پرفروش ترین دستگاه های کپی شارپ

پرفروش ترین دستگاه های کپی شارپ

دستگاه کپی، به دستگاهی گفته می شود که در کمترین زمان و هزینه اسناد و تصاویر شما را کپی می کند. در گذشته این به صورت تک کاره تولید می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی های فتوکپی با تنوع مدل روانه بازار شده است، که هر کدام کارایی و ویژگی هایی دارد. در حال حاضر این در بازار در دو مدل ایستاده و رومیزی هستند که برای مصارف خانگی و اداری استفاده می شود. مدل های دیگر این فتوکپی با قابلیت های فکس، اسکن و پرینت برای محیط هایی که میخواهند همزمان چندین دستگاه را با هم داشته باشند، ارائه شده است.

یکی از برند های معتبر تولید دستگاه کپی در بازار شارپ است. با ورود دستگاه فتوکپی شارپ در بازار و رقابت این دستگاه سبب شد تا کیفیت آن بالا تر رود، زیرا هر تولید کننده ای برای رقابت، نیازمند بهترین کیفیت است، و غیر این صورت از رقابت حذف خواهد شد. این کمپانی با پشتوانه علمی و فنی خود محصولات را طوری طراحی و تولید کرده که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد قیمت بسیار به صرفه ای را نیز دارد. این موضوع باعث شده است برند های رقیب دیگر آنچنان توان رقابت با آن را نداشته باشند. این ویژگی ها قسمتی از برتری های این دستگاه بود. البته اصلی ترین ویژگی کپی های شارپ کیفیت ساخت و تکنولوژی به روز بکار برده شده در آن است. دستگاه های فتوکپی برند شارپ دارای قیمت های متنوعی بوده که  همانند دستگاه های دیگر بستگی به مدل و قابلیت های آن دارد.

پرفروش ترین دستگاه های کپی شارپ

انواع دستگاه کپی شارپ

به طور کلی کمپانی شارپ این دستگاه را در دو مدل رومیزی وایستاده دسته بندی کرده است. در مدل ایستاده برای مصارف صنعتی و اداری که در روز تعداد بالایی از اسناد را کپی می کنند مناسب است. در این مدل چند سینی کاغذ قرار داده شده که در صورت پر شدن یکی از سینی ها از دیگری استفاده شود که هر کدام سایز های مختلفی را دارند. اما در مدل رومیزی که برای کسب و کار های کوچک و یا مصارف خانگی که در روز نیاز به تعداد بسیار کمی کپی نیاز دارند مناسب است. در صورتی که این موضوع برای شما بسیار پر اهمیت بوده، لازم است انواع دستگاه های فتوکپی شارپ را بشناسید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. 

ما در این مقاله به معرفی پرفروش ترین دستگاه کپی Sharp در بازار خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید با کارشناسان کیومیتا به عنوان نمایندگی رسمی شارپ در ارتباط باشید.

AR-M460N

این دستگاه به صورت سه کاره و با قیمت بسیار به صرفه طراحی شده است. مناسب برای ادارات و شرکت های بزرگ با حجم کاری بالا است. دارای دو ظرفیت سینی با حجم بالا است. اسناد و مدارک شما با کیفیت بالا و در کمترین زمان تا ابعاد A3 پرینت می شود. شرکت شارپ این دستگاه کپی را در طراحی بسیار زیبا و همراه کاربری آسان برای کاربران ارائه داده است. مجهز به سنسور تراکم تصویر بوده که باعث بالا بردن کیفیت تصاویر در عملیات کپی می شود.

AR-X202

یک انتخاب ایده آل برای شرکت ها و کسب و کار هایی که می خواهند همزمان قابلیت ها دیگری نظیر اسکن و چاپ هم انجام دهند. این دستگاه باعث افزایش سرعت کار های چاپی می شود. از ابعاد کاغذ تا A3 و از فرمت های متنوع برای کپی اسناد و تصاویر پشتیبانی می کند. قابلیت حداکثر حافظه 192 مگابایتی را دارد. از معایب این دستگاه می توان به عدم چاپ دورو اشاره کرد.

AR-6020N

این دستگاه چند منظوره قابلیت اسکن و چاپ اسناد و تصاویر را با حجم بالا دارد. دستگاهی ایده آل برای مراکز تجاری، تبلیغاتی و شرکت ها است. اگر حوزه کاری شما مربوط به چاپ بروشور، تراکت و ... است، دستگاه فتوکپی AR-6020N قادر است کارهای چاپی شما را با سرعت بالا انجام دهد. برگه ها را تا ابعاد A3 پشتیبانی می کند. قابلیت چاپ دو رو از دیگر ویژگی های این محصول است.

AR-6023N

این دستگاه با سرعت بالا علاوه بر عملیات کپی قابلیت هایی نظیر اسکن و چاپ را هم ارائه می دهد. اسناد شما در کمترین زمان ممکن کپی و چاپ می کند. از ابعاد کاغد تا حداکثر A3 و حداقل A6 پشتیبانی می کند. قابلیت Sharp Desk Mobile قرار گرفته در این محصول این امکان را به شما می دهد که اطلاعات خود را از طریق تلفن های همراه و دیگر دستگاه ها بدون کابل اسکن و چاپ کنید. قابلیت چاپ دورو می تواند در زمان شما بسیار صرفه جویی کند.

AR-X311N

ظرفیت سینی این دستگاه بسیار بالا بوده و در صورت پر شدن یکی از سینی ها به طور خودکار به سینی دیگر سوئیچ خواهد شد. در این دستگاه فتوکپی شارپ قادر خواهید بود 31 صفحه در دقیقه را به چاپ برسانید که این مقدار برای محیط های کاری کوچک اما شلوغ مناسب است. این دستگاه طوری طراحی شده است که به راحتی در گوشه ای از اتاق شما قرار می گیرد و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد فضای زیادی را اشغال می کند. دارای حافظه 64 مگابایتی بوده که می توان این میزان را به 192 مگابایت افزایش داد.

 

مرکز ماشین های اداری کیومیتا یکی از فروشگاه های بزرگ در زمینه ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی شارپ است. این شرکت می تواند در انتخاب و خرید این دستگاه شما را مشاوره دهد.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط