دستگاه کپی
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

    دستگاه کپی ریکو

    اگر قصد خرید دستگاه کپی برای شرکت یا منزل را دارید، ممکن است انواع متفاوتی از برند‌ها را بررسی کرده باشید اما ما به شما دستگاه کپی ریکو RICOH را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید هم برای دفاتر و موارد شخصی هم استفاده کنید. ریکو یک برند ژاپنی است که محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند. این کمپانی در سال 1939 میلادی تاسیس شد. کمپانی ریکو در چند دهه اخیر به تولید ماشین‌های اداری مشغول بوده و توانسته جز برند‌های محبوب در تولید ماشین‌های اداری باشد. فتوکپی‌های برند ریکو جزء دستگاه‌هایی است که می‌توان سال‌ها از آن در منزل و شرکت‌ها استفاده کرد.

    معرفی دستگاه کپی ریکو

    دستگاه کپی ریکو مزایای بسیاری دارد و قبل از خرید اول اطلاعات کلی در مورد قابلیت و ویژگی‌های آن‎ها بدست آورید و ببینید این چه تفاوت با دیگر برند و مدل‌ها دارد. شما باید نیاز خود را بشناسید و بدانید دستگاه فتوکپی چه کاری قرار است انجام دهد آن وقت می‌توانید مدل مناسب خود را به راحتی پیدا کنید. هنگامی که در مورد دستگاه‌های کپی تحقیق می‌کنید اطمینان پیدا کنید که همه قابلیت‌های آن را بررسی کرده‌اید، زیرا بعضی از برندها قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به کپی دورو و صفحه لمسی در برخی مدل‌ها اشاره کرد. برخی از کپی‌ها تک کاره و بعضی چند کاره هستند که شامل فکس، اسکن و پرینت هم می‌شود. دستگاه فتوکپی RICOH از کپی اسناد تا ابعاد A3 پشتیبانی می‌کند. همانطور که گفته شد قابلیت‌های بسیار دیگری هم دارد که شرح آن در یک مقاله غیر ممکن است.

    خرید دستگاه کپی ریکو

    شما می‌توانید از طریق فروشگاه کیومیتا اطلاعات بیشتری را در مورد دستگاه کپی ریکو کسب نمایید. شرکت کیومیتا برای راحتی شما عزیزان دستگاه‌های کپی ریکو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه داده است.