معرفی بهترین دستگاه کپی در سال 2021

معرفی بهترین دستگاه کپی در سال 2021

یک دستگاه کپی، دقیقاً همان چیزی است که شرکت ها و مؤسسات آموزشی و خدماتی برای انجام امور چاپی خود به آن نیاز دارند. برندهای متنوعی از این دستگاه ها در بازار موجود هستند اما اینکه کدام یک از آن ها بهترین دستگاه کپی است، به بررسی و دقت بیشتری نیاز دارد. انواع دستگاه کپی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ برخی از این تجهیزات ابعاد کوچکی دارند و برای کسب و کارهای معمولی به کار می روند؛ برخی دیگر از انواع دستگاه کپی، بزرگ تر و مجهزتر هستند و برای شرکت های تبلیغاتی و تجاری کاربرد دارند.

هر یک از انواع برندهای کپی موجود در بازار مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند؛ تصمیم برای خرید بهترین دستگاه کپی و اقدام آگاهانه در این زمینه می تواند هزینه های شما را مدیریت کرده و سرعت امور چاپی را افزایش دهد.
اگر بتوانید بهترین دستگاه کپی را خریداری کنید، پول خود را در دراز مدت سرمایه گذاری کرده اید؛ بی شک، خرید یک دستگاه کپی چند منظوره با قابلیت های اسکن، فکس و ... می تواند کسب و کار شما را گسترش دهد. تمام مواردی که در خرید یک دستگاه کپی اهمیت دارند، مانند گارانتی، قیمت، کارآیی، برند تولید کننده و...، باید مورد توجه قرار گیرند. مرکز ماشین های اداری کیومیتا در این زمینه می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

 

بهترین دستگاه های کپی سال 2019 و 2020

 

 

معرفی 12 دستگاه کپی برتر در بررسی های سال 2021

برای اینکه بتوانیم شما را در انتخاب بهترین دستگاه کپی راهنمایی کنیم، 10 مورد از بهترین دستگاه هایی که در سال 2018 در بازار موجود بودند را به همراه مزایا و ویژگی های آن برای شما فهرست کردیم. برای آشنایی با این مدل دستگاه کپی، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

12- دستگاه کپی چندکاره توشیبا 3018A

دستگاه کپی  3018A از دستگاه های چند کاره شرکت توشیبا با طراحی مدرن برای مصارف اداری و سازمانی است، که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار میگیرد. قابلیت چاپ دورو، اتصال به شبکه و سازگاری با تمامی سیستم عامل های روز از ویژگی هاییست که در این دستگاه کپی حرفه ای در نظر گرفته شده است.

11- دستگاه کپی چند کاره توشیبا  4518A

دستگاه کپی 4518A شرکت توشیبا به عنوان یک دستگاه کامل در ادارات و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. کیفیت بی نظیر و دقت بالا این دساگاه را برای مصارف سنگین و پر مشغله مناسب کرده است.

10- دستگاه پرینتر، کپی، فکس و اسکن اچ پی مدل HP LaserJet 3035

این دستگاه، بهترین محصول تولید شده در شرکت اچ پی می باشد. قابلیت چاپ رنگی و سیاه – سفید با کیفیت بسیار عالی در این دستگاه طراحی شده است. چاپ برگه در سایز A4 و تعداد 35 برگه در هر دقیقه با این دستگاه میسر است. رزولوشن چاپ و کپی در این دستگاه کپی، 600x600 dpi و در حالت فکس، 300x300 dpi می باشد. ابعاد دستگاه برای کاربرد در اداره یا منزل مناسب است. 

9- دستگاه کپی تک رنگ Oki Data MB MB471

دومین برند که به عنوان بهترین دستگاه کپی معرفی می شود، دستگاه کپی اوکی است. امکان فکس و کپی تا تعداد 100 برگ توسط این دستگاه فرآهم می باشد. کارکردن با آن آسان بوده، خرید آن مقرون به صرفه است و هزینه های جانبی را کاهش می دهد.

8- دستگاه کپی لیزری کانن مدل imageClass MF4890dw

یکی از انواع بهترین دستگاه کپی، کپی کانن مدل MF4890dw است. سرعت کپی در این دستگاه، 26 برگه در هر دقیقه و به صورت دو طرف می باشد. قابلیت اتصال به شبکه بی سیم در این دستگاه فرآهم شده است. ظاهر دستگاه کپی کانن بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و به صورت دوره ای قادر به چاپ تعداد 10000 صفحه می باشد. خرید یک دستگاه کپی منحصر به فرد از مرکز ماشینهای اداری کیومیتا می تواند سرعت چاپ را افزایش دهد.

7- دستگاه کپی لیزری تک رنگ کانن مدل imageClass D1320

بهترین دستگاه کپی کانن با قابلیت کپی، اسکن و چاپ، در این محصول خلاصه شده است. چاپ دو طرف با سرعت 17 صفحه در هر دقیقه و کنترل عملیات چاپ از طریق یک صفحه نمایشگر LCD توسط این دستگاه امکان پذیر می باشد. این دستگاه، ظرفیت چاپ بالایی دارد.

6- دستگاه کپی چند منظوره تک رنگ Brother DCP-7065DN

این دستگاه را می توان جزو بهترین های بازار قلمداد نمود. اجرای سفارشات چاپی در تعداد زیاد توسط این دستگاه کپی مقدور می باشد. سرعت چاپ در این محصول، 27 صفحه در هر دقیقه است. چاپ برگه به صورت دو طرفه با امکان اتصال دستگاه به رایانه از طریق کابل USB برای آن فرآهم شده است. این دستگاه امکان فکس اسناد و تصاویر را نیز دارد.

5- دستگاه کپی Xerox WorkCenter 3655/X

 Xerox WorkCenter 3655/X بهترین دستگاه کپی برای استفاده در شرکت ها و اداره ها می باشد. در یک دوره کاری در هر ماه به طور متوسط، تعداد 150000 صفحه با این دستگاه چاپ می شود. امکان اسکن و پرینت برگه در این محصول وجود دارد. همچنی این دستگاه، مجهز به حافظه 2 گیگابایت و 250 گیگابایت فضای هارد دیسک است. 

4- دستگاه کپی و اسکن تک رنگ Brother DCP8155DN

دستگاه کپی برادر چند کاره با قابلیت های چاپ، کپی و اسکن، یک محصول ایده آل برای امور چاپی در شرکت ها می باشد. سرعت چاپ در این دستگاه برابر با 40 صفحه در هر دقیقه است. یک رابط شبکه داخلی برای این دستگاه فرآهم شده است. با استفاده از برنامه های چاپ مخصوص تلفن همراه، تبلت و سایر دستگاه های هوشمند می توانید فایل های دلخواه خود را چاپ کنید. مرکز ماشینهای اداری کیومیتا شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

3- دستگاه کپی لیزری HP Color LaserJet 2840

بهترین دستگاه کپی اچ پی در این محصول خلاصه شده است. قابلیت چاپ، کپی، اسکن و فکس در این دستگاه قرار دارد. رزولوشن چاپ در این محصول، 600x600 dpi است و در هر دقیقه می تواند تعداد 20 صفحه را چاپ کند. حافظه با ظرفیت بالا، امکان اتصال به شبکه و کیفیت عالی، مهم ترین ویژگی های این دستگاه هستند.

2- دستگاه کپی کانن مدل imageClass MF4770N

یکی از محصولات کانن به عنوان بهترین دستگاه کپی در سال 2018 معرفی شده است. این محصول با سرعت 24 صفحه در هر دقیقه کار می کند و با رزولوشن چاپ، 600x600 dpi می تواند در یک دوره کاری تا تعداد 10000 برگه را چاپ کند. ظرفیت بالا برای حافظه داخل و هارد دیسک، اتصال به شبکه و نگهداری تعداد برگه های چاپ تا 250 برگه، مهم ترین مزیت های این محصول است.

1-دستگاه کپی چندکاره رنگی شارپ DX-2500N

دستگاه کپی DX-2500N برای چاپ اسناد و تصاویر رنگی در شرکت های کوچک مناسب است. این کپی به صورت سه کاره با قابلیت کپی دورو تمام نیازهای شما را از یک اداه یا شرکت کوچک پاسخگو میباشد. بنابراین این ویژگی ها ارزش دستگاه را دو چندان کرده است.
 
مرکز ماشینهای اداری کیومیتا به کسانی که تصمیم دارند بهترین دستگاه کپی را خریداری کنند، این محصول کانن را پیشنهاد می دهد. قابلیت های چاپ، کپی، فکس و اسکن در این دستگاه وجود دارند. سرعت چاپ در این محصول، 20 برگه در هر دقیقه می باشد. خرید این پرینتر از هر نظر مقرون به صرفه خواهد بود.

دستگاه های فوتوکپی برتر

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط