معرفی بهترین پرینترهای خانگی در سال 2019

معرفی بهترین پرینترهای خانگی در سال 2019

انتخاب یک پرینتر مناسب برای مصارف خانگی بسیار مهم است، زیرا میتواند تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده سازد. از سوالاتی که بسیاری از کاربران هنگام خرید پرینتر برای مصارف خانگی دارند، این است که لیزری بهتر است یا جوهر افشان؟ پرینتر خانگی تک کاره است یا چند کاره؟ امروزه در بازار چاپگرها با تنوع مدل و برندها عرضه شده است. از برندهای معتبر تولید کننده چاپگرهای خانگی میتوان به HP (اچ پی)، Canon (کانن)، Brother (برادر)، Epson (اپسون) و Samsung (سامسونگ) اشاره کرد. هر کدام از این کمپانی ها ویژگی و قیمت های متنوعی دارند که کاربر بر اساس نیاز خود آن را انتخاب میکند.

پرینترهای خانگی برای بسیاری از افراد بسیار ضروری و مهم میباشد، اگر به دنبال پرینتر برای مصارف خانگی هستید ما به شما 6 مورد از بهترین چاپگرهای خانگی در سال 2019 که در بازار ارائه شده است را به شما معرفی میکنیم. زمانی که به دنبال چاپگر هستید موارد مهمی را باید در نظر بگیرید. برای مثال اندازه دستگاه برای منزل نباید مانند یک پرینتر برای مصارف اداری و سازمانی باشد، زیرا فضای زیادی از میز شما را اشغال میکند، پس بهتر است دستگاهی با ابعاد کوچک تر انتخاب کنید. همچنین اگر حجم کاری شما پایین است نباید به دنبال محصولی با سرعت بالا و گران قیمت بروید.

معرفی بهترین پرینترهای خانگی در سال 2019 و 2020

  • پرینتر چهار کاره کانن پرینتر کانن MX922

از بهترین پرینترها برای مصارفی خانگی در سال 2018 است که توسط کمپانی معروف Canon تولید شده است. از ویژگی های مثبت این دستگاه میتوان به چند منظوره بودن آن که شامل فکس، کپی، پرینت و اسکن است اشاره کرد.از سیستم تغذیه خودکار (Automatic document feeder) برخوردار است که این امکان را به شما میدهد همزمان چندین برگ را  قرار داده و بر روی آن ها عملیات مختلفی را انجام دهید.به عنوان مثال یک صفحه را اسکن کنید و برگه ای دیگر را پرینت بگیرید. قابلیت اتصال به اینترنت به دو حالت بی سیم و با سیم را دارد.این چاپگر میتواند در ماه حدود 2500 صفحه را چاپ کند.با توجه به ویژگی های گفته شده قیمت بسیار مناسب آن نیز باعث انتخاب بهترین چاپگر خانگی شده است.

  • پرینتر جوهر افشان چند کاره HP 4520

این چاپگر به عنوان یکی دیگر از پرینترهای خانگی 2018 معرفی شده است. سرعت آن برای چاپ سیاه و سفید 9.5 برگ در دقیقه و برای رنگی 6.8 برگ در دقیقه است.این دستگاه به صورت سه کاره عمل میکند بدین صورت که شما همزمان میتوانید عملیات کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید.از قابلیت های ویژه آن اتصال به وای فای است.شرکت اچ پی برای صرفه جویی در هزینه های کاربران HP instant ink (پک جوهر) را همراه دستگاه ارائه داده است.

  • پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2020W/XAA

تکنولوژی این چاپگر سیاه و سفید از نوع لیزری است. این پرینتر سامسونگ از سرعت بسیار بالا 21 برگ در دقیقه برخوردار است.با بیشتر سیتسم عامل های ویندوز و لینوکس سازگاری دارد و تصاویر و اسناد را با کیفیت بسیار بالا ارائه میدهد.از فناوری Advanced rendering technology توسط کمپانی سامسونگ در این دستگاه قرار داده شده است.

  • پرینتر لیزری برادر HL-L2340DW

شرکت برادر با تولید چاپگر HL-L2340DW توانست به عنوان بهترین پرینتر خانگی 2018 قرار بگیرد. این پرینتر برادر با سرعت بالایی که دارد قادر است 27 برگ سیاه و سفید را در دقیقه پرینت بگیرد.یکی از ویژگی هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته، قابلیت چاپ دو رو آن است.از روشهای اتصال مانند Google cloud print، Brother iPrint & scan، Air print و wifi-Direct پشتیبانی میکند.

  • پرینتر جوهر افشان کانن MG7720

یکی از پیشرفته ترین چاپگرهای خانگی در سال 2018 بوده که از تکنولوژی جوهر افشان برخوردار است.دارای عملکرد چند منظوره کپی، اسکن و فکس میباشد.قابلیت اتصال به وایرلس را دارد.امکان پرینت به روش ها متفاوت مانند Apple Airprint، Morphia printing service Google cloud print و Canon print app را دارد. از طریق این پرینتر امکان چاپ لیبل بر روی DVD و CD را به شما میدهد.

  • پرینتر چاپ عکس اپسون Expression Home XP-430

یکی از پرینترهای خانگی مخصوص چاپ عکس بوده و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد. این پرینتر اپسون با داشتن شکاف مموری که دارد این امکان را به کاربران میدهد تا بدون روشن کردن کامپیوتر بتوانند عملیات پرینت را انجام دهد.

  • پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M15a

پرینتر M15a از تولیدات شرکت اچ پی، برای کسب کارهای کوچک و مصارف خانگی با حجم کاری کم عرضه شده است.این پرینتر دارای ابعاد چاپ A4 بوده و برخلاف ظاهر و ابعاد  جمع و جوری که دارد، عملکرد قابل توجهی را ارائه میدهد که اسناد و متون چاپی شما را با رزولوشن 600x600 dpi به صورت سیاه و سفید چاپ مینماید.

  • پرينتر ليزری تک کاره M12a

پرينتر ليزری M12A در بین پرینترهای سیاه سفید تک کاره و پایین رده ی شرکت اچ پی از سرعت و کیفیت خوبی برخودار است.از لحاظ ظاهری بسیار شیک و جمع جور بوده که برای محیط های کوچک  بسیار مناسب میباشد.

  • پرينتر ليزری تک کاره   M15w

کاربرانی که به دنبال یک پرینتر تک کاره با قابلیت اتصال به وای فای هستند، این پرینتر میتواند گزینه ای مناسب باشد.  اسناد و مدارک با فناوری لیزری به صورت سیاه  و سفید با این دستگاه به چاپ میرسند.

برای راهنمای خرید مناسب پرینتر برای منزل خود میتوانید با کارشناسان بخش فروش شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین در ارتباط باشید.این شرکت آماده اطلاع رسانی به شما کاربران محترم میباشد.

بهترین پرینترهای خانگی سال 2020 و 2019

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط