بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 با قیمت مناسب

امتیاز کاربران : 5 از 5
بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 با قیمت مناسب

برای گیمرها انتخاب و خرید مانیتور حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار میباشد، به طوریکه بتوان تصاویر بسیار شفاف را با حداکثر رزولوشون مشاهده کرد. پس خرید مانیتور هرگز کار راحتی نیست زیرا باید تمامی جنبه‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. شما نه تنها به یک مانیتور خوب نیاز دارید بلکه باید مانیتوری بخرید که بتواند عملکرد حرفه ای داشته باشد. در ادامه قصد داریم ویژگی و امکانات مانیتورهای مخصوص بازی را به شما شرح دهیم.

 

خرید انواع مانیتورهای صنعتی، کامپیوتر و گیمینگ از سایت کیومیتا:

خرید مانیتور

مشخصات فنی مانیتورهای گیمینگ

در مرحله اول باید مشخص کنیم که چه انتظاری از مانیتور خود داریم، درواقع این کار در انتخاب پارامترهای مناسب برای مانیتور بسیار کمک خواهد کرد. به طور معمول پارامترهای یک مانیتور بازی با مانیتورهای معمولی یکسان نخواهد بود . پس از این کار با توجه به نیاز مشخص شده باید پارامترهای مناسب و مد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی مشخصه های مهم و اصلی در انتخاب و خرید مانیتور گیمینگ خواهیم پرداخت.

  1.  response time (زمان پاسخگویی): مدت زمانی که طول میکشد تا مانیتور تصویر فعلی را با تصویر بعدی تغییر دهد، زمان پاسخگویی میگویند. حال هر چه قدر این زمان پاسخگویی کمتر باشد سرعت پردازش تصویر نیز بالاتر میرود. به عنوان مثال اگر در یک بازی قصد دارید به صورت ناگهانی زاویه دید خود را تغییر دهید، و این تعویض تصویر آهسته باشد، در حین تعویض تصویر شما شبهی از تصویر قبلی را در تصویر جدید خواهید دید که به هیچ عنوان یک کاربر حرفه ای نمیتواند آن را تحمل کند. زیرا در این شرایط تجربه بازی سخت خواهد شد و درست همانند این است که دو تصویر بر روی یکدیگر افتاده باشد. برای گیمرها هرچه میزان پاسخگویی مانیتور کمتر باشد، جذابیت بازی بیشتر خواهد بود.
  2.  Screen size (سایز مانیتور با توجه به بازی): در زمان انتخاب و خرید مانیتور همیشه اولین و مهمترین موردی که باید به آن توجه کنید، سایز صفحه نمایش مانیتور است که در تمامی مانیتورهای بر حسب اینچ محاسبه میشود. معمولا برای گیمرها سایز ایده آل بین 24 تا 34 اینچ است؛ که البته باید به فضای میز خود نیز توجه کنید.
  3.  Resolution  (رزولوشن مناسب): رزولوشن بر کیفیت تصاویر تاثیر مستقیم دارد، هرچه میزان رزولوشن بالاتر باشد کیفیت بافت های تصاویر نیز بالاتر خواهد رفت. برای گیمرها در کنار مانیتورهای رزولوشن بالا، به کارت گرافیک قدرتمند هم نیاز خواهید داشت. اگر کارت گرافیک بی کیفیت و نامناسب باشد، با وجود یک مانیتور رزولوشن بالا هم تجربه خوبی از بازی نخواهید داشت. پیشنهاد ما به حرفه ای ها یک مانیتور گیمینگ با وضوح 1920x1080 پیکسل به بالا است.
  4.  Viewing Angle (زاویه دید): این مشخصه بیانگر این است که مانیتور تا چه زاویه دیدی رنگ های واقعی را نمایش میدهد. اگر فراتر از راویه دید مانیتور به نمایشگر نگاه کنیم رنگ ها و کیفیت در تصاویر دجار نقص خواهد شد که این ویژگی به صورت مستقیم وابسته به فناوری به کار رفته در پنل است.
  5.  نوع پنل (Panel Type): انتخاب نوع پنل تا حدی سلیقه ای است و تا حدی بر کیفیت تصاویر تاثیر گذار است. به عنوان مثال پنل IPS برای گیمیرها و به خصوص گرافیست ها که با رنگ سر و کار دارند بسیار مناسب است، زیرا رنگ های واقعی و زنده ای را نمایش میدهد. البته پنل های دیگر نظیر TN نیز برای بازی مناسب است و در انتخاب پنل آنچنان وسواس به خرج ندهید. در ادامه برخی از پنل ها و کارایی های آنها را شرح میدهیم. برای پنل ها ، ما برای نمایش کیفیت تصویر و زاویه دید برتر ، نمایشگرهای IPS را بیش از TN ترجیح می دهیم ، هر چند پانل های VA تقریباً نزدیک هستند. اما اگر درگیر بازی های رقابتی مانند Counter Strike یا Call of Duty هستید ، ممکن است بخواهید با نمایشگر 1440p به دنبال سرعت تجدید بالاتری باشید. یکی از اشکال مانیتورهای IPS این است که آنها اغلب زمان پاسخگویی کندتر و نرخ تازه سازی دارند ، بنابراین در اینجا پنل TN مفید است.
  6. رفرش ‌ریت (Refresh Rate): تعداد دفعاتی که مانیتور می‌تواند در هر ثانیه تصویر را بروز رسانی یا تازه کند، رفرش ریت میگویند. هرچه رفرش‌ ریت مانیتور بالاتر باشد، حرکت بین فریم‌های تصویر روان‌تر انجام می‌شود.

خرید پنل هوشمند با قیمت مناسب


حال تمام مشخصاتی که برای خرید یک مانیتور بازی لازم بود بدانید را متوجه شدید. در ادامه بهترین مانیتورهای پیشنهادی مخصوص بازی را معرفی میکنیم

معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ نسبتا ارزان قیمت

قیمت مانیتورهای مخصوص بازی کاملا به دیگر قطعات شما و میزان بودجه ای که شما میخواهید صرف کنید دارد. در ادامه قصد داریم بهترین مانیتورهای گیمینگ اقتصادی را معرفی کنیم، که با توجه به قیمت مناسبشان میتوانند تمامی نیازهای یک کاربر حرفه ای را برطرف کنند.

مانیتور BenQ EL2870U: این مانیتور شرکت بنکیو، ارزان ترین دستگاهی است که از فناوری LED و پنل TN پشتیبانی میکند. این مانیتور با رزولوشن فوق العاده بالای 4K تصاویری با زاویه دید گسترده ای در حین بازی نمایش میدهد. این کیفیت تصویر به شدت برای گیمیرها مناسب است و برای نمایش تنظیمات بالای گرافیکی، نیاز به کارت گرافیک قوی ندارد؛ چیزی در نمایشگرهای 4K متداول میباشد. این مانیتور شرکت بنکیو برای کاربردهای حرفه ای دیگر نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

مانیتور گیمینگ BenQ EL2870U

مانیتور BenQ Zowie XL2411P: شرکت بنکیو مانیتور سری ZOWIE مدل XL2411P را برای گیمیرها و حرفه ای ها به بازار معرفی کرد. مانیتورهای سری ZOWIE به طور معمول برای بازی های رایانه ای بهینه شده که تصاویری بسیار با کیفیت و حرفه ای را به نمایش میگذارد. از دیگر ویژگی هایی که این نمایشگر را برای بازی های کامپیوتری مناسب کرده پنل TN و فناوری LED میباشد، که این ویژگی ها برای بسیاری از گیمرها مهم تلقی میشود.

مانیتور گیمینگ BenQ Zowie XL2411P

مانیتور ASUS ROG Swift PG279Q: از بهترین مانیتورهای بازی شرکت ایسوس در سایز 27 اینچی و با رزولوشن 2560x1440 است که برای بازی های سطح بالا در نظرگرفته شده. این نمایشگر حرفه ای ایسوس از نرخ تازه سازی 165 هرتزی و زاویه دید گسترده بهره میبرد.

مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG279Q

مانیتور Pixio PXC273: این مانیتور با نمایشگر خمیده 27 اینچی تجربه یک بازی لذت بخش را برای گیمیرها فراهم میکند. اگر به دنبال یک نمایشگر حرفه ای با قیمت ارزان هستید مدل PXC273 گزینه ای مناسب با کیفیت تصویر FULL HD برای شما خواهد بود. در واقع مانیتور PXC273 برای گیمرها از لحاظ اقتصادی کاملا ایده آل است.

مانیتور گیمینگ Pixio PXC273

مانیتور Samsung CRG9: یکی از حرفه ای ترین محصولات سامسونگ در بازار مدل CRG9 است که شما را در جزئیات تصویر غرق می کند. سامسونگ از پنل VA و زاویه دید گسترده 178 دیجه در این مانیتور بهره برده که شاهد تصاویری با کیفیت و سرعت پاسخگویی کم در حین بازی باشید. فناوری AMD Radeon FreeSync and 2 و سرعت تجدید 120Hz حتی در صحنه های حرکت سریع تصاویر واضح را ارائه می دهند. نکته جالب اینجاست که CRG9 49 اینچی ساخته شده است تا به شما در پیروزی بیشتر و انجام کارهای بیشتر کمک کند.

مانیتور گیمینگ Samsung CRG9

مانیتور MSI Optix MAG271CR: با این مانیتور حرفه ای شرکت MSI یک بازی فوق العاده سریع و روانی را تجربه کنید و از این گذشته پنل VA با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه آن را از بهترین نمایشگرهای ام اس آی با قیمت بسیار مناسب تبدیل کرده است.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG271CR

معرفی مانیتورهای گیمینگ 4k

زمانی که به دنبال خرید یک مانیتور مخصوص بازی هستید، باید الویت های خودتان را مشخص کنید. آیا به دنبال بالاترین سطح رزولوشن هستین برای تجربه بازی 4K ؟ و یا علاقه مند به داشتن بالاترین میزان تازه سازی صفحه نمایش هستید تا گیم پلی روانی را احساس کنید؟ هرکدام را که ترجیه بدهید، باید درنظر داشته باشید که هر مانیتوری باید حداقل ها را پوشش دهد، حتی با وجود یک کامپیوتر سطح بالا.

در سال های اخیر مانیتورهای k4 به مرور وارد بازار شده اند و پیشرفت های بسیاری نیز در این چند سال داشته اند و این روزها به شدت طرفداران زیادی از جمله گیمرها پیدا کرده است. این مانیتور حرفه ای به افرادی که به دنبال بازی های مهیج با کیفیت بالا هستند، پیشنهاد میشود. این مدل از نمایشگرها صنعت سینما را دگرگون کرد که رزولوشن بی نظیر گرافیک و رنگ ها از ویژگی های بارز آن محسوب میشود. برندهای متنوعی نمایشگرهای 4K را به بازار تولید کرده که با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. اگر به دنبال مانیتورهای 4K با قیمت مناسب هستید بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و انواع مامیتورهای موجد را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنید تا مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. شما در این فروشگاه اینترنتی میتوانید خرید نمایشگر 4K را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

نانازو ارسال شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

چرا قیمت ها رو نزاشتین اگه میزاشتین بهتر بود

ناشناس ارسال شده در ۲۴ دی ۱۳۹۹

ما كه پولمون نميرسه از اينا بخريم حداقل نگاش كنيم😂😂😂

مدیر سایت ارسال شده در ۲۴ دی ۱۳۹۹

مجد ارسال شده در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

چه خفن :)

مدیر سایت ارسال شده در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

محصولات مرتبط