پرینترهای چندکاره پرفروش در بازار

پرینترهای چندکاره پرفروش در بازار

خرید پرینتر چندکاره به تخصص و اطلاعات کافی نیاز دارد.پرینترها همانند دستگاه های دیگر دارای ویژگی و مشخصاتی است، که این مشخصات با توجه به نیاز کاربران در مدل های متنوع روانه بازار شده است.قبل از انتخاب و خرید این دستگاه چند منظوره ابتدا باید نیازهای خود را از این پرینتر شناسایی کنیم.مهمترین پارامترهایی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت شامل سایز چاپ، سرعت چاپ، قابلیت دو رو، توان ماهانه، مصرف کارتریج و لیزری یا جوهرافشان است.چاپگرهای چندکاره بسیار متمایز از یکدیگر بوده و با در نظر گرفتن این ویژگی ها میتوانید یک چاپگر مناسب انتخاب و تهیه کنید.

انواع پرینترهای چندکاره

به طور کلی پرینترهای چندکاره برای مصارف اداری و سازمانی بسیار ایده آل هستند.زیرا میتوان به صورت همزمان از چند قابلیت نظیر پرینت، اسکن، کپی و فکس که در برخی از مدل ها فقط دارای سه قابلیت اسکن، کپی و فکس بوده استفاده کرد.این چاپگرها به دلیل سرعت و کیفیت بالایی که نسبت به مدل های تک کاره دارند در بازار بسیار محبوب هستند.چاپگرهای چند منظوره به دو دسته رنگی و سیاه و سفید دسته بندی شده است.همانطور که از اسمشان پیداست مدل رنگی مختص اسناد و تصاویر رنگی و مدل سیاه و سفید برای پرینت اسناد و مدارک سیاه و سفید است.

ما در این مقاله قصد داریم پرینترهای چند کاره پرفروش در بازار جهانی را به شما معرفی کنیم.

M130FN: این پرینتر چهار کاره با عملکرد بالایی که دارد از دستگاه های مقرون و به صرفه شرکت اچ پی است.این چاپگر با ظرفیت سینی 150 کاغذ از کاغذها تا ابعاد A4 پشتیبانی میکند.از معایب این دستگاه میتوان به عدم اتصال به وای فای و عدم چاپ دورو اشاره کرد.برای مصارف اداری و حتی خانگی با حجم متوسط بسیار ایده آل است.

چاپگر چهار کاره M130FN شرکت ال جی

M477fdn : این دستگاه 4 کاره برای محیط های اداری و سازمانی با حجم بالا بسیار مناسب است.این پرینتر به دلیل رنگی بودن برای تصاویر و اشکال گرافیکی با کیفیت بالا مناسب است.یکی از معایبی که در این دستگاه چندکاره وجود دارد هزینه بالا مواد مصرفی آن است.چاپ دورو در این چاپگر در زمان و مصرف کاغذ بسیار صرفه جویی میکند.

M130FW : شرکت اچ پی این دستگاه را با سرعت بالا و با تکنولوژی لیزری طراحی کرده است.چاپ اسناد و مدارک در این پرینتر به صورت سیاه و سفید است و برای کار با حجم متوسط و کم پیشنهاد میشود. فضای بسیار کمی را اشغال کرده و بسیار مقرون و به صرفه است.

M477FNW : یک دستگاه ایده آل برای ادارات، شرکت ها و مراکز تبلیغاتی برای انجام امور چاپی به صورت رنگی و سیاه و سفید است.این پرینتر دارای قابلیت تغذیه خودکار بوده اما از قابلیت چاپ دورو پشتیبانی نمیکند.

M277n : این پرینتر چهار کاره برای دفاتر و محیط های اداری با حجم کاری متوسط مناسب است.قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید تا ابعاد A4 امکان پذیر است.قابلیت چاپ دو رو در این دستگاه وجود ندارد و باید به صورت دستی انجام شود.از دیگر ویژگی های این دستگاه تغذیه خودکار آن بوده که تا ظرفیت 50 برگ را دارد.

M227fdn : این چاپگر چهار کاره برای محیط های اداری با حجم کاری بالا بسیار مناسب است.اما برای برای مصارف خانگی توصیه نمیشود.اچ پی این دستگاه را با طراحی زیبا و با ابعاد جمع و جور تولید کرده است.

پرینتر چند منظوره مدل M227fdn

L550 : یک پرینتر چهار کاره که برای کسب و کارهای بسیار ایده ال است.نسبت به مدل های دیگر اپسون در ابعاد کوچک تری طراحی شده است.اسناد و تصاویر به صورت رنگی و سیاه و سفید در کمترین زمان به چاپ میرسند.از سیستم تغذیه خودکار برخوردار بوده و 30 کاغذ را به صورت اتوماتیک کپی، پرینت، اسکن و فکس میکند.

MF237w : یک دستگاهی کارامد برای مصارف اداری و سازمانی است.اسناد و تصاویر شما را با کیفیت بالا و به صورت سیاه و سفید چاپ میکند.علاوه بر عملیات چاپ قابلیت های دیگری نظیر اسکن، کپی و فکس را در اختیار شما میگذارد.از معایب این دستگاه عدم قابلیت چاپ دورو است.

M125a : این چاپگر سه کاره برای محیط های اداری و حتی خانگی برای چاپ، کپی و اسکن اسناد و تصاویر مناسب است.کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه میتواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد.عدم قابلیت چاپ دورو و تغذیه اتوماتیک از معایب این پرینتر سیاه و سفید است.

امیدواریم از این مطالب لذت برده باشید.ما را با نظرات و پیشنهادات خود بی بهره نگذارید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط