معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در سال 2023

امتیاز کاربران : 5 از 5
معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در سال 2023

مدتی است که ویدیو پروژکتورها جای خود را در خانه ها به عنوان سینمای خانگی محکم کرده اند. با اینکه تلویزیون های خانگی زودتر از پروژکتور نمایش 4K را ارائه دادند، اما با این حال نمیتوانید با تلویزیون های معمولی تصاویر و فیلم ها را بزرگتر از سایز 75 اینچ تماشا کنید. اما سایز نمایش 75 اینچ برای یک ویدئوپروژکتور خانگی سایز شروع نمایشگر محسوب میشود.اینکه شما بخواهید بر روی یک نمایشگر بزرگ عکس ها و فیلم های خود را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود تماشا کنید و یا با دوستان و خانواده یک بازی مهیج را تجربه کنید، پروجکشن های سینمای خانگی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.ما دراین مقاله قصد داریم پروجکشن های خانگی پرفروشی که در سال 2023 به عنوان بهترین دستگاه ها در بازار معرفی شده را برای شما شرح دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

1.ویدئو پروژکتور ViewSonic PX700HD

این ویدئو پروژکتور با قابلیت پخش 3D و پشتیبانی از درگاه های متنوع میتواند یک سرگرمی لذت بخش را برای شما به ارمغان آورد.با وجود قیمت نسبتا بالا اما امکانات خوبی نظیر رزولوشن 1080P و میزان روشنایی 3500 انسی لومن را به شما ارائه میدهد.این اطمینان را داشته باشید که غیر محال است دیتا پروژکتوری بهتری در این برند از لحاظ کیفیت پیدا کنید.عمر لامپ در این دستگاه حدود 5000 تا 10000 ساعت است که در حالت های مختلف نظیر پرنور، اقتصادی و نرمال متغیر میباشد.علاوه بر آن چهار حالت با قابلیت تنظیم رنگ و نور را ارئه میدهد.

ویدئو پروژکتور ViewSonic PX700HD

2. ویدئو پروژکتور Optoma HD39

با این پروژکتور خانگی یک سینمای خانگی را با میزان روشنایی 3500 انسی لومن و کنتراست مناسب 32000:1 با کفیت فول اچ دی تجربه کنید.در ابتدا باید بگوییم این دستگاه با طراحی بسیار زیبا و مقاوم توسط کمپانی بزرگ اپتما ارائه شده است.بنابر اطلاعیه ای که از سوی شرکت سازنده اعلام شده عمر لامپ برای HD39 برابر با 10000 ساعت است و اگر شما در روز به صورت متوالی دو ساعت به تماشا فیلم بپردازید برای مدت زمان 10 سال نیز میتوانید با اطمینان با آن کار کنید.پشتیبانی از قابلیت سه بعدی از مزیت های این پروجکشن محسوب شده است.

دئو پروژکتور Optoma HD39

3. ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-VW295ES

پروژکتور VW295ES یکی از به روز ترین پروژکتورهای خانگی با قابلیت 4K و با تکنولوژی SXRD در دنیا است که این ویژگی یکی از دلایل اصلی فروش بالای آن است.ویژگی که آن را با دیگر دستگاه ها متمایز کرده این است که واقعا ویدئو و تصاویر به صورت شفاف نمایش داده میشوند و حتی با محتوای SXRD میتوان تصویری را که اثرات واقعی دارد را ارائه دهد.

ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-VW295ES

4. ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 4010

این دیتا پروژکتور مخصوص افرادی که میخواهند با تکنولوژی 3LCD تصاویر و ویدئو های خود را با یک سینمای خانگی تجربه کنند.با وجود لنز برقی امکان جا به جایی تصاویر در سه حالت از راه دور امکان پذیر است. سه چیپ 15 تکه ای مجزا در لنز آن تعبیه شده که باعث شده دقت و عمق رنگ ها را در تصاویر مشاهده کنید.از برتری های این دستگاه نسبت به دیگر رقبای خود میتوان به عمق رنگ تصویر 12 بیتی در حالت استاندارد و عمق رنگ 10 بیتی در حالت HDR اشاره کرد.

ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 4010

5. ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 2150

با این پروژکتور اپسون ویدئو و تصاویر را به صورت 3D تجربه کنید.این دستگاه گستره متعددی از پورت های اتصال را ارائه میدهد و شما میتوانید به صورت همزمان به منابع دیگر متصل شوید.علاوه بر آن قابلیت وایرلس داخلی موجب شده بتوانید به گوشی خود و دیگر دستگاه ها به صورت بی سیم متصل شوید و فایل های خود را بر روی صفحه نمایش ارائه دهید.این پروژکتور به یک بلندگوی 10 واتی مجهز بوده و برای تماشای فیلم و یا بازی استفاده میشود.

ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 2150

6.ویدئو پروژکتو BenQ HT2550

اگر به دنبال تماشا فیلم و یا بازی با کیفیت بالا با پخش 4K هستید، به شما مدل HT2550 را پیشنهاد میکنیم.با توجه به اینکه این دستگاه در محیط با ایجاد سر و صدای فن کار میکند و از قابلیت شیفت لنز برخوردار نمیباشد، شاید در ابتدا فکر کنید یک مدل کامل و ایده آل نباشد.اما برای افردی که به دنبال دستگاهی جمع و جور و با کیفیت پخش HDR هستند، گزینه ای ایده آل به شمار میرود.

ویدئو پروژکتو BenQ HT2550

7. ویدئو پروژکتور BenQ HT2050A

این ویدئو پروژکتور خانگی بهترین کنتراست تصویر را نسبت به مدل های رقیب گران قیمت خود ارائه میدهد و از بسیاری از پروژکتورهای DLP رنگ های پر جنب و جوش و غنی تری را تولید می کند. این پروژکتور p1080 ورودی های متنوعی را فراهم می کند و به لطف یک لنز انعطاف پذیر که هم زوم دارد و هم شیفت عمودی، تنظیم آن آسان است.

ویدئو پروژکتور BenQ HT2050A

7. ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 2250

با این ویدئو پروژکتور حتی در اتاق روشن نیز نمایشی با کیفیت را تجربه کنید. بزرگنمایی 1.6 برابر و تغییر لنز عمودی ، موقعیت تصویر را بر روی صفحه نمایش برای شما آسان می کند. همچنین ماژول داخلی تلویزیون Android و بلندگوی 10 واتی آن را به گزینه ای تفریحی تبدیل کرده است که شبیه تلویزیون هوشمند شده است.

ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 2250

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

محمدجواد نورعلیان ارسال شده در ۴ تیر ۱۳۹۸

بسیار مفید و عالی

محصولات مرتبط