معرفی بهترین پرینترها در سال 2021

 معرفی بهترین پرینترها در سال 2021

اگر سری به فروشگاه ها یا مراکز فروش ماشین های اداری از جمله پرینتر بزنید، متوجه تنوع بالا این دستگاه خواهید شد، که این امر موجب سردرگمی اکثر خریداران در هنگام خرید پرینتر خواهد شد.ما قصد داریم در این مقاله لیستی از بهترین و پرفروش ترین چاپگرهای سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین پرینتر خانگی  Canon Pixma TS8050

پرینتر مدل TS8050 یکی از دستگاه های چند منظوره شرکت کانن است.این پرینتر چندکاره کانن جهت چاپ و اسکن تصاویر و متون برای مصارف خانگی بسیار ایده آل است.طراحی آن حدود 30% کوچکتر از دیگر مدل های این رده بوده و با ابعاد کوچکی که دارد به راحتی بر روی میز شما قرار میگیرد.سرعت در این چاپگر کانن 14 برگ در دقیقه برای متون و 10 کاغذ در دقیقه برای تصاویر رنگی است که برای کاربران خانگی مقدار کافی به نظر میرسد.

پرینتر خانگی مدل TS8050

بهترین پرینتر جوهرافشان ارزان قیمت HP Deskjet 3630

چاپگر اچ پی 3630 در ابعاد جمع و جور و طراحی هوشمندانه در بازار عرضه شده است.این پرینتر علاوه بر قیمت مقرون و به صرفه سرعت چاپ متناسبی دارد و بدون هیچ گونه اختلالی به گوشی های هوشمند متصل خواهد شد.این دستگاه علاوه بر قابلیت چاپ از اسکنر و کپی نیز برخوردار است که تمامی نیازهای کاربران را پاسخگو میباشد.در تمامی عملیات ها میتوانید تا حداکثر سایز A4 استفاده نمایید.

پرینتر جوهرافشان 3630

بهترین پرینتر بی سیم  Canon PIXMA TS9150

پرینتر مدل PIXMA TS9150 یکی از با کیفیت ترین دستگاه های کمپانی کانن با قیمت مقرون و به صرفه است.اگر به دنبال یک پرینتر فوق العاده جهت چاپ تصاویر هستید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم.کپی و اسکنر از دیگر قابلیت های این دستگاه است که هزینه های اضافی جهت خرید جداگانه دستگاه کپی و اسکنر را برای کاربران کاهش داده است.علاوه بر آن قابلیت اتصال بی سیم از دیگر مزیت های این چاپگر محسوب شده است.

پرینتر بی سیم  Canon PIXMA TS9150

بهترین پرینتر جوهرافشان Epson WF-4630

یک پرینتر مقرون و به صرفه با حجم کاری بالا است که برای شرکت ها و ادارات کوچک اما پر مشغله پیشنهاد میشود.از لحاظ طراحی بسیار مقاوم بوده و از سرعت چاپ بالایی برخوردار است.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به چند کاره بودن آن اشاره کرد که شامل اسکن، کپی و فکس میباشد.این دستگاه امکان اتصال به دیگر دستگاه ها را از طریق وای فای به شما خواهد داد.

پرینتر جوهرافشان Epson WF-4630

بهترین پرینتر لیزری رنگی ارزان قیمت Dell C1760NW

این پرینتر با تکنولوژی لیزری از قبلیت چاپ رنگی برخوردار بوده و با ابعاد جمع و جور به راحتی بر روی میز شما قرار خواهد گرفت.این دستگاه مختص کسب و کارهای کوچک و مصارف خانگی طراحی شده که با سرعت 15 برگ در دقیقه اسناد شما را به چاپ میرساند.

پرینتر لیزری رنگی  C1760NW

بهترین پرینتر قابل حمل Brother PocketJet 763MFi

این پرینتر قابل حمل به شما این امکان را میدهد که اسناد خود را در ابعاد A4 در هر محیطی به چاپ برسانید.از لحاظ ابعاد آنقدر کوچک و سبک طراحی شده که به راحتی میتوانید در کوله یا کیف خود جای دهید.از پروتکل MFI و بلوتوث پشتیبانی میکند، بنابراین یک انتخاب مناسب جهت چاپ بی سیم از طریق iOS و گوشی های هوشمند خواهد بود.علاوه بر آن قابلیت اتصال به دیگر دستگاه ها از طریق USB امکان پذیر است.

پرینتر قابل حمل Brother PocketJet 763MFi

بهترین پرینتر لیزری سیاه و سفید Samsung M2885FW

یک پرینتر چندمنظوره جهت استفاده مصارف اداری و سازمانی میباشد که با کیفیت چاپ بالا توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شده است.در این چاپگر اتصالات پیشرفته نظیر بی سیم و کابلی جهت راحتی کاربران تعبیه شده است.با سرعت چاپ 29 برگ در دقیقه اسناد خود را با این دستگاه پرینت بگیرید.

پرینتر لیزری سیاه و سفید Samsung M2885FW

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط