لیبل پرینتر
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
لیبل پرینتر بیکسلون XD3-40t
لیبل پرینتر بیکسلون XD3-40t
۱۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان
۱۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
لیبل پرینتر بیکسلون XD3-40t LAN
لیبل پرینتر بیکسلون XD3-40t LAN
۱۷,۶۴۰,۰۰۰ تومان
۱۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
پرینتر حرارتی بیکسلون SLP-DX220
پرینتر حرارتی بیکسلون SLP-DX220
۱۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان
۱۷,۷۷۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
لیبل پرینتر بیکسلون XT5-40
لیبل پرینتر بیکسلون XT5-40
۹۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
۹۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
لیبل پرینتر بیکسلون xt5-43s
لیبل پرینتر بیکسلون xt5-43s
۱۱۹,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه

لیبل پرینتر بیکسلون

لیبل پرینتر با نام‌های لیبل زن، چاپگر لیبل، پرینتر لیبل، بارکد پرینتر و چاپگر بارکد در بازار عنوان می‌شود، دستگاهی مناسب برای چاپ انواع برچسب و لیبل است. این برچسب‌ها قابل چسباندن به انواع کالا‌ها و محصولات به منظور شناسایی و ثبت مشخصات آنها است. این چاپگر در مدل و برند‌های متنوع برای مصارف گوناگون تولید شده است. از شرکت‌های تولید کننده دستگاه پرینتر لیبل زن، می‌توان به کمپانی معتبر کره‌ای بیکسلون (Bixolon) اشاره کرد که در دو مدل رومیزی و صنعتی ارائه می‌شوند. لیبل پرینتر بیکسلون مناسب برای چاپ انواع بارکد‌های تک بعدی و دو بعدی، و برای تمامی مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. هزینه پایین دستگاه و کاربری ساده باعث شده است در وقت و هزینه‌های شما بسیار صرفه جویی شود.

انواع تکنولوژی چاپ در لیبل پرینتر‌های بیکسلون

تکنولوژی چاپ لیبل پرینتر بیکسلون به دو دسته حرارتی و ریبونی دسته بندی شده است.

لیبل پرینتر حراراتی بیکسلون

از طریق گرمایی که بر روی هد ایجاد می‌کند، آن را به برچسب و لیبل انتقال می‌دهد که عملیات چاپ صورت می‌گیرد. بیشتر مورد استفاده آزمایشگاه‌ها و در محیط‌هایی که گرمایی بسیار پایینی وجود دارد قرار می‌گیرد. یکی از معایب این نوع چاپ از بین رفتن و پاک شدن سریع بارکد است.

لیبل پرینتر ریبونی بیکسلون

این دستگاه توسط ریبون و بر روی برچسب‌های غیر حرارتی چاپ می‌شود. مناسب برای مشاغلی که می‌خواهند بارکد‌ها با ماندگاری بالا چاپ شوند است.

ویژگی و امکانات لیبل زن بیکسلون

تمامی لیبل پرینتر‌های برند بیکسلون از مکانیزم مقاوم با ترکیب فلز و موتور‌های پر قدرت هستند. همه اجزاء تشکیل دهنده این دستگاه شامل چرخ دهنده و بدنه از پلاستیک ABS ساخته شده است. خدماتی که همراه این محصول ارائه می‌شود شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است.

قیمت لیبل پرینتر بیکسلون

کیومیتا تمامی لیبل پرینتر‌های برند بیکسلون را با حداقل و پایین‌ترین قیمت نسبت به دیگر عرضه کنندگان در این زمینه ارائه می‌دهد. برای اطلاع و مشاهده انواع قیمت لیبل پرینتر بیکسلون سری به صفحه بالا بزنید.

خرید لیبل پرینتر بیکسلون

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا یکی از پر فروش‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی غیر حضوری و حضوری نمایندگی فروش لیبل پرینتر BIXOLON در ایران بوده که خدمات فروش و پس از فروش را به خریداران محترم ارائه می‌دهد. کارشناسان بخش فروش این مجموعه، مشتریان را در این زمینه راهنمایی کرده تا بتوانند خرید لیبل پرینتر متناسب با نیاز و بودجه خود را انجام دهند.