معرفی انواع لیبل پرینترهای میوا

معرفی انواع لیبل پرینترهای میوا

یکی از تجهیزات فروشگاهی پر کاربرد لیبل پرینتر است، که در بازار با نام های چاپگر لیبل، لیبل زن، پرینتر لیبل، چاپگر بارکد و پرینتر بارکد شناخته میشود. از جمله تولید کنندگان این دستگاه، میتوان از برند میوا (Meva) نام برد که به تولید لوازم فروشگاهی همچون؛ بارکدخوان ، فیش پرینتر و پرینتر بارکد خوان، میپردازد. در این مقاله قصد داریم ویژگی و قابلیت های لیبل زن میوا را شرح دهیم، با ما همراه باشید.

صاحبان کسب و کار که مشتریان اصلی لیبل پرینتر هستند، برای حل تمامی مشکلات کسب و کارشان، از این نوع دستگاه، انتظارات فراوانی دارند، که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

کار با دستگاه راحت و سرعت عملکرد آن، بالا باشد.

عمر دستگاه طولانی باشد.

هرینه تمام شده خرید و استفاده از دستگاه (Total Cost of Ownership) ، به صرفه باشد.

تجهیزات قابل اتکا بوده و دچار خرابی نشوند.

در صورت بروز هر نوع مشکل، مرجعی جهت رفع آن در اختیار داشته باشند.

قابلیت اجرای نرم افزار مورد نظر ایشان را داشته باشد.

دستگاه پرینتر لیبل زن میوا ، کلیه نیازهای مصرف کننده را که در بالا به آنها اشاره شد، برآورده میسازد.

انواع لیبل زن میوا

این چاپگر در دو مدل MBP 1000 و MBP 1100 تولید و روانه بازار شده است که هر کدام از این دو مدل ویژگی و کاربردهای خاص خود را در مشاغل گوناگون دارند؛ اما از نظر فیزیکی (ابعاد و وزن) شبیه به هم ساخته شده اند.اگر حجم کاری شما بالا میباشد این برند انتخاب درستی برای شما نیست، زیرا برای چاپ با حجم کاری متوسط طراحی شده است. شیوه چاپ هر دو مدل، به دو روش Direct (انتقال حرارت مستقیم) و Transfer (انتقال حرارت غیر مستقیم) میباشد. در روش حرارت غیر مستقیم، ماندگاری چاپ نسبت به مدل مستقیم بسیار بالا است و از ریبون برای چاپ استفاده میشود ؛ در عین حال ماندگاری مطالب چاپ شده، نسبت مستقیمی با جنس و ریبون انتخاب شده، دارد. در روش Direct ، استفاده از ریبون Full Wax ، طول عمر چاپ را کوتاه و حتی موقت میکند؛ در حالی که استفاده از Full Resin باعث طول عمر بالا و دائمی شدن کار میشود. مدل MBP 1100 ، به دلیل کمیاب و نادر بودن، از پورت های اتصال بیشتری برخوردار بوده و از نظر قیمت، گران تر میباشد.

لیبل زن میوا

اگر بخواهید فایلی را با تعداد بالا چاپ کنید، اما یک یا چند بخش از آن در هر پرینت متفاوت باشد (چاپ نام شخص روی پاکت نامه، شماره سریال کالا و بارکد آن و ...) ویژگی Variable Data Printing یا VDP به شما این امکان را میدهد، که فایل مورد نظر خود را به صورت نا محدود پرینت بگیرید و در هر پرینت یک یا چند بخش آن را متفاوت چاپ کنید. این ویژگی فقط در چاپگرهای سری MBP 1000 Meva موجود میباشد؛ این روش از چاپ، تنها با کمک نرم افزار Golabel (همراه با راهنمایی فارسی) امکان پذیر است. برای مثال اگر بخواهید برچسب قیمت و بارکد چند کالا را به صورت متغیر چاپ نمایید؛ کافی است، نام و شماره سریال کالاها را در یک فایل اکسل وارد نمایید؛ سپس در نرم افزار یک لیبل ایجاد می کنید و مشخص میکنید که نام و بارکد کالا در کدام قسمت آن چاپ گردد، در نهایت لیبل پرینتر میوا MBP 1000 در کمترین زمان، لیبل ها را به شما تحویل میدهد. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به قابل اتکا بودن، برای اجرای کلیه امور روزانه (چاپ حروف، بارکد و تصاویر) و قابلیت چاپ انواع برچسب (بلیط، اطلاعات محصول، کد اموال، کارت انبار و ...) اشاره کرد.

چاپگر میوا که به صورت رومیزی طراحی شده است، برای مصارف اداری محدود مناسب بوده و برای مصارف صنعتی کاربرد چندانی ندارد، زیرا این دستگاه به گونه ای طراحی شده است، که برای مصارف با حجم کم، تا حداکثر 500 لیبل، قادر است عمل نماید؛ همچنین در محیط های پر خطر، مانند کارخانه ها، ماندگار نیستند. با توجه به ویژگی های گفته شده در این دو محصول، به راحتی میتوانید با توجه به حجم کاری و نیازتان، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. چاپگرهای بارکد میوا، مورد استفاده آزمایشگاه ها، داروخانه ها، سینماها، رستوران ها، بیمارستان ها، ادارات پست، فروشگاه ها، انبارداری ها، فست فودها، موسسات اداری ، مراکز خرید و بانک ها، قرار گرفته است.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط