انتخاب گوشی مناسب برای خانم‌ها

انتخاب گوشی مناسب برای خانم‌ها

خانم‌ها به طور معمول در هر چیز به خصوص گوشی موبایل انتخاب متفاوتی دارند. بنابراین اگر قصد خرید گوشی برای خانم‌ها را دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه ما را دنبال کنید تا به شما گوشی‌های مناسب خانم‌ها را معرفی کنیم.

گوشی‌های مناسب بانوان چه ویژگی‌هایی دارند؟

در بازار گوشی موبایلی که مختص بانوان ساخته شده باشد را نداریم، اما در برخی از ویژگی‌ها نظیر رنگ، قاب، ابعاد و غیره می‌تواند فاکتور‌های مهم در انتخاب گوشی برای بانوان باشد. بانوان به طور معمول گوشی‌‌های شیک و براق را ترجیح می‌دهند که با طرح‌‌های زیبا و خلاقانه همراه شده و رنگ‌های روشن نیز داشته باشد. سبک وزن بودن و داشتن امکاناتی مناسب از دیگر ویژگی ‌های یک گوشی موبایل برای استفاده خانم ها است. درواقع رنگ و نوع طراحی می‌ تواند خانم ها را تحت تاثیر خود قرار دهد؛ به عنوان مثال رنگ‌ های صورتی، نارنجی و سفید نظرشان را بیشتر جلب خواهد کرد. همچنین گوشی های موبایل با طراحی معمولی و ساده با رنگ های تیره چندان جذب نمیکند.

در اینجا بهترین مدل گوشی های مناسب خانم ها را از نظر ویژگی بررسی میکنیم.

رنگ بندی : رنگ بندی های متنوع و جذاب گوشی علاوه بر زیبایی موجب جلب توجه می شود. این ویژگی یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین گوشی برای خانم ها است.

ظرافت: بانوان نسبت به یک گوشی های بد شکل که ظاهر نامناسبی دارند، هیچ علاقه ای نشان نمیدهند و بی شک به سراغ گوشی های بسیار ظریف با طراحی زیبا میروند.

به روز بودن: بانوان همواره به دنبال مد و زیبایی هستند و دوست دارند متناسب با آن پیش بروند. در خصوص گوشی موبایل نیز به همین شکل است و به دنبال گوشی های به روز و جدید با امکانات بسیار هستند.

برند: به طور معمول بانوان دوست ندارند گوشی های طرح اصلی یا چینی دست بگیرند که به نوعی حس ممتاز بودن و جلب توجه دارد. خرید یک گوشی برند به اعتماد به نفس می افزاید و بی دلیل نیست که بانوان بیشتر از آقایان برند اپل را دوس دارند که بهترین مدل گوشی برای خانمها محسوب میشود.

دوربین: اکثر خانم ‌ها در خرید گوشی بیشتر به کیفیت دوربین‌ ها توجه دارند که این موضوع علاقه بانوان به عکاسی را نشان می ‌دهد. بنابراین برای انتخاب گوشی برای خانم ها حتما به کیفیت و امکانات دوربین‌ های آن توجه نمایید.

در مجموع این ویژگی ها از اصلی ‌ترین ویژگی هایی است در هنگام خرید گوشی برای خانم ها باید در نظر داشت. شما میتوانید تمام این ویژگی ها در یک گوشی با کیفیت داشته باشید؛ کافیست به صفحه فروشگ گوشی های هوشمند بروید و مدل های موجود را برای خرید بررسی کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین گوشی برای خانم‌ها

به طور معمول خانم ها وقت زیادی را در روز برای مکالمه با گوشی اختصاص می ‌دهند و ظرفیت باتری بیشترین تاثیر را در این زمینه دارد. بنابراین در انتخاب گوشی این نکته را در نظر داشته باشید تا یک گوشی با ظرفیت باتری بالا انتخاب نمایید.

یکی از موارد مهمی که در انتخاب بهترین گوشی برای خانم ها باید به آن توجه بیشتری داشته باشید، و در آینده ممکن است دردسر ساز شود، جنس بدنه است. با توجه به استفاده بیشتر خانم ها از گوشی، احتمال افتادن آن بالا است و یا به دلیل جا به جایی گوشی در محیط های مختلف خانه نظیر آشپزخانه بهتر است گوشی هایی با بدنه فلزی و مستحکم انتخاب شود. حتی اگر در مراقبت از گوشی خیلی دقیق نیستید یا معمولا گوشی ‌تان نسبت به جاذبه واکنش عجیبی مثل افتادن و شکستن را انجام می ‌دهند، موقع انتخاب گوشی هوشمند جدید سراغ مدلی با بدنه و ساختار فلزی بروید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، سایز صفحه نمایش و رزولوشن آن است. خانم ها بیشترین استفاده از گوشی را در تماشای فیلم، ادیت عکس و ... دارند، بنابراین باید سراغ یک گوشی فول اچ دی یا کیو اچ دی بروید که نمایش را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

خانم ها در جمع های خانوادگی و دوستانه تمایل دارند تصاویر را در لحظه با گوشی ثبت کنند. بنابراین این موضوع می تواند در خرید شما تاثیر بگذارد و به شما گوشزد کند که گوشی انتخابی باید دارای حافظه داخلی با ظرفیت بالا باشد.

معرفی بهترین مدل های گوشی موبایل برای خانم‌ها

طبق آمار جهانی بسیاری از خانم ‌ها، برندهایی نظیر اپل یا سامسونگ را ترجیح می ‌دهند، اما مدل های دیگری از دیگر برندها وجود دارند که طراحی زیبا و عملکرد قوی دارند که انتخاب هر یک از این گوشی‌ها به سلیقه افراد بستگی دارد. در فهرست زير چند مدل از بهترین گوشی های موبایل را بين بانوان معرفی میکنیم. پس اگر تصميم به خريدن بهترین مدل گوشی برای خانم ها را داريد، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه شما را با تعدادی از این مدل ها آشنا میکنیم که می ‌توان آن‌ ها را به عنوان یک هدیه مناسب در نظر گرفت.

Apple iPhone 6

آیفون 6 یکی از شیک ترین و بهترین مدل گوشی برای خانمها است که توانسته فروش بالایی تلفن را در بازار کسب کند. این گوشی هوشمند با رنگ طلایی بسیاری از طرفداران شرکت را تحت تأثیر قرار داده است. علاوه بر رابط بصری و مشخصات بسیار عالی، به یکی از بهترین دوربین هایی که در گوشی های هوشمند یافت می شود مجهز است.

گوشی موبایل مدل Apple iPhone 6 بهترین گوشی برای خانم ها

OnePlus 8 Pro

گوشی موبایل وان پلاس 8 پرو یکی از بهترین گوشی برای خانم ها است که امکانات و قابلیت های خیره کننده ای دارد. این گوشی علاوه بر سخت افزار قدرتمند، از مقاومت بالایی برخوردار است که سرعت و عملکرد بالایی را به همراه دارد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به کیفیت بالای دوربین‌ها اشاره کرد که برای هر دختری جذاب و چشمگیر است.

OnePlus 8 Pro بهترین گوشی برای خانم ها

Samsung Galaxy A7

این گوشی هوشمند یکی از انتخاب‌های ایده‌ آل بانوان برای عکس ‌برداری است. امکانات دوربین سه گانه این گوشی کیفیت خوبی را برای خلق لحظات زیبا در کنار دوستان و خانواده خواهد داشت. سامسونگ گلکسی A7 قابلیت ‌های نرم ‌افزاری بسیاری را برای عکس برداری دارد و می‌تواند یک عکسبرداری واید را با فوکوس ثابت ارائه دهد. قسمتی از تصویر را می ‌توانید تار کنید و مشخصه نور طبیعی را در تصاویر خود داشته باشید.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A7

Huawei P10 Lite

این گوشی هوشمند هواوی برای خانم هایی که استفاده زیادی از گوشی دارند گزینه بسیار مناسبی است. به لطف باتری لیتیوم‌ پلیمر 3 هزار میلی آمپر ساعتی، برای مدت طولانی می ‌توان در طول روز از با ان کار کرد. همچنین راحتی استفاده هم در هواوی P10 لایت وجود دارد و هیچ گونه چالشی در اجرای برنامه‌ ها با دسترسی به تنظیمات آن نخواهید داشت.

گوشی موبایل Huawei P10 Lite بهترین مدل گوشی برای خانمها

 

Samsung Galaxy Alpha

گلکسی آلفا یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4.7 اینچ و وضوح HD است و یکی از بهترین گوشی ها برای خانم ها است و شرکت سامسونگ تمرکز ویژه ای بر روی طراحی این گوشی نموده و آن را تبدیل به یکی از خوش ساخت ترین و مرغوب ترین گوشی‌های هوشمند خود کرده است. همچنین رنگ ‌های جذابی برای این گوشی طراحی ‌شده و خانم ‌ها می ‌توانند با توجه به سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنند.

گوشی موبایل Samsung Galaxy Alpha بهترین مدل گوشی برای خانمها

Apple iPhone 5s

رنگ ‌ها جذاب و طراحی باریک اين گوش از مهم‌ ترين ويژگي ‌هاي هستند كه توجه خان ها را به خود جلب می ‌كنند. به دلیل طراحی ارگونومیک هوشمندانه آیفون 5s، کار کردن با آن بسیار آسان است و قطعا در دستانتان آین موضوع را به خوبی لمس خواهید کرد. رنگ و طرح فلزی آن بسیار چشم نواز بوده و در زیبایی ظاهری می توان گفت از تمام رقبای هم نسل خود جلو تر است.

گوشی موبایل Apple iPhone 5s گوشی مناسب خانم ها

Samsung Galaxy A31

این گوشی با طراحی شیک و زیبا یکی از جدیدترین مدل گوشی زنانه است و در رنگ‌ های قرمز، آبی، سفید و مشکی ارائه می ‌شود که برای هر خانمی جذاب است. صفحه نمایش عریض، باتری فوق العاده و دوربین سلفی از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند سامسونگ است.

گوشی موبایل  Samsung Galaxy A31 جدیدترین مدل گوشی زنانه

Samsung Galaxy S10

Galaxy S10 از پرچمداران شرکت سامسونگ است که با وزن سبک و صفحه نمایش بزرگ یکی از بهترین مدل گوشی برای خانمها در سال 2020 است. محافظ گوریلا گلس 6 قابلیت های بسیار خوبی دارد و شارژ سریع باتری 3400 میلی آمپر ساعتی آن از فناوری ‌های خوب آن محسوب می ‌شود.

گوشی موبایل Samsung Galaxy S10 بهترین مدل گوشی برای خانم ها

فروشگاه کیومیتا مجموعه ای کاملی از گوشی های هوشمند را با برند و مدل های متنوع مناسب خانم ها گلچین کرده و آن ها را همراه قیمت ارائه داده است. شما میتوانید بهترین و جدیدترین مدل گوشی زنانه را در این فروشگاه مشاهده و خریداری کنید. همچنین در مشاور خرید رایگان، این مجموعه سعی دارد با معرفی بهترین گوشی به نیاز کاربران در انتخاب گوشی های مناسب خانم ها پاسخگو باشد.

ثبت نظر
کد امنیتی