ویدئو پروژکتور
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

ویدئو پروژکتور سونی

شرکت سونی یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه تولید ویدئو پروژکتور‌ است. این کمپانی تمامی تلاش و تمرکز خود را بر روی کیفیت محصولات خود قرار داده است. اگرچه محبوبیت اولیه سونی تولید ویدئوپروژکتور نیست، اما طراحی و تولید پروجکشن‌های با کیفیت این کمپانی سبب شده بسیاری از کاربران در هنگام خرید، این برند را انتخاب کنند. همچنین قیمت بسیار مناسب در کنار این مزایا و ویژگی‌های این دیتا پروژکتور از دیگر دلایل محبوبیت این برند است.

انواع ویدئو پروژکتور‌های سونی

ویدیو پروژکتور‌های سونی در مدل‌های مختلف شامل جیبی، خانگی و آموزشی با تکنولوژی‌های 3LCD و DLP و کاربرد‌های متنوع موجود است که در حوزه‌های مختلف نظیر کلاس‌های آموزشی، همایش‌ها، مصارف خانگی، اتاق‌های کنفرانس، گیم نت‌ها و سمینار‌ها کاربرد دارد. این دستگاه الکترونیکی داده‌هایی نظیر تصاویر، ویدئو و فایل‌ها را از دستگاه‌های دیگر دریافت کرده و به صورت یک تصویر بزرگتر با کیفیت مطلوب نمایش می‌دهد.

بهترین و مناسب‌ترین مدل پروژکتور، مدلی است که بتواند به نیاز و انتظارات شما پاسخ دهد و ویژگی‌های مهمی شامل کیفیت بالای تصاویر، طول عمر بالای لامپ و شدت روشنایی که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد را داشته باشد. از این رو محصولات سونی می‌تواند نیاز‌های شما را در این زمینه پاسخگو باشد. علاوه بر آن اتصالات متنوعی را برای اتصال به دیگر منابع ارائه می‌دهد. در برخی از این مدل‌ها اتصالات کاملی نظیر Audio ،HDMI ،Component ،video،DVI-D ،USB، شبکه سیمی و بی‌سیم را دارا است.

کیومیتا، نمایندگی ویدئو پروژکتور سونی در تهران

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا نماینده رسمی فروش دیتا پروژکتور‌های Sony در تهران است که این دستگاه‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این وب سایت برای مشتریان خود ارائه داده است. همچنین توضیحات و مشخصات فنی مختص هر محصول را برای راحتی شما مشتریان قرار داده‌ایم. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما جهت خرید ویدئو پروژکتور و یا کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

حدود قیمت ویدئو پروژکتور سونی

قیمت یکی از موارد مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور است، که پارامتر‌های گوناگونی بر روی قیمت تاثیر‌گذار است. با این وجود شما هستید که باید مدل مورد نظر را مطابق با بودجه خود خریداری نمایید. قیمت ویدئو پروژکتور‌های شرکت سونی با توجه به فاکتور‌های اصلی نظیر کیفیت، روشنایی، کنتراست و نوع کاربری ارائه شده است که در مدل‌های جیبی که از کوچکترین ویدئو پروژکتور‌های این شرکت محسوب می‌شود از حدود قیمت 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل‌های حرفه‌ای‌تر مورد استفاده در مصارف اداری و آموزشی قیمت ها تا 20 میلیون تومان نیز موجود است.