ویدئو پروژکتور
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو MS506
ویدئو پروژکتور بنکیو MS506
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور  بنکیو MS527
ویدئو پروژکتور بنکیو MS527
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو MS531
ویدئو پروژکتور بنکیو MS531
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو  W1090
ویدئو پروژکتور بنکیو W1090
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو W2000
ویدئو پروژکتور بنکیو W2000
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو W1050
ویدئو پروژکتور بنکیو W1050
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو MX532
ویدئو پروژکتور بنکیو MX532
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور بنکیو TH683
ویدئو پروژکتور بنکیو TH683
لطفا تماس بگیرید
مقایسه

ویدئو پروژکتور بنکیو

کمپانی بنکیو (BENQ) یک شرکت معروف و معتبر تایوانی است که به تولید تجهیزات الکترونیکی و ماشین‌های اداری از جمله ویدئو پروژکتور مشغول است. شرکت بنکیو دارای 5 شعبه فعال در قاره‌های اروپا، آسیا، چین، اقیانوس آرام و آمریکا و همچنین در بیش از 100 کشور در جهان نمایندگی دارد. این شرکت انواع مختلف دیتا پروژکتور را در بخش‌های تجاری، حرفه‌ای، آموزش و سینمای خانگی با کیفیت مناسب ارائه داده و توانسته با داشتن رقیبان بزرگ، با تولید کنندگان دیگر رقابت کند. از نظر هزینه برای مصرف کننده بسیار به صرفه است. در آمار جهانی از 7 پروژکجشن فروخته شده یکی از آنها مربوط به این برند بوده.

کمپانی‌های بسیاری به تولید این دستگاه پرداخته‌اند که می‌توان گفت برند بنکیو به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش توانسته مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد.

انواع ویدئو پروژکتور بنکیو

ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو

دیتا پروژکتور‌های خانگی benq در نمایش و تولید تصاویر واقعی بی‌نظیر هستند و می‌توان برای ایجاد یک سینمای خانگی از آن بهره برد. با این دستگاه می‌توانید تصاویری فوق‌العاده با حداکثر سایز 300 اینچی داشته باشید که برای تماشای فیلم و بازی بسیار لذت‌بخش است. ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو از لحاظ اقتصادی گران به نظر می‌رسد که نسبت به کارایی و کیفیت تصویری که ارائه می‌دهد معقول است.

انواع ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو

ویدئو پروژکتور اداری و آموزشی بنکیو

نوع دیگر ویدیو پروژکتور‌های شرکت بنکیو، اداری و آموزشی است که در محیط‌های اداری برای برگزاری جلسات و ارائه‌های درسی و آموزشی در مدارس و آموزشگاه‌ها استفاده می‌شود. به طور معمول در ارائه‌های اداری نمودار‌، چارت و اعداد نمایش داده می‌شوند که رزولوشن و کیفیت تصویر چندان اهمیت ندارد اما نسبت کنتراست برای نمایش بهتر جزئیات حائز اهمیت بوده. در مورد کلاس‌های درسی نیز این ویژگی مهم تلقی می‌شود.

ویدئو پروژکتور اداری و آموزشی بنکیو

ویدئو پروژکتور جیبی بنکیو

دیتا پروژکتورهای جیبی benq را می‌توان در سفر‌های کاری و دورهمی‌ برای نمایش انواع محتوا‌ها با خود حمل کرد. برخی از مدل‌ها دارای وزن سبک و ابعاد کوچک بوده که به راحتی در جیب جا می‌شوند و برخی دیگر به دلیل وزن کم جا به جایی آسانی دارند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل بنکیو

ویژگی‌ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور‌های بنکیو BENQ

شرکت بنکیو یکی از قدرتمند‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است که از بین تولیدات مختلف آن مانند مانیتور، موبایل، لپ‌تاپ و غیره ویدئوپروژکتور‌های آن بسیار شناخته شده هستند. استفاده از تکنولوژی DLP در دیتا پروژکتور‌های بنکیو باعث شده که کنترانست تصویر و BRITNESS بالایی داشته باشد و بتواند یک گزینه حرفه‌ای برای تماشای فیلم باشد.

از ویژگی‌های مهمی که ویدئو پروژکتور بنکیو را با برند‌های دیگر متمایز کرده است می‌توان به کنتراست بالا، طول عمر بالای لامپ، شدت روشنایی، پورت‌های ورودی و خروجی، طراحی زیبا و نمایش در فاصله کوتاه از پرده اشاره کرد. برخی از آنها دارای تکنولوژی 3 بعدی هستند که می‌توانند ویدئو و تصاویر علمی و یا برای سرگرمی و تفریح در منزل تماشا نمایید.

حفظ کیفیت تصویر در کلاس‌های درس به مدت طولانی کاری سخت و دشوار است ولی در چند سال گذشته شرکت BENQ توانسته است در این زمینه جایی در میان رقبا باز کرده و میدان رقابت را از آن خود نماید. فناوری جدید Benq Dust Guard دارای آخرین سنسور چرخ رنگی و فیلتر‌های گرد و غبار است که سبب می‌شود با عملکرد بالا از ورود 90 درصد گرد و غبار و ذرات معلق در هوا جلوگیری می‌نماید. در واقع می‌توان گفت که یکی از دلایل اصلی خرابی دیتا پروجکشن گرد و غبار بوده که سبب می‌شود تا حدود زیادی از عمر مفید دستگاه کم شده و هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالا برود بر همین اساس ویدئو پروژکتور بنکیو با فناوری Dust Guard به طور چشمگیری دوام، قابلیت اطمینان و طول عمر دستگاه‌ها را افزایش داده است. در حالی که در مقایسه با سایر دستگاه‌ها هزینه تعمیر و نگهداری آن نیز بسیار کمتر است.

قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو

برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو سری به فروشگاه کیومیتا بزنید و با مقایسه آنها بهترین مدل را متناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

خرید ویدئو پروژکتور بنکیو از کیومیتا

فروشگاه اینترنتی کیومیتا به عنوان نمایندگی فروش محصولات بنکیو BENQ در تهران است و شما مشتریان عزیز می‌توانید تمامی محصولات برند بنکیو را با خدمات پس از فروش آن تهیه کنید. این مجموعه انواع ویدئو پروژکتور بنکیو را برای شما عزیزان در این فروشگاه اینترنتی ارائه داده است. برای خرید و اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور‌های بنکیو و سایر محصولات می‌توانید از شرکت کیومیتا کمک بگیرید تا بتوانید بر اساس نیازتان انتخاب و خرید کنید و همچنین این دستگاه را همراه گارانتی و لوازم جانبی به شما ارائه می‌دهیم.