فیش پرینتر مناسب برای رستوران و کافه

فیش پرینتر مناسب برای رستوران و کافه

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای هر رستوران یا کافه دستگاه فیش پرینتر است که برای ارائه انواع رسید و فاکتور مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و به افزایش سرعت تسویه حساب مشتریان نیز بسیار کمک می‌کند. نحوه عملکرد این دستگاه تا حدودی شبیه به پرینتر‌ها معمولی است و به رایانه یا صندوق فروشگاهی متصل می‌شود و دستور چاپ را از نرم‌افزار دریافت می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا در قالب یک راهنما شما را در انتخاب و خرید فیش پرینتر مناسب رستوران یا کافه کمک کنیم، بنابراین اگر در حوزه رستوران، فست فود و یا کافی شاپ مشغول هستید تا انتها با ما همراه باشید.

فیش پرینتر مناسب رستوران‌ها

در رسید و فیش‌های رستورانی اطلاعاتی نظیر نام سفارش ‌دهنده، تعداد اقلام، قیمت غذا و دیگر موارد درج می‌شود که برای این منظور بهتر است از فیش زن‌هایی با عرض 8 سانت استفاده شود.

مورد دیگری که در انتخاب این دستگاه برای رستوران‌ها مطرح بوده هد و وضوح چاپ است، که به طور عموم در تمامی مدل‌ها عمر هد تا 150 کیلومتر چاپ را انجام می‌دهند و وضوح چاپ نیز 203dpi است که مقدار مناسبی برای چاپ رسید‌های رستورانی هستند.

مورد دیگری که در زمان انتخاب و خرید باید به آن توجه کنید پورت‌های ارتباطی هستند، که این مورد به سیستم و نیاز مجموعه بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مجموعه شما نیاز به یک فیش پرینتر دارد پیشنهاد می‌شود از مدل‌هایی که دارای پورت usb و سریال هستند استفاده کنید که به راحتی با یک کابل به صندوق فروشگاهی متصل خواهد شد. اما در صورتی که نیازمند یک پرینتر دیگر هم در آشپزخانه هستید، باید مدلی را انتخاب کنید که از پورت‌های lan و یا اتصال بی‌سیم wifi استفاده می‌کند که فاکتور نیز در آشپزخانه هم برای آشپز صادر شود.

بهترین برند‌های فیش پرینتر برای رستوران‌ها

برند‌های متنوعی در بازار برای این چاپگر‌های رستورانی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی هستند که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می‌شود.

اپسون: این برند یکی از پیشگامان تولید این دستگاه در جهان است و عملکرد مناسبی را در کیفیت و ساخت ارائه می‌دهد که برای مصارف صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بی‌شک می‌توان گفت چاپگر‌های صدور فیش اپسون از با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها در این شاخه هستند.

فیش پرینتر رستورانی  اپسون

بایامکس: بایامکس یکی از برندهای مطرح در این زمینه است که تنها چهار مدل فیش زن برای چاپ رسید و فاکتور دارد که همه آنها دارای پورت USB هستند و در برخی نیز سریال و شبکه هم در نظر گرفته شده است. از لحاظ کیفیت چاپ نیز وضوح 203dpi و عمر هد 150 کیلومتری دارند و تنها تفاوت آنها در سرعت چاپ است.

انواع فیش پرینتر بایامکس

اسکار: از دیگر برند‌های مطرح تولید کننده دستگاه صدور فیش در بازار اسکار است که مدل‌های متعددی را به بازار معرفی کرد که دارای مشخصات فنی قدرتمندی هستند و هر رستوران و کافه‌ای را با سرعت بالا پاسخگو خواهد بود.

فیش پرینتر و فیش زن اسکار

بیکسلون: این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات خود طرفداران بسیاری جذب کرده و با دیگر برند‌‌های تولید کننده دستگاه صدور فیش در حال رقابت است. بیکسلون دو نوع دستگاه رومیزی و سیار برای چاپ رسید و فیش دارد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع فیش زن بیکسلون

میوا: یکی از برند‌های پرطرفدار و ایرانی است که محصولات خود را در ابعاد، قیمت، سرعت و کیفیت‌ متنوع وارد بازار کرد و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند که برای صاحبان رستوران و کافه دستگاهی کاربردی و ارزان قیمت است.

قیمت و خرید فیش پرینتر میوا

رمو: فیش زن‌های رمو از لحاظ کیفیت و سرعت قدرتمند عمل می‌کنند و به طور میانگین سرعت چاپ بین 200 تا 300 میلی‌متر در ثانیه دارند و قیمت اقتصادی را نیز ارائه می‌دهند.

فیش پرینتر رمو برای رستوران

قابلیت و ویژگی‌های فیش پرینتر‌ رستورانی

بررسی ویژگی‌هایی که لازم است در این نوع چاپگر‌های رستورانی بدانید بسیار حائز اهمیت بوده و در صورتی کارآمد خواهند بود که به درستی و متناسب با نیاز شما انتخاب و خریداری شود.

سرعت چاپ: سرعت بالا به راه اندازی سریع امور روزانه و مشتریان بسیار کمک می‌کند که از این رو باید دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که از سرعت چاپ بالا برخوردار باشد. سرعت پیشنهادی برای یک فیش زن رستورانی بالای 200 میلی‌متر در ثانیه است که سرعتی فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

کیفیت چاپ: اگر هر روز به چاپ بالا با جزئیات خرید نیاز دارید، باید کیفیت چاپ را هنگام خرید مد نظر داشته باشید. بهتر است بالا‌ترین کیفیت چاپ را انتخاب کنید که رزولوشن بین 200dpi تا 300dpi برای این منظور فوق‌العاده است.

درگاه‌های ارتباطی: روش‌های بسیاری برای اتصال فیش پرینتر به سیستم‌های فروشگاهی و دیگر دستگاه‌ها وجود دارد که در دو حالت بی‌سیم و کابلی امکان‌پذیر است. که در برخی مدل‌ها از طریق Bluetooth یا Wi-Fi بدون نیاز به کابل ارتباط برقرار می‌شود و در برخی به صورت کابل باید متصل شود.

ابعاد: قبل از خرید چاپگر فیش رستورانی میزان فضای پیشخوان را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید، زیرا بعضی از دستگاه‌ها در ابعاد و اندازه کوچک و بعضی با ابعاد بزرگ طراحی و ساخته شده‌اند. البته با توجه به نوع کسب و کار خود از پرینتر‌های سیار استفاده کنید که به صورت جیبی قابل حمل هستند.

کاتر خودکار: برخی از فیش زن‌ها از یک میله دستی برای برش رسید استفاده می‌کنند و برخی نیز قابلیت برش به صورت خودکار را از طریق یک کاتر دارند. کاتر خودکار احتمال جمع شدن رسید و فیش ناشی از برش نامناسب را بسیار کم می‌کند و برش بسیار دقیق صورت خواهد گرفت.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط