دوربین مدار بسته
برند و سازنده کالا

محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
دوربین مداربسته بلورمز Dome Lite 2 A31
دوربین مداربسته بلورمز Dome Lite 2 A31
۱,۹۷۰,۰۰۰ تومان
۱,۵۷۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
دوربین مداربسته Blurams A10C
دوربین مداربسته Blurams A10C
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
دوربین مداربسته Blurams S21
دوربین مداربسته Blurams S21
لطفا تماس بگیرید

    دوربین مدار بسته

    دوربین مداربسته که تحت عنوان سیستم نظارت تصویری نیز شناخته می‌شود، برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت سارقان و ثبت تخلفات آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم می‌تواند مجرمان بالقوه را باز دارد و در صورت وقوع هر جرمی، فیلم‌های ویدئویی و تصاویر آنها می‌تواند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و شواهدی را برای پیگیری در دادگاه قانونی ارائه دهد. علاوه بر این با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و سبک زندگی، این سیستم‌های نظارتی در ساختمان‌های مسکونی و حتی داخل منازل نیز بسیار رواج پیدا کرده است و به عنوان یک ابزار ضروری و کاربردی برای حفاظت از مال و جان ساکنان و افراد خانواده محسوب می‌شود.

    انواع دوربین مداربسته

    انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته متناسب با موقعیت یا شرایط مختلف محیطی وجود دارد که هر کدام ویژگی و قابلیت‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. بنابراین اطمینان از خرید دوربین مداربسته مناسب بسیار مهم است، زیرا بسته به مکان قرارگیری و کاربرد اصلی آنها، باید دوربین مورد نیاز خود را پیدا کنید.

    دوربین مداربسته تحت شبکه

    این دوربین‌ها تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند، بنابراین تصاویر دوربین‌های مدار بسته به راحتی قابل دسترسی هستند. این دوربین‌ها برای اهداف داخلی و تجاری بسیار ایده آل هستند، و شما می‌توانید از راه دور خانه یا اداره را کنترل و نظارت کنید.

    دوربین مداربسته تحت شبکه

    دوربین مداربسته با کیفیت بالا

    وضوح تصویر دوربین‌های با کیفیت بسیار بالا است به حدی که در مراکز پر خطر مانند بانک‌ها و دیگر ارگان‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دوربین‌ها برای ردیابی سارقان بسیار مناسب هستند و در صورت نیاز به استفاده از فیلم در دادگاه، به کاربر امکان می‌دهد برای وضوح بیشتر بزرگنمایی کند.

    دوربین مدار بسته Varifocal

    این دوربین مدار بسته با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز به شما امکان می‌دهند فاصله کانونی و زاویه را تنظیم کرده و بزرگنمایی را کم یا زیاد کنید.

    دوربین مداربسته حرارتی مادون قرمز

    این دوربین نظارتی به صورت 24 ساعته در فرودگاه‌ها، بنادر دریایی و غیره است. این دوربین در هر ساعت از شبانه روز تصاویر و ویدئو‌های بسیار با کیفیتی را ضبط می‌کند. دوربین‌های مادون قرمز دارای LED‌های کوچکی هستند که لنز را احاطه کرده تا به شما کمک کنند تا چهره‌ها را به راحتی مشاهده کنید. فناوری حرارتی این دوربین می‌تواند در مسافت‌های طولانی تا 300 متر دور‌تر را ببیند.

    دوربین مداربسته حرارتی مادون قرمز

    دوربین مداربسته مخفی

    این نوع دوربین‌ها امکان قرارگیری با احتیاط را فراهم می‌کنند؛ به این معنی که می‌توانید تصاویر خوبی از سرقت و آسیب‌های جنایی را ثبت کنید. این دوربین‌های مداربسته بسیار کاربردی هستند زیرا مجرمان کمتر متوجه آنها می‌شوند.

    دوربین مداربسته به صورت مخفی

    دوربین مداربسته ANPR و LPR

    این نوع سیستم نظارتی برای خواندن و ذخیره اطلاعات روی پلاک‌های ثبت استفاده می‌شوند و یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان‌ها از جمله پرداخت هزینه، مدیریت اقامت در هتل و غیره است.

    دوربین مداربسته ANPR و LPR در هتل‌ها

    دوربین مداربسته گلوله ای

    دوربین‌های گلوله ای دارای شکل مستطیلی و استوانه ای هستند و برای استفاده در فضای باز بسیار کاربردی است و به طور خاص برای ارائه در در فواصل طولانی است. این دوربین ها در داخل محافظ قابل نصب بوده و در برابر گرد و غبار، خاک و رطوبت محافظت می‌شوند. نصب و راه اندازی آن به راحتی با یک براکت امکان پذیر است و بسته به مکان نصب دارای لنز‌های ثابت و قابلیت زوم هستند.

    دوربین مداربسته گلوله ای

    دوربین مدار بسته گنبدی

    این نوع دوربین بیشتر برای امنیت و نظارت در محیط داخلی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل دوربین باعث می‌شود افراد نتوانند به راحتی تشخیص دهند که دوربین از کدام سمت تصویر برداری می‌کند. درواقع طراحی حرفه ای این سیستم سارقان را گیج خواهد کرد.

    مشخصات دوربین مدار بسته مدل گنبدی

    خرید دوربین مداربسته از کیومیتا

    دوربین‌های‌ مدار بسته‌ در برند و مدل‌های متنوع در کیومیتا جهت خرید موجود هستند و مشاهده و مقایسه آنها به راحتی امکان پذیر است. این مجموعه با ارائه تضمین بهترین قیمت و برند‌های معتبر خرید را به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم نموده و در کمترین زمان ممکن کالا را ارسال می‌کند.

    حدود قیمت دوربین مداربسته

    قیمت دوربین مدار بسته به عوامل بسیاری نظیر برند، کیفیت، ظرفیت هارد و رزولوشن بستگی دارد و قیمت مشخص یا ثابتی ندارد. به طور معمول برند‌های مطرح و با کیفیت در سطح بالا قرار دارند و از قیمت بالایی برخوردار هستند. نکته قابل توجه دیگری که در قیمت دوربین مداربسته نقش به سزایی دارد، مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش است.