بهترین مانیتور‌های خمیده مخصوص گیمر‌ها

بهترین مانیتور‌های خمیده مخصوص گیمر‌ها

برای گیمر‌ها و افرادی که زمان زیادی را در روز با سیستم کار می‌کنند، داشتن یک مانیتور با کیفیت بسیار اهمیت دارد. در چند سال اخیر دنیای مانیتور‌ها به خصوص گیمینگ تغییر و تحولات اساسی داشته و با ورود مانیتور‌های Curved یا به اصطلاح منحنی به بازار موجب گرایش گیمر‌ها به سمت این نمایشگر‌ها شده است. درواقع این نوع از نمایشگر‌ها زاویه دید کاملی را دارند و به تمامی محتوای صفحه به راحتی دسترسی خواهید داشت. ابعاد بزرگ، کیفیت مناسب و نرخ به روز‌رسانی بالا موجب شده که بهترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها و گیمر باز‌ها باشد. لازم است بدانید که انحنای خمیده با حرف R و برحسب میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شود که بیانگر شعاعی از دایره است.

تنها تفاوتی که مانیتور‌های منحنی با سایر مانیتور‌ها دارند در فرم منحنی آنها است و از لحاظ تکنولوژی‌ کمابیش مشابه به یکدیگر عمل می‌کنند. در واقع نمایشگر‌های خمیده به واسطه طراحی مدرن و خاص نمایش تصویر عمیق‌تر به واقعیت را خلق می‌کنند که این موضوع باعث محبوبیت آنها بین گیمر‌ها شده و از این رو قیمت نسبتا بالا‌تری نیز دارند که تنها معایب این مانیتور‌ها محصوی می‌شود. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی مانیتور‌های گیمینگ بپردازیم تا در انتخاب و خرید بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.

بهترین مانیتور‌های خمیده و گیمینگ

مانیتور سامسونگ C24F390

این مانیتور سامسونگ C24F390 با صفحه نمایش 23/5 اینچ و انحنای 1800R برای گیمر‌ها طراحی شده که با رزولوشن 1920x1080 می‌توان انتظار نمایش تصویر با کیفیت و فوق‌العاده از آن داشت. استفاده از فناوری‌های به روز در این مانیتور گیمینگ این امکان را می‌دهد تا سریع‌ترین صحنه‌های بازی را کاملا شفاف و واضح تماشا کنید که در بازی‌های اکشن و جنگی بسیار کارایی دارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل C24F390

مانیتور سامسونگ LC27F390FHM

با این مانیتور منحنی شرکت سامسونگ غرق در بازی‌های مورد علاقه خود شوید و با صفحه نمایش گسترده 27 اینچی تصاویر واضحی را با رنگ‌های واقعی تماشا کنید. تصاویر دریافتی این مانیتور گیمینگ با رزولوشن FULL HD و شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربع است.

مانیتور مخصوص بازی  LC27F390FHM

مانیتور بنکیو EX3203R

این مانیتور بازی EX3203R تصاویر واضح و شفافی را با صفحه نمایش 31/5 اینچی و منحنی شکل ارائه می‌دهد. در کنار این کیفیت نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و زمان پاسخ‌‌گویی 4 میلی ثانیه برای کارهای گرافیکی نیز پیشنهاد می‌شود.

مانیتور بنکیو EX3203R برای گیمر‌ها

مانیتور ال جی 27UL650-W

این نمایشگر حرفه‌ای ال جی برای بازی‌های رایانه‌‌ای فوق‌العاده است و نمایش بی‌نقصی را با رنگ‌‌های زنده و واقعی ارائه می‌دهد که برای گیمر‌هایی که به دنبال رنگ‌های دقیق هستند، بسیار مناسب است. صفحه نمایش 27 اینچ این مانیتور از طیف های رنگی SRGB پشتیبانی می‌کند و محتو‌ها را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد.

مانیتور بازی مدل LG 27UL650-W

مانیتور سامسونگ LC34G55TWW

این مانیتور سامسونگ با صفحه نمایش گسترده برای گیمر‌‌ها و حرفه‌ای‌ها بسیار ایده‌آل است و شما را در بازی غرق می‌کند و تجربه فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. این مانیتور گیمینگ با صفحه نمایش عریض 34 اینچی رزولوشن 3440x1440 را به نمایش می‌گذارد.

مانیتور سامسونگ مدل  LC34G55TWW

مانیتور جی پلاس GGM-K328QN

مانیتور جی پلاس از مانیتور‌‌های مخصوص بازی است که ن باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد و تجربه روان و بی‌نقصی را در بازی‌های پر سرعت ارائه می‌دهد. GGM-K328QN با صفحه نمایش منحنی 32 چی و پنل‌ VA دقت رنگ عالی را دارد.

مانیتور جی پلاس مدل GGM-K328QN

مانیتور ام اس آی Optix AG32C

این مانیتور گیمینگ با سایز 31/5 اینچی و طراحی خمیده با انحنای 1800R برای گیمر‌ها گزینه مناسبی است. این مانیتور توانایی نمایش 16/7 میلیون رنگ را دارد و می‌توان انتظار نمایش با کیفیت از آن داشت. در مجموع MSI تمام تلاش خود را برای طراحی بسیار مدرن و با کیفیت این محصول گذاشته است تا هر کاربری رضایت کامل را از آن ببرد.

مانیتور MSI Optix AG32C

 

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط