بهترین گوشی ها تا 4 میلیون

امتیاز کاربران : 1 از 5
بهترین گوشی ها تا 4 میلیون

از کدام برندها میتوان گوشی تا 4 میلیون میلیون تومان تهیه کرد؟

تصمیم گیری در مورد خرید بهترین گوشی ارزان قیمت، میتواند یک چالش بزرگ باشد، زیرا تصمیم گیری و انتخاب پیچیده و سختی است. در بازار مدل هایی از گوشی های هوشمند وجود دارد که از میان رده های محبوب هستند، و با داشتن امکاناتی مشابه گوشی های پرچمدار، با حداقل قیمت ارائه میشوند که می ‌توانند انتخابی مناسب برای هر نوع کاربری باشد. در حال حاضر در بازار برندهای متنوعی از این گوشی ها هستند که با کیفیت و امکانات بسیار در رنج قیمت 4 میلیون تومان ارائه میشوند. سامسونگ یکی از برندهای گوشی همراه بوده که در سال‌های اخیر به قدری رشد داشته که به‌ عنوان پرفروش ‌ترین گوشی‌‌های هوشمند شناخته می‌شوند و در مدل های متنوع میان رده و پرچمدار به فروش میرسد. بررسی ها نشان می دهد میزان خرید گوشی سامسونگ بیشتر از گوشی های دیگر است به طوریکه میتوان تا 4 میلیون تومان نیز آن را با بالاترین کیفیت خریداری کرد. در سال های اخیر نیز برند شیائومی نیز به جمع سازندگان گوشی های همراه ارازن قیمت پیوسته و توانسته بازار خوبی در بین برندهای تلفن همراه در جهان پیدا کند. برندهای بزرگ هواوی، آنر و ال جی نیز در این رنج قیمت در بازار ارائه میشوند. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در سال 2020 و 2021 را به شما معرفی کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های مناسب خانم ها


بهترین گوشی ها تا 4 میلیون در 2020 و 2021

Galaxy A01

مقرون به صرفه ترین گوشی در سری A ، مدل Galaxy A01 است که توسط شرکت سامسونگ در سال 2020 معرفی شد. این گوشی هوشمند با چنین قیمت مناسبی، دارای ویژگی های برتر نظیر 2 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است و گوشی خوبی برای مصارف سبک و روزانه محسوب میشود. این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 720p، اسلات کارت حافظه و دوربین پشتی 13MP برخوردار است. در حالی که تلفن از پشت پلاستیکی برخوردار بوده ، اما همچنان در دست احساس خوبی دارد و گرفتن آن آسان است. Galaxy A01 مبتنی بر اندروید است و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است که می تواند از طریق کارت microSD با یک شکاف اختصاصی گسترش یابد.

Galaxy A01 بهترین گوشی تا 4 میلیون 2020

Redmi 9A

این گوشی هوشمند از گوشی های مقرون به صرفه در رنج قیمتی 4 میلیون است. Redmi 9A آماده انجام هر وظیفه ای است که با آن روبرو هستید، عملکردی بی نقص داشته و به شما امکان می دهد از مرور اینترنت یا برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. همه اینها به لطف پردازنده MediaTek Helio G25 با فناوری پردازش 12 نانومتر و 8 هسته با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز امکان پذیر است. علاوه بر این، حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن توسط microSD به 256 گیگابایت قابل ارتقا است ، به شما این امکان را می دهد که تمام پرونده ها ، فیلم ها و تصاویر خود را ذخیره کرده و هرجا که بروید با خود ببرید.

Redmi 9A بهترین گوشی موبایل 2020

Galaxy A40

A40 یک گوشی هوشمند با قیمت بسیار مقرون به صرفه است و ویژگی های یک یک گوشی پرچمدار را ارئه میدهد. صفحه نمایش 5.9 ”Infinity-U به شما امکان می دهد جزئیات را در هر چیزی که تماشا می کنید مشاهده کنید. از موسیقی فیلم گرفته تا آخرین جعبه جعبه، FHD + و Super AMOLED باعث می شود همه چیز از صفحه لبه به لبه جهش کند. با باتری 3100 میلی آمپر ساعتی (به طور متوسط) می توانید در تمام طول روز، خواه پخش فیلم یا تماس با دوستان، کار کنید؛ اگر باتری تقریباً خالی است، به لطف شارژ سریع 15 وات می توانید در کمترین زمان آن را شارژ کنید. با این قابلیت A40 همیشه در کنار شما خواهد بود.

گوشی موبایل مقرون به صرفه Galaxy A40

Galaxy A11

گوشی موبایل A11 از سری گوشی‌های پایین ‌رده و ارزان قیمت است. باتری طولانی مدت، قدرت کافی برای انجام هر کاری را به شما ارائه میدهد. می توانید مدت زمان بیشتری را به پیمایش ، ارسال پیام کوتاه و به اشتراک گذاری و زمان کمتری به جستجوی یک خروجی برای شارژ اختصاص داد. چه در حال دانلود یا ذخیره سازی باشید، این گوشی هوشمند می تواند همه چیز را حفظ کند. اگر حافظه داخلی 32 گیگابایتی کافی نیست ، می توانید فضای ذخیره سازی پایه را تا کارت شگفت انگیز 512 گیگابایتی با کارت microSD افزایش دهید.

گوشی موبایل A11

Doogee S40

S40 مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند مقاوم است که در سال 2019 توسط شرکت دوجی به بازار معرفی شد. Doogee S40 دارای اندروید 9.0 است که عملکردی روان به کاربران می دهد و تجربه را به سطح کاملا جدیدی می رساند. صفحه نمایش با کورنینگ گوریلا گلس 4 محافظت شده است. فناوری به کار رفته در صفحه نمایش IPS است که 5.5 اینچ (اینچ) است و رزولوشن 720 14 1440 پیکسل و 293 PPI (پیکسل در اینچ) را به همراه قابلیت Capacitive و Multi-touch ارائه می دهد . از لحاظ ظاهری یک تلفن ناهموار است که برای کسانی که در مشاغل جسمی سنگین مانند مکانیک و سازندگان کار می کنند طراحی شده است. به همراه یک شاسی ضخیم خارجی ارائه می شود که نوید می دهد دستگاه را از افتادن محافظت می کند.

گوشی موبایل مدل Doogee S40

LG W10

LG W10 از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه است که از ویژگی های با کیفیتی برخوردار است. این یک پردازنده عالی قادر به ارائه عملکرد عالی در هنگام اجرای چند وظیفه ای است. دوربین عالی تنظیم شده در پشت، اصلی ترین ویژگی آن است. پشتیبان گیری باتری نیز در حد خود است و قادر به تهیه پشتیبان برای یک روز است. LG W10 دارای یک صفحه نمایش 6.19 اینچی بدون حاشیه است که دارای یک بریدگی قطره آب است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده که وضوح صفحه نمایش آن 720 1،5 1500 پیکسل با تراکم پیکسل 269 PPI است. یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که امنیت و همچنین راحتی سیستم را افزایش می دهد.

LG W10 گوشی هوشمند ارزان قیمت

Huawei Y7p

این گوشی هوشمند با قیمت بسیار مناسب و امکانات بسیار ارائه شد. این گوشی با صفحه نمایش لمسی 6.39 اینچی با وضوح 720 1560x پیکسل ارائه می شود و به به پردازنده هشت هسته ای 1.7 گیگاهرتزی HiSilicon Kirin 710F مجهز شده است. Y7p توسط SoC هشت هسته ای Kirin 710F همراه با 4 گیگابایت RAM تأمین می شود. حافظه داخلی با ظرفیت 64 گیگابایت است که با استفاده از کارت microSD (تا 512 گیگابایت) می توانید بیشتر گسترش دهید. HUAWEI Y7p استودیوی عکس شخصی شما با 3 دوربین عقب هوشمند است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی Ultra Wide Angle و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی تمام جزئیات و وضوح خوب را به نمایش می گذارند و به شما امکان دیدن دورتر ، گسترده تر و واضح تر را می دهند.

Huawei Y7pگوشی میان رده و ارزان

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

ارسال شده در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

بدد نخور