بهترین مدل‌های گوشی شیائومی

بهترین مدل‌های گوشی شیائومی

شیائومی به عنوان سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، حدود 10 سال در این زمینه فعالیت دارد. شیائومی گوشی هایی با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه ای را در دو رده پرچمدار و میان رده ارائه می دهد که به نسبت شرکت‌ هایی چون سامسونگ، هواوی و اپل، یک محصول نسبتا تازه وارد محسوب می شود. به لطف کیفیت ساخت مستحکم و مشخصات فوق العاده، محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران پیدا کرده است. شاید اطلاعات چندانی از گوشی های همراه شیائومی نداشته باشید و در خرید آن دو دل باشید. گوشی های موبایل شیائومی دارای دو مدل Mi (پرچمدار) و Redmi (میان ‌رده) هستند که با کیفیت بالا وارد بازار شده اند و کیفیت آن ها باعث شده به عنوان بهترین برند تولید کننده گوشی در جهان شناخته شوند.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های 5G

بهترین مدل های تلفن همراه شیائومی کدامند؟

این روزها برند شیائومی در کنار غول‌ های موبایل سازی دنیا حسابی میدرخشد و تنوع محصولات این برند آنقدر زیاد است که انتخاب و خرید را برای کاربران مشکل ساز کرده است. در اینجا قصد داریم چند نمونه از بهترین و آخرین مدل های گوشی شیائومی را معرفی کنیم.

گوشی موبایل مدل Mi 10T Lite 5G از گوشی های با کیفیت و دو سیم کارته، با کارایی های بسیار است و با تمامی قابلیت ‌هایی که دارد، یک گوشی میان ‌رده محسوب می شود. می ده تی لایت می ‌تواند تمامی نیاز های روزانه شما را نظیر وب‌ گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم، شبکه ‌های اجتماعی و بسیاری دیگر را با سرعت بالا انجام دهد. ضمن اینکه بهترین گوشی شیائومی در سال 2020 شناخته شده است.

 

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4820 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6.67  اینچ
حافظه داخلی 64GB  ،128GB

 

گوشی موبایل مدل Mi 10T Lite 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro از صفحه ‌نمایش بزرگ، باتری پر قدرت، طراحی جذاب، دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است که علاوه ‌بر کار های معمول، از قابلیت‌ های جدید گوشی ‌های امروزی نیز پشتیبانی می کند. ردمی نوت 9 پرو هم فروشی خوبی در بازار گوشی های شیائومی داشته و هم پرطرفدار است.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 5020 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/67  اینچ
حافظه داخلی 64GB ،128GB

گوشی موبایل Redmi Note 9 Pro

گوشی های شیائومی نسبت به رقبا چه برتری هایی دارند؟

با توجه به اینکه ذهنیت افراد نسبت به کالا های چینی چندان خوشایند نیست، شاید در ظاهر سخت باشد که از یک برند چینی تعریف و تمجید کنیم، اما گوشی های شرکت شیائومی به تنهایی موفق شده اند که ذهنیت افراد را تغییر دهند. کافیست برای چند دقیقه این گوشی را در دست بگیرید تا متوجه حس خوب و کاربری بسیار جذاب آن شوید. شیائومی تا حد زیادی توانسته نیاز طرفداران تکنولوژی را با حداقل هزینه پاسخگو باشد تا با بالا ترین کیفیت یک گوشی اقتصادی را همیشه همراه خود داشته باشید. بنابراین اگر قصد خرید گوشی نه چندان گران قیمت با امکانات فوق العاده را دارید، بی شک مدل های اقتصادی شیائومی در دو کلاس میان رده و پرچمدار گزینه های ایده آل است. جالب است بدانید که قیمت گوشی های پرچمدارهای شیائومی نسبت به گوشی‌ های میان رده‌ برندهای رقیب بسیار کمتر است.


انواع گوشی شیائومی را از کیومیتا بخرید


بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی کدامند؟

شیائومی در چند سال اخیر توجه بسیاری به گوشی‌های پرچم ‌دار نشان داده و در این بخش به رقیب قدری تبدیل شده است. مدل های متنوعی از گوشی‌های پرچم دار در بازار موجود بوده که در ادامه لیستی از بهترین های این گوشی را شرح می دهیم.

گوشی موبایل Mi 10 به عنوان پرچمدار شیائومی در سال 2020 معرفی شد که در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی محسوب می شود. Mi 10 قیمت نسبتا بالایی دارد که از ویژگی های پرچم داران است. بی شک پشت این قیمت، مشخصات و امکانات بی نظری قرار دارد و به سختی میتوان عیبی از آن گرفت. درواقع دست کمی از پرچم ‌داران تمام‌ عیار موجود در بازار نداشته و با پردازنده قدرتمند، دوربین های چهارگانه با کیفیت، باتری ظرفیت بالا و بهره ‌گیری از فناوری ارتباطی G5 انتخابی مناسبی برای حرفه ای ها و خوش پسندان است.

سیستم عامل  Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4780 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/67 اینچ
حافظه داخلی 128GB ،256GB 

گوشی موبایل Mi 10

گوشی موبایل Mi 10 Pro اولین گوشی پرچمدار شیائومی با طراحی هول پانچ است. کیفیت و مشخصات می 10 پرو به حدی بالاست که از مدعیانی همچون Max iPhone 11 ،Pro HUAWEI Mate 30 و حتی سامسونگ Galaxy S20 Ultra سبقت گرفته است. در بخش باتری نیز هیچ کم و کسری ندارد. یک باتری با بالا ترین ظرفیت 4500 میلی آمپری دارد. به طور کلی شیائومی می 10 پرو، از نظر مقاومت و طراحی بی‌ نظیر بوده و عملکرد فوق ‌العاده ای را در هر بخش ارائه می دهد.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی
سایز صفحه نمایش 6/67 اینچ
حافظه داخلی 256GB ،512GB 

گوشی موبایل مدل گوشی موبایل Mi 10

بهترین گوشی های میان رده شیائومی

شیائومی گوشی های هوشمند بسیار عالی را در بخش میان رده ها با قیمت بسیار مناسب تولید می کند. اما اینکه کدام بهترین مدل ها گوشی شیائومی از لحاظ کارایی و اقتصادی بهتر است را در ادامه اشاره خواهیم کرد.

گوشی موبایل ردمی Note 9S عملکرد مطلوبی را در کنار قیمت مقرون ‌به‌ صرفه دارد که آن را به یک گوشی میان رده محبوب در بازار تبدیل کرده است. ردمی نوت 9 اس از گوشی ‎های میان‎ رده و پرطرفدار شیائومی بوده و کیفیت مطلوبی را در بخش های مختلف نظیر دوربین، صفحه نمایش، سیستم عامل و نرم افزار ها ارائه می دهد.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 5020 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/67 اینچ 
حافظه داخلی 64GB ،128GB 

گوشی موبایل Redmi Note 9S

Mi Note 10 Lite یک گوشی مدرن، قدرتمند و باکیفیت است که به عنوان بهترین گوشی شیائومی 2020 شناخته شده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. می نوت 10 لایت هم از نظر قیمت و هم از نظر امکاناتی که دارند بسیار عالی به نظر می رسد و در حد یک پرچمدار عمل می کند.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core 
ظرفیت باتری 5260 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/47 اینچ
حافظه داخلی 64GB ،128GB 

گوشی موبایل Mi Note 10 Lite

بهترین گوشی موبایل شیائومی از نظر قیمت

شیائومی تمامی گوشی های خود را با هر نوع بودجه و سلیقه ای ارائه می دهد، و در هر دو رده پرچمدار و میان رده قیمت های بسیار اقتصادی را دارند. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت اما با قیمت مناسب هستید به سراغ برند شیائومی بروید. در اینجا چند مورد از بهترین گوشی های شیائومی را از نظر قیمت بررسی می کنیم.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 با بالا ترین رکورد فروش خود به عنوان یکی از موفق ترین سری گوشی های شیائومی در رنج قیمتی اقتصادی محسوب می شود. قیمت این گوشی هوشمند به نسبت قابلیت و امکاناتش بسیار مقرون به صرفه بوده و یک سر و گردن از رقبای خود بالا تر است، به طوریکه در حین کار حس یک گوشی پرچمدار را به شما القا می کند.

سیستم عامل Android 9/0
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/3 اینچ
حافظه داخلی 32GB ،64GB ،128GB 

گوشی موبایل Redmi Note 8

گوشی موبایل Mi Note 10 از سری گوشی های میان رده های شیائومی است که به‌ صورت کاملا رقابتی در بازار قیمت ‌گذاری شده و در حد یک گوشی پرچمدار عمل می‌ کند. بنابراین با توجه به امکانات و قابلیت های خوب و قیمت مناسب ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

سیستم عامل Android 9/0
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 5260 میلی آمپر
سایز صفحه نمایش 6/47 اینچ
حافظه داخلی 128GB ،6GB ،256GB 

گوشی موبایل Mi Note 10

کدام مدل شیائومی از نظر باتری بهترین است؟

عمر باتری بالا ویژگی است که همه ما می خواهیم در گوشی های هوشمند خود داشته باشیم. اگر فکر می کنید که یک باتری 6000 میلی آمپری نیاز های شما را برآورده می کند، پس شیائومی گوشی های هوشمند شگفت انگیزی با باتری 6000 میلی آمپر ساعت تولید می کند، که مدل poco m3 از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری است. این گوشی هوشمند دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی است که از عمر و شارژدهی بسیار بالایی برخوردار بوده و می ‌توانید تنها در 25 دقیقه حدود 30 درصد از باتری گوشی را شارژ کنید.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 6000  میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/53 اینچ
حافظه داخلی 64GB ،128GB 

گوشی موبایل poco m3

گوشی موبایل مدل Redmi 9 یکی دیگر از گوشی های قدرتمند شیائومی از نظر باتری است. این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپری با فناوری شارژ 18 واتی بهره می برد که این ویژگی باعث شده در رده بهترین باتری گوشی های شیائومی قرار گیرد.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 5020 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/53 اینچ
حافظه داخلی 32GB ،64GB ،128GB 

گوشی موبایل Redmi 9

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین کدام مدل است؟

یکی از سوالاتی که کاربران شیائومی همواره میپرسند این است که بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین کدام است؟ به طور کلی می توان گفت دوربین یکی از بخش های جذاب و لذت بخش هر گوشی است که برای ثبت لحظه ها و دورهمی ها مورد استفاده هر شخصی قرار می گیرد. در ادامه به چند نمونه از بهترین دوربین های گوشی شیائومی اشاره می کنیم.

گوشی موبایل مدل Mi MIX 3 از گوشی های هوشمند رده بالای شیائومی است که با دوربین های دو گانه کیفیت تصویر قابل توجهی را دارد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض همراه بوده که از دیافراگم f /1/8 و لرزشگیر نوری بهره می برد و از قابلیت فوکوس با فناوری Dual Pixel و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) برخوردار است. دوربین دوم نیز از نوع تله فوتو با دیافراگم f/2/4 است.

سیستم عامل Android 9/0
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 3200 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/39 اینچ
حافظه داخلی 128GB ،256GB 

گوشی موبایل Mi MIX 3

شیائومی برای این گوشی هوشمند K30 Pro Zoom از چهار دوربین در پنل پشتی استفاده کرده که شامل چهار حسگر 64/8/13/2 مگاپیکسلی است. همچنین یک لنز 20 مگاپیکسلی هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته که می توان عکسبرداری جذاب و با کیفیتی را با این دوربین ها در اختیار داشت. ضمن اینکه با دوربین های حرفه ای، فیلم برداری حرفه ای نیز خواهید داشت.

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4700  میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/67 اینچ
حافظه داخلی 128GB ،256GB ،512GB 

گوشی موبایل K30 Pro Zoom

بهترین گوشی شیائومی برای بازی و گیمینگ کدام است؟

اگر گیمر هستید، بنابراین باید بدانید گوشی های گیمینگ گزینه ای عالی برای بازی هستند، که تمامی گوشی های پرچمدار به خوبی از پس بازی های سنگین گرافیکی بر می آیند. با این حال همیشه هم گزینه مورد نظر کاربران نیستند؛ به این دلیل که هزینه های بسیار بالایی را برای خرید آنها باید بپردازند. برای حل این مشکل شیائومی گوشی های پرچمدار مختص گیمینگ را به بازار عرضه کرد که با حداقل قیمت نسبت به رقبای خود مورد توجه گیمر ها قرار گرفت. در ادامه به چند مدل از بهترین گوشی شیائومی برای بازی برای بازی اشاره خواهیم کرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای بازی، امکانات خوبی را پیش روی شما قرار می‌ دهد، امکاناتی که تنها روی گوشی ‌‌های رده بالا مشاهده می کنید. از نظر مشخصات سخت ‌افزاری هوشمند به حساب می‌آید و تجربه جدید ترین بازی ‌های روز را در اختیارتان قرار می دهد، به طوریکه می‌ توانید بازی ‌هایی نظیر پابجی و فورتنایت را با کیفیت نسبتا بالایی تجربه کنید.

سیستم عامل Android 9/0
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت 
سایز صفحه نمایش 6/53 اینچ
حافظه داخلی 64GB ،128GB ،256GB 

گوشی موبایل Redmi Note 8 Pro

گوشی هوشمند مدل poco f2 pro از دیگر گوشی های گیمینگ شیائومی است که با سخت افزار قدرتمند خود به خوبی از پس بازی های نسبتا سنگین بر می آید. اگر در خصوص عملکرد سخت ‌افزاری این گوشی گیمینگ کنجکاو هستید، بد نیست بدانید که از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می برده که بر پایه 7 نانومتری ساخته شده و عملکرد فوق العاده ای را به ارمغان خواهد می آورد.

 

سیستم عامل Android 10
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6/67 اینچ
حافظه داخلی 128GB ،256GB 

گوشی موبایل poco f2 pro

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

 

دانستن آمار اینکه بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران چه مدلی است می‌ تواند برایتان جالب باشد. طبق نظر سنجی ها گوشی های هوشمند شیائومی یکی از محبوب ‌ترین و بهترین برند ها بعد از سامسونگ در ایران است.


در بلاگ کیومیتا بیشتر بخوانید:تفاوت گوشی گلوبال و چین شیائومی


شیائومی Mi 8 به عنوان یکی از بهترین مدل های گوشی شیائومی در بین کاربران است که تجربه لذت بخشی را در حین کار به ارمغان می آورد و با سرعت بالا قادر به اجرای برنامه ها و بازی های نسبتا سنگین است. در کنار این موارد، باتری قدرتمند و دوربین های دو گانه امکانات بسیاری را ارائه می دهد.

سیستم عامل Android 8.1
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 3400  میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6.21  اینچ
حافظه داخلی 64GB ،128GB ،256GB

گوشی موبایل Mi 8

Redmi Note 7 جدا از تمام امکانات خوب خود قیمت بسیار مناسبی دارد که این ویژگی ها آن را به محبوب ترین و بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران تبدیل کرده است. در کنار آن باتری قدرتمند با طول عمر بالا نظر هر کاربری را به خود جلب می کند و می ‌تواند با مدل‌ ها پرچم ‌دار مقایسه شود.

سیستم عامل Android 9.0
پردازنده مرکزی Octa-core
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سایز صفحه نمایش 6.3 اینچ
حافظه داخلی 32GB ،64GB ،128GB

گوشی موبایل Redmi Note 7

سوالات متداول درباره گوشی های شیائومی

یکی از متداول ترین سوالاتی که بسیاری از کاربران گوشی های شیائومی دارند، این است که آیا گوشی ‌های شیائومی به مرور زمان کند می ‌شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برای هر برندی ممکن است این اتفاق بیافتد و فرقی نمیکند که هواوی باشد یا شیائومی. این عامل دلایل بسیار مختلفی دارد که می ‌توان به اپلیکیشن‌ های پس ‌زمینه، پر شدن حافظه، سیستم‌عامل، نرم افزار ها و بازی های سنگین و … اشاره کرد. درواقع این موارد عواملی هستند که باعث کند شدن سرعت گوشی می‌ شوند. بنابراین اگر می‌ خواهید گوشی شما کند نشود این موارد را در نظر داشته باشید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط