلاتین منتقل می کند، برای برجسته شدن نیز ژلاتین را با فرچه و محلول تربانتین شست و شو می دهید و طی مراحلی به دسته می چسبانید، حال مهر به مشتری تحویل دهید.

    دستگاه مهر سازی لیزری

    این نوع دستگاه مهر سازی قابلیت ساخت انواع مهر ها، از جمله فوری را دارد و قابلیت و امکانات بسیاری را نیز ارائه می دهد. این دستگاه از جدیدترین دستگاه های مهر سازی است که برای ساخت مهر های مهم و امنیتی بسیار کاربرد دارد و از فوم های مخصوص برای ساخت مهر استفاده می کند. دستگاه مهرسازی لیزری در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و از دقت، سرعت و ظرافت بالایی نیز برخوردار است و در کمتر از چند ثانیه در چند رنگ ساخته می شود. کار با این دستگاه مهر ساز بسیار ساده است و نياز به تخصص یا دانش خاصی ندارد، تنها با یک اموزش ساده قابل استفاده است.

    دستگاه های مهرسازی اتوماتیک

    در این دستگاه ژلاتین در محفظه ژلاتین شور قرار می گیرد تا مهر ساز اتوماتیک ژلاتین را برجسته کند. این دستگاه مهر سازی اتوماتیک با بدنه فلزی دارای سه لامپ ماوراء بنفش با مخزن شستشوی مهر، کاربرد های بسیاری دارد. برای ساخت مهر با این مهرساز اتوماتیک کافیست ژلاتین را 10 دقیقه درقسمت قیدنور (برای انتقال نوشته واشکال بروی ژلاتین) و 2 دقیقه درقسمت شستشو قراردهید تا مهر ساخته شود. هرقسمت آن دارای یک تایمرمجزا بوده که کارکردن با آن را بسیار ساده کرده است. در ادامه معرفی دستگاه مهرسازی اتوماتیک باید بگوییم بهترین دستگاهیست که هر مهرسازحرفه ای به آن نیاز دارد و با داشتن آن قادر به ساخت هر مهر ژلاتینی خواهید بود.

    دستگاه های مهرسازی دستی

    همان گونه که از اسمش پیداست از دستگاه های مهر زنی کوچک و جمع و جور است و ساخت مهر با آن کاملا به صورت دستی و برجسته انجام میشود و قابلیت ساخت انواع مهرژلاتینی ، فلزی، برجسته و کلیشه ای را دارد. همچنین تمام مراحل برجسته شدن و فرچه زنی به صورت دستی انجام می شود، درواقع بر خلاف مدل اتوماتیک عمل می کند. دستگاه مهرساز دستی شامل یک میز نور با لامپ های ماوراء بنفش، آیینه ضد موج، برد های دیجیتالی و بدنه ضد اشعه است که چاپ مهر بر روی ژلاتین را در کمترین زمان به سادگی انجام می دهد.

    خرید دستگاه مهرساز از کیومیتا

    کیومیتا یکی از مراکز فروش دستگاه مهر سازی در تهران است، که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه دارای پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش است و با گارانتی اصلی ارائه می شود. ضمن اینکه آموزش دستگاه نیز به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط کارشناسان فروش انجام می شود. این مجموعه برای خریداران شهرستان و افرادی که دسترسی سریع به این فروشگاه را ندارند، خرید آنلاین به صورت غیر حضوری را نیز ارائه داده که بعد از خرید و ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال می شود و شما درب منزل یا محل کار خود تحویل می گیرد.

    حدود قیمت دستگاه های مهرسازی

    قیمت دستگاه مهرسازی بسیار متنوع بوده و بر اساس نوع و مدل هر دستگاه متفاوت است، از نظر قیمت به دو دسته ارزان و میانی دسته بندی می شوند. ارزان ترین نوع آن، دستگاه مهرسازدستی و گران قیمت ترین آن دستگاه مهرسازی لیزری است که در کیومیتا برای خرید قابل دسترس است. قیمت این دستگاه ها نیز به عوامل دیگر نظیر نوع و تعداد لامپ و بدنه بستگی دارد.