محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
پرینتر سوزنی اپسون Epson DFX-9000
پرینتر سوزنی اپسون Epson DFX-9000
۲۲۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پرینتر اپسون

امروزه پرینتر‌ها کاربرد‌های متنوعی در منزل و مشاغل گوناگون دارند. بیشتر کاربران از این چاپگر‌ها برای محیط‌های کاری نیاز دارند اما انتخاب و خرید آن به دلیل تنوع مدل، قیمت و برند باعث سردرگمی افراد می‌شود. برای انتخاب یک پرینتر مناسب بهتر است متناسب با کاری که می‌خواهید انجام دهید سرعت، رزولوشن، ابعاد، ظرفیت سینی، نوع چاپ، سایز‌های کاغذ مورد استفاده و غیره با آن را بررسی نمایید. به عنوان مثال اگر حجم کاری شما بالا است و نیاز به چاپ با کیفیت بالا را دارید بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که از رزولوشن و سرعت بالایی برخوردار باشد و در صورتی که برای مصارف خانگی با حجم کاری کم می‌خواهید پرینتر تک کاره با قیمت پایین‌تر پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از تولید‌کنندگان چاپگر‌‌های موجود در بازار برند معروف و بزرگ اپسون (Epson) است که در سال 1942 میلادی در ژاپن تاسیس شد. این کمپانی این محصول را با کیفیت بالا در سه مدل لیزری، جوهر افشان و سوزنی ارائه داده است که هر کدام ویژگی و قابلیت‌های خود را دارند. درواقع اپسون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه پرینتر در جهان است.

انواع پرینتر‌‌‌های اپسون

پرینتر جوهر افشان اپسون

این مدل از چاپگر‌ها با استفاده از مخزن رنگی، قطرات کوچک جوهر را از سوراخ‌های ریز بر روی هد را بر روی کاغذ پخش و چاپ می‌کند. پرینتر‌ جوهرافشان اپسون به صورت تخصصی برای چاپ عکس و تصاویر به کار می‌رود و برای استفاده در ادارت و منازل نیست کارایی دارد.

انواع پرینتر‌‌‌های جوهرافشان اپسون

پرینتر لیزری اپسون

این مدل از پرینتر‌ها به وسیله لیزر چاپ صفحات را انجام می‌دهد. این چاپگر‌های لیزی اپسون مانند دستگاه فتوکپی کار می‌کنند و برای چاپ اسناد و مدارک و گاهی عکس‌های ساده گرافیکی پیشنهاد می‌شود.

پرینتر لیزری اپسون epson

پرینتر سوزنی اپسون

این مدل از چاپگر‌ها به این شکل هستند که از طریق سوزن‌هایی که در هد آن قرار دارند به ریبون دستگاه که مشابه کاربن بوده ضربه می‌زنند و به صورت ماتریسی بر روی برگه چاپ می‌شوند.

پرینتر سوزنی شرکت اپسون

قیمت پرینتر اپسون

برای انتخاب و خرید پرینتر مناسب باید مواردی نظیر نوع کاربر، سرعت، کیفیت، تکنولوژی چاپ، سایز چاپ و پورت‌های ارتباطی آن را در نظر بگیرید؛ که قیمت آن بر اساس این ویژگی‌ها تعیین می‌گردد. در مورد پرینتر‌‌های اپسون هم به این صورت بوده که قدرتمند‌‌ترین مدل آن تا 90 میلیون تومان نیز به فروش می‌رسد. پرینتر‌های اپسون با توجه به کاربری و تنوع مدل در قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. در فروشگاه اینترنتی کیومیتا این نوع پرینتر از ارزان‌ترین تا گران‌ترین ارائه می‌شود تا هر کاربری را هر بودجه‌ای بتواند آن را خریداری کند.

خرید پرینتر اپسون

شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین به عنوان نمایندگی اپسون در تهران؛ انواع پرینتر‌های اپسون را با قیمت بسیار مناسب برای خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی کیومیتا برای شما کاربران عزیز ارائه داده است. خرید پرینتر در این فروشگاه بسیار راحت بوده و قادر خواهید بود با جستجو محصولات دیگر و مقایسه آنها انتخابی راحت‌تر داشته باشید و بعد از ثبت سفارش درب منزل تحویل بگیرید.