بهترین پرینترهای اداری و خانگی در سال 2021

بهترین پرینترهای اداری و خانگی در سال 2021

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری تمامی دستگاه ها و لوازم ها به سمت سبک تر شدن و کوچک تر شدن میروند.بسیاری از کاربران انتظار دارند تولیدکنندگان چاپگر هم این منوال را دنبال کنند و بتوانند با حفظ کیفیت، کالا و محصولات خود را در ابعاد کوچکتر و سبک تر تولید کنند.اگر در هنگام خرید پرینتر سوالاتی نظیر بهترین برند کدامند؟ یا کدام برند و مدل چاپگر برای کسب و کار شما مناسب خواهد بود؟ پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.ما در این مقاله قصد داریم بهترین و پرفروش ترین پرینترهای سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین پرینتر های اداری لیزری 2021

1) پرینتر Brother MFC-J5330DW

این پرینتر لیزری یک انتخاب مناسب برای دفاتر کوچک و جمع و جور است. این دستگاه از چهار نوع کاربری اسکن، فکس، پرینت و کپی پشتیبانی می کند و کاربران اداری به راحتی تمام کارهای خود را با آن انجام می دهند. کیفیت چاپ تصاویر بالا بوده و کارهای تخصصی خود را بدون هیچ نگرانی با آن انجام دهید. با پرینتر برادر MFC-J5330DW اسناد خود را تا ابعاد A3 به چاپ برسانید.قابلیت اتصال به وایرلس از مزیت های این دستگاه به شمار می رود که مورد توجه مدیران کسب و کار قرار گرفته است. علاوه بر آن میتوانید 50 صفحه را به صورت متوالی اسکن کنید. 

برای مشاهده مشخصات و خرید دیگر محصولات پرینتر برادر می توانید از طریق این لینک اقدام کنید:

خرید پرینتر برادر

 

بهترین پرینترهای خانگی 2021

2)  پرینتر Canon imageCLASS LBP6030w

این پرینتر علاوه بر مصارف خانگی مورد استفاده ادارات و سازمان ها نیز قرار گرفته است. شرکت کانن این چاپگر را با رزولوشن چاپ 600x600dpi طراحی کرده و در هر دقیقه 19 صفحه را به چاپ میرساند. سینی این پرینتر دارای ظرفیت 150 بوده ور در ماه چیزی حدود 5000 صفحه را به چاپ میرساند.قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و پشتیبانی از پورت USB از دیگر مزیت های این دستگاه محسوب میشود. قابلیت اتصال به Ios و Android نیز در آن تعبیه شده و به راحتی گوشی های هوشمند را به آن متصل کنید.

پرینتر LBP6030w

بهترین پرینتر چند کاره:

3) پرینتر Canon MX492

با این پرینتر کانن در هر مکان فایل ها و اسناد خود را جهت چاپ به آن بفرستید. یکی از ویژگی های مهم آن ابعاد کوچک و جمع و جور آن نسبت به مدل های سری MX است. از طریق AirPrint1 و Google Cloud Print2 میتوانید از قابلیت اتصال بی سیم آن استفاده کنید و از طریق تبلت و گوشی های هوشمند خود به آن متصل شوید. با چاپگر MX492 اسناد و تصاویر رنگی خود را با کیفیت بالا به چاپ برسانید. 

برای مشاهده مشخصات و خرید دیگر محصولات پرینتر کانن می توانید از طریق این لینک اقدام کنید: خرید پرینتر کانن

 

بهترین پرینتر لیزری رنگی:

4) پرینتر HP LaserJet M277dw

شرکت اچ پی از برندهای معتبر در تولید چاپگرهای لیزری میباشد که مدل M277dw یکی از تولیدات با کیفیت این کمپانی است. این پرینتر لیزری چاپ تصاویر را با کیفیت بالا و همراه با جزئیات به چاپ میرساند. در این دستگاه ظرفیت کاغذ برابر با 150 برگ بوده و قابلیت چاپ دورو را نیز دارد.با M277dw در ماه حدود 30000 برگ را چاپ کنید و علاوه بر آن قابلیت اسکن، فکس و کپی نیز امکان پذیر است. از دیگر قابلیت های این دستگاه اتصال به گوشی های هوشمند است.

 

بهترین پرینتر با کیفیت بالا برای عکاسان:

5)پرینتر Canon Pixma TS8050

با این چاپگر چند منظوره رنگ ها را با کیفیت بالا به چاپ برسانید. تشخیص رنگ ها، سایه ها و کیفیت بالا تصاویر از ویژگی های مهم در این چاپگر کانن است. ابعاد جمع و جور آن این امکان را میدهد تا به راحتی بر روی میز کاری خود قرار دهید و از کار کردن با آن لذت ببرید. این دستگاه 10 صفحه رنگی و 15 صفحه سیاه و سفید را چاپ میکند. با نمایشگر 4.3 اینچی لمسی اطلاعات چاپ را مشاهده و تنظیم نمایید.

پرینتر کانن Pixma TS8050

بهترین پرینتر چندکاره کم مصرف:

6) پرینتر Epson WorkForce Pro WF-4630

این پرینتر توسط شرکت اپسون یکی از بهترین پرینترهای 2021 است. با این چاپگر اپسون هزینه های جوهر را تا 50 درصد کاهش دهید. علاوه بر آن مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارد.از لحاظ سرعت قادر به چاپ 11 صفحه دورو سیاه و سفید و 20 صفحه یک رو سیاه و سفید است. این چاپگر از قابلیت وایرلس برخوردار بوده و به راحتی میتوانید به دیگر دستگاه ها متصل شوید.

 

بهترین پرینتر جوهرافشان چندکاره:

7)  پرینتر HP Deskjet 2130 All-in-One printer

این پرینتر چند کاره از تولیدات با کیفیت شرکت اچ پی بوده که علاوه بر قابلیت چاپ، کپی و اسکن نیز در آن تعبیه شده است. یکی از ویژگی های این چاپگر چند کاره ابعاد کوچک آن بوده که فضای بسیار کمی از میز شما را اشغال میکند. سرعت بالا و کاربری آسان از دیگر مزیت های آن محسوب میشود. ظرفیت سینی این دستگاه 60 برگ بوده و در ماه 1000 صفحه را چاپ میکند.

برای مشاهده مشخصات و خرید دیگر محصولات پرینتر اچ پی می توانید از طریق این لینک اقدام کنید: خرید پرینتر اچ پی HP

بهترین پرینترهای 2019

بهترین پرینتر خانگی کوچک:

8) پرینتر Epson Workforce Pro WF-7820

این پرینتر با قابلیت چاپ، اسکن، کپی و فکس یکی از بهترین پرینترهای خانگی در سال 2021 است و می تواند پروژه هایی با فرمت عریض تا 19x13 اینچ را چاپ کند. کیفیت چاپ این پرینتر برای کاربران خانگی بسیار ایده آل بوده و برای چاپ تصاویر نیز به کار میرود.

 

بهترین پرینتر رنگی و سیاه و سفید با بالاترین کیفیت:

9) پرینتر Epson EcoTank ET-3760

ET-3760 پرینتری کارآمد برای شما خواهد بود و با چهار مخزن جوهر و با قابلیت پر کردن بسیار آسان، هزینه های جانبی شما را به طور چشمگیری کاهش میدهد.این پرینتر علاوه بر چاپ دو رو، قابلیت های دیگری نظیر کپی و اسکن را در اختیار شما قرار می دهد و به دلیل استفاده از تکنولوژی های کاربردی چاپ جوهرافشان MicroPiezo و PrecisionCore کارایی بالایی را ارائه میدهد.

با ثبت نظرات و پیشنهادات خود ما را در این زمینه یاری فرمایید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط