بهترین برندهای مانیتور

امتیاز کاربران : 3 از 5
بهترین برندهای مانیتور

امروزه در بازار طیف وسیعی از مانیتورها با برندهای متنوع وجود دارند. ال ‌جی، سامسونگ، بنکیو، ایسوس، ویوسونیک، ایکس ویژن، ام اس آی، جی پلاس و... برخی از برندهای موجود در بازار هستند. در نظر داشته باشید برندی را خریداری کنید که حتما گارانتی داشته و قطعاتش در بازار موجود باشد. در ادامه بهترین مارک های مانیتور کامپیوتر را برای شما شرح خواهیم داد.

انواع مانیتورهای صنعتی، کامپیوتر و مخصوص بازی را می توانید از سایت کیومیتا تهیه کنید. برای خرید روی این لینک کلیک کنید: قیمت مانیتور کامپیوتر

معرفی 10 برند برتر مانیتور در سال 2021

  • برند ال جی: ال جی یکی از برندهایی است که در چند سال اخیر مانیتورهایش مورد استقبال کاربران اداری و خانگی قرار گرفته است. ال جی با تنوع مدل در تولید مانیتورها، توانسته بسیاری از کاربران را به خرید آن مجاب نماید، همچنین با فروش بالای خود در بازار، ثابت کرده که از بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر در دنیا است.
  • برند ایسوس: شرکت ایسوس در بازار به خوبی خود را در زمینه طراحی و تولید مانیتورهای حرفه ای معرفی کرد و با استقبال بسیاری روبرو شد. مانیتورهای این برند مطابق با سلایق کاربران طراحی شده و کاربری های متفاوتی را به همراه دارد. ASUS از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در مانیتورهای خود به کار گرفته تا کاربران هیچ کمبودی را احساس نکنند. طیف گسترده ای از این مانیتورها با قیمت، مدل ها و کاربری های متنوع موجب شد تا به یکی از بهترین مانیتورها برای کامپیوتر تبدیل شوند.
  • برند بنکیو: شرکت BenQ یکی از تولید کنند گان بزرگ در زمینه طراحی و تولید مانیتورهای کامپیوتر است، از گیمر ها تا طراحان حرفه ای و خانگی امکان استفاده از این مانیتور کامپیوتر را دارند. بنکیو انواع و مانیتورها را در رنج های قیمتی متفاوت به بازار معرفی کرده است.
  • برند جی پلاس: این برند نام آشنای ایرانی با ارائه مانیتورهای با کیفیت خانگی و اداری کاربران بسیاری را در بازار کنونی به خود جذب کرده است. تنوع محصول، قیمت مقرون به صرفه، طراحی مدرن و استاندار و فنااوری های روز از ویژگی های برتر این نمایشگر میباشد که می توانید با خیالی آسوده روی آن حساب کنید.
  • برند ام اس آی: از شرکت های منحصر به فردی است که در زمنیه تولید مانیتورهای گیمینگ فعالیت دارد. این شرکت به صورت تخصصی به تولید این مانیتورها مشغول است تا هیچ نارضایتی را توسط کاربرانش نداشته باشد. MSI همواره سعی کرده که مانیتورهایی با قدرت را تولید و به بازار عرضه نماید. قدرت این مانیتورها بسیار بالا بوده و کاربران میتواند بدون نگرانی از محصولات این کمپانی استفاده نمایند.
  • برند دل: این برند از تولید کنندگان بزرگ مانیتور در جهان می باشد که تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد. درواقع می توان گفت مانیتورهای برند Dell تنوع بی نظیری دارند. بسیاری از ادارات و شرکت ها به دلیل کیفیت و کارایی بالا از این مانیتورها استفاده می کنند و مکان های صنعتی و پرخطر نیز از مشتریان این نمایشگر میباشند.
  • برند اپل: مانیتورهای Apple از حرفه ای ترین و گران ترین مانیتورها در بازار محسوب میشود، که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مانیتورهای اپل ترکیبی از کیفیت و زیبایی میباشند و مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته است. تکنولوژی و امکانات موجود در مانیتورهای این برند روز به روز در حال پیشرفت است.
  • برند لنوو: مانیتورهای برند لنوو به دلیل دارا بودن ظاهری مدرن و قیمت مناسب در بازار شناخته شده میباشد. تنوع بسیار بالای مانیتورهای لنوو در بازار موجب شده بسیاری از کاربران خانگی و اداری به سراغ این برند بروند. از مصارف این نمایشگر میتوان به مصارف عادی روزانه، تماشای فیلم، بازی و اجرای نرم افزارها اشاره کرد.
  • برند سامسونگ: این کمپانی در چند سال اخیر طیف وسیعی از مانیتورها را با فناوری های روز به بازار معرفی کرد. از مانیتورهای منحنی تا مانیتورهای مخصوص بازی و خانگی را طراحی و به تولید رسانیده است.
  • برند ایکس ویژن: ایکس ویژن از دیگر برندهای داخلی در تولید مانیتورهای کامپیوتر است که هم ‌اکنون انواع مانیتورها را در مدل و قیمت های متنوع به بازار عرضه داشته است. این نوع نمایشگرها مختص کاربران اداری و خانگی معرفی شده که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.
  • خرید مانیتور کامپیوتر گاهی میتواند کمی مشکل ساز باشد، به خصوص برای افرادی که اولین بار میخواهند این کار را انجام دهند. اگر بدون آگاهی مانیتوری را خریداری کنید، ممکن است در آینده از خرید خود پشیمان شوید. بنابراین قبل از خرید مانیتور تحقیقات و اطلاعات لازم را کسب کنید و مانیتوری را خریداری نمایید که به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد و در بلند مدت نیز بهترین مانیتور برای چشم شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم نکات مهم برای خرید یک مانیتور مناسب را به شما شرح دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

6 نکته مهم در تهیه مانیتور مناسب

  • سایز مانیتور: برای بسیاری از کاربران مهمترین و اولین ملاک در انتخاب مانیتور، سایز صفحه نمایش است. این ویژگی بر اساس نوع کار و فضای موجود میز کاری انتخاب میشود. مانیتورها در ابعاد متفاوت 15 اینچ تا 34 اینچ در بازار ارائه میشوند که بهتر است هنگام خرید با توجه به فضا و محیط کاری خود، سایز مورد نظر را انتخاب کنید. به طور معمول سایز مناسب مانیتور برای کاربران خانگی جهت انجام امور روزانه از 15 اینچ تا 22 اینچ می ‌باشد که این اندازه برای بازی نیز مناسب است. با این حال ابعاد بزرگ تر از 22 اینچی برای کاربران حرفه ای و گیمرها بسیار توصیه میشود.
  • مات بودن صفحه نمایش: یکی از مهمترین اجزاء مانیتورها، صفحه نمایش است. درواقع صفحه نمایش وظیفه نمایش اطلاعات را برعهده دارد. صفحه نمایش در مانیتورها به دو صورت مات و براق طراحی و ساخته شده اند و اصلی ترین تفاوت بین این دو پوشش اعمال شده روی نمایشگر است، اما از لحاظ ساختاری و طراحی این صفحه نمایش ها به یکد یگر مشابه هستند. صفحه نمایش های مات به دلیل داشتن پوشش ضد تابش، از بازتاب نور جلوگیری میکنند و در محیط هایی که نور فلورسنت بتابد رنگ ها بسیار کدر و خسته کننده ای خواهند داشت. پس در هنگام خرید مانیتور به محیطی که قرار است آن را قرار دهید توجه کنید. اگر محیط یا اتاق شما خیلی روشن نیست از صفحه نمایش مات استفاده کنید. در نظر داشته باشید صفحه نمایش مات رنگ ها را به شفافی صفحه نمایش براق نمایش نمیدهد.
  • رزولوشن: اگر به دنبال بهترین مانیتور برای چشم هستید، مانیتوری را انتخاب نمایید که رزولوشن بالای داشته باشد. نکته دیگر این است که برای چه نوع کاری نیاز به مانیتور دارید. اگر برنامه نویسی هستید نیاز به مانیتوری با رزولوشن بالا نخواهید داشت. اما اگر طراح هستید، حتما صفحه نمایشی با رزولوشن بالا خریداری کنید، زیرا برای کارهای طراحی و گرافیک کیفیت و وضوح بسیار مهم است.
  • پایه مانیتور: پایه یکی از تجهیزات جانبی در مانیتورها به شمار میرود، که علاوه بر راحتی کاربران بر روی سلامت آنان نیز بسیار تاثیر گذار است و شخص نیازی به تغییر وضعیت حالت بدن خود ندارد. امروزه در بسیاری از شرکت‌ها و حتی منازل که با کامپیوتر کار می‌کنند، استفاده از پایه یک امر ضروری محسوب میشود که به شکل‌ های مختلفی از استفاده می ‌کنند. این پایه ها نیز به دو صورت رومیزی و دیواری قابل استفاده میباشد. مدل رومیزی قابل استفاده در ادارات و منازل و مدل دیواری در نمایشگرهای بزرگ بسیار کاربردی است.
  • زاویه دید: از دیگر نکات مهمی که باید هنگام خرید مانیتور باید نظر داشت، زاویه دید است. این ویژگی به شما کمک میکند تا از هر نقطه تصاویر را کامل و شفاف مشاهده کنید.هر چه زاویه دید مانیتور بیشتر باشد، بهتر میتوانید تصاویر و تغییر رنگ را بدون افت کیفیت در زوایای مختلف مشاهده کنید. در خصوص مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای زاویه دید بسیار گسترده میباشد.
  • پورت ها: در بیشتر مانیتورها پورت های بسیاری مشاهده میشود، و در معدود مانیتورها در زیر و یا کناری قرار دارند. درواقع این پورت ها یک روش اتصال به دیگر منابع میباشد.

بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر در سال 2021

مانیتور ال جی 27UD59P-B: مانیتور مدل 27UD59P-B تولید شرکت LG ، از مدل های حرفه ای برای تماشا ویدئو و بازی های رایانه ای با کیفیت بالا است. این مانیتور ال جی با سایز 27 اینچی و پنل IPS زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار میدهد تا از تماشای فیلم و بازی نهایت لذت را ببرید. برای کاربران اداری و خانگی یکی از بهترین مانیتورها برای کامپیوتر محسوب میشود.

سایز صفحه نمایش 27 اینچ
رزولوشن 3840x2160 پیکسل
کنتراست 1000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی 5 میلی ثانیه

 

مانیتور ایسوس VC239H: این مانیتور با صفحه نمایش 23 اینچی خود یکی از تولیدات حرفه ای شرکت بزرگ ایسوس است. VC239H با طراحی مدرن و زیبا از نظر ظاهری از محصولات میان رده ایسوس محسوب میشود. از طرفی وزن سبک، آن را به یک مانیتور قابل حمل تبدیل کرده است. بنابراین برای بازی های رایانه ای و کارهای روزمره پیشنهاد میشود.

سایز صفحه نمایش 23 اینچ
رزولوشن 1920x1080 پیکسل
کنتراست 1000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی 5 میلی ثانیه

 

مانیتور سامسونگ LS22F355HN: این مانیتور یکی از مقرون ‌به‌ صرفه ‌ترین مانیتورهای شرکت سامسونگ است که امکانات فوق ‌العاده‌ای را در اختیار کاربران خانگی و اداری قرار میدهد. صفحه نمایش 21.5 اینچی تصاویری شفاف با کیفیت فول اچ دی را نمایش میدهد که برای انجام امور روزانه یکی از بهترین مانیتورهای ارزان قیمت کامپیوتر میباشد.

 

سایز صفحه نمایش 21.5 اینچ
رزولوشن 1080×1920 پیکسل
کنتراست 1000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه

 

مانیتور بنکیو EW2775ZH : از تولیدات شرکت بنکیو است که به کاربران اداری و خانگی در بازار ارائه شد. با این مانیتور تصاویر را با کنتراست فوق العاده بالا و با کیفیت تماشا کنید. همچنین بدون نگرانی بابت چشمان خود در طولانی مدت با نمایشگر کار کنید.

 

سایز صفحه نمایش 27 اینچ
رزولوشن 1920x1080 پیکسل
کنتراست 3000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی 4 میلی ثانیه

 

مانیتور بنکیو PD3200U : این مانیتوریکی از تولیدات حرفه ای شرکت بنکیو است که با کیفیت نمایش 4K برای گرافیست ها و طراحان گزینه بسیارمناسبی محسوب میشود. با این کیفیت تصاویر را با دقت و جزئیات مشاهده کنید و طراحی های خلاقانه خود را به تصویر بکشید. درواقع شرکت بنکیو از بهترین برندهای مانیتور در این زمینه محسوب میشود.

 

سایز صفحه نمایش 32 اینچ
رزولوشن 3840x2160 پیکسل
کنتراست 1000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی 4 میلی ثانیه

 

مانیتور مسترتک XG345AQ : این مانیتور منحنی شکل توسط برند ایرانی مسترتک طراحی و تولید شده است. این مانیتور برای کاربران علاقه مند به فیلم و بازی های مهیج با کیفیت 4K بسیار ایده آل خواهد بود. انحنای این نمایشگر حرفه ای برای نصب در فواصل دورتر نسبت به مانیتورهای تخت مناسب بوده و زاویه دید گسترده ای را از هر جهت ارائه میدهد.

 

سایز صفحه نمایش 34 اینچ
رزولوشن 1440×3440 پیکسل
کنتراست 3000:1 
محدوده زمان پاسخ‌گویی 3 میلی ثانیه

 

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

سبحان ارسال شده در ۵ مرداد ۱۴۰۱

پس hp کوووک😑 جی پلاس که اصلا معروف نیستا گفتید ولی hp را نگفتید؟؟؟ خیلی مسخرس

مرتضى ارسال شده در ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

از براد اچ پی هیچ نامی برده نشده فکر کنم تنها دلیلش این باشه که در سایت برند اچ پی برای فروش وجود ندارد

Aliw ارسال شده در ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

برندHP که یکی از بهترین مانیتورها رو داره رو اسم نبردین اصلا

مدیر سایت ارسال شده در ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

محصولات مرتبط