مانیتور صنعتی
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مانیتور صنعتی سامسونگ QM75B
مانیتور صنعتی سامسونگ QM75B
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

مانیتور صنعتی سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده مانیتور‌های صنعتی در جهان است که انواع مختلفی از این مانیتور‌ها را روانه بازار کرده است. مدیران کسب و کار با خرید مانیتور صنعتی سامسونگ در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند و همچنین امکانات خوبی را دریافت خواهند کرد. با پیشرفت تکنولوژی تقریبا تمامی کسب و کار‌ها می‌توانند در حوزه کاری خود از این فناوری‌ها بهره مند شوند. به عنوان مثال این نوع مانیتور‌های بزرگ جهت تبلیغات و نمایش کالا‌ها و خدمات برای جلب مشتریان ارائه شده است.

بسیاری از افراد در ابتدا خرید مانیتور صنعتی را نسبت به تلویزیون‌های خانگی پر هزینه می‌دانند، اما با توجه به امکانات ویژه‌ای که می‌دهد با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. با استفاده از تلویزیون‌های صنعتی سامسونگ هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کند. این نوع مانیتور‌ها به دلیل اینکه قادر به روشن ماندن در مدت زمان طولانی هستند، از این رو مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

امکانات و ویژگی‌های استفاده از مانیتور‌های صنعتی سامسونگ

با توجه به ویژگی‌های گفته شده با خرید مانیتور سامسونگ امکاناتی را دریافت خواهید کرد که در هیچ مانیتور خانگی وجود ندارد. همچنین قادر به نصب در فضا‌های باز خواهید بود در حالی که در مدل‌های خانگی امکان نصب در محیط‌های عمومی امکان‌پذیر نیست. با این حال اگر در محیط‌های تجاری می‌خواهید مورد استفاده قرار دهید مانیتور‌های صنعتی سامسونگ بسیار ایده آل خواهد بود.

طبق آمار جهانی مانیتور‌های صنعتی سامسونگ فروش بالایی را در بازار کنونی دارند چرا که کیفیت در محصولات سامسونگ اثبات شده است. این شرکت علاوه بر تولید نمایشگر صنعتی، در زمینه تولیدات ویدئو وال نیز فعالیت دارد.

قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ

مانیتور‌های صنعتی سامسونگ با توجه به کیفیت، کارآیی، سایز و تکنولوژی‌های به کار رفته قیمت‌های متفاوتی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ مانیتور صنعتی Samsung با ما در تماس باشید.

خرید مانیتور صنعتی سامسونگ

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا یکی از فروشندگان مانیتور‌های صنعتی Samsung در تهران است، که به صورت آنلاین در وب سایت کیومیتا برای مشتریان گرامی ارائه داده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید مانیتور صنعتی از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.