معرفی پر فروش ترین دستگاه های کپی در بازار

معرفی پر فروش ترین دستگاه های کپی در بازار

امروزه ادارات و سازمان ها و همچنین کاربران خانگی برای کپی مدارک و تصاویر خود به دنبال دستگاه فتوکپی ارزان قیمت و با کیفیت بالا هستند.به طور کلی در بازار دو نوع دستگاه کپی ایستاده و رومیزی موجود است.انتخاب و خرید این دو مدل بستگی به نیاز و استفاده کاربران دارد.دستگاه های کپی رومیزی همانطور که از اسمش پیداست میتواند بر روی میز شما قرار بگیرد و برای حجم کاری متوسط استفاده میشود زیرا کاست های آن کاغذ کمی را در خود جای میدهد.اما دستگاه فتوکپی ایستاده که دارای ابعاد بزرگ تری بوده و برای حجم کاری بالا در ادارات و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه های فتوکپی دارای انواع مختلفی شامل دستگاه های کپی سیاه و سفید، رنگی، چند کاره، اداری و خانگی با برندهای متنوع است. قیمت این دستگاه بر اساس مدل و کارایی تغییر میکند.مدل های اداری معمولا گرانتر از خانگی است زیرا کپی اداری از قابلیت و ویژگی های بیشتری برخوردار است.

اگر به دنبال خرید دستگاه کپی برای منزل و محل کار خود هستید، در این مقاله با ما همرا باشید.

پر فروش ترین دستگاه های فتوکپی در بازار

دستگاه کپی شارپ AR-6020 : این دستگاه جزء پر فروش تولیدات شرکت شارپ است.با استفاده از دستگاه فتوکپی 6020 میتوانید اسناد و تصاویر خود را تا سایز A3 کپی کنید.یک دستگاه چند منظوره که علاوه بر عملیات کپی به شما امکان استفاده همزمان اسکن و پرینت را میدهد.برای اتصال به سیستم های دیگر نظیر رایانه و لپ تاپ مجهز به پورت اتصال USB بوده و با همه سیستم عامل ها سازگاری دارد. به طور کلی برای شرکت ها و دفاتر کوچک با حجم کاری بسیار مناسب بوده و با سرعت بالایی که دارد تمامی نیازهای شما را پاسخگو است.

دستگاه کپی شارپ AR-X202 : یک دستگاهی ایده آل برای مدیران شرکت ها و ادارات است.قابلیت های دیگری شامل اسکن و چاپ را به شما ارائه میدهد.کاغذها را تا ابعاد A3کپی کرده که این سایز در مورد اسکن و چاپ هم پشتیبانی میشود.میتوان گفت این دستگاه فتوکپی با قابلیت و ویژگی هایی که ارائه داده قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.خاطر جمع از این دستگاه تا چندین سال استفاده کنید.

دستگاه کپی کانن IR-2204 : یک دستگاه ایده آل برای ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری یالا و متوسط است.قابلیت کپی دو رو درآن باعث شده است که در زمان شما بسیار صرفه جویی شود.رزولوشن و سرعت بالا از ویژگی های برتر این دستگاه فتوکپی سه کاره (اسکن، کپی، پرینت) است.

دستگاه کپی کانن IR-2204

دستگاه کپی Ricoh MP-2014D : یکی از دستگاه های فتوکپی سیاه و سفید چند منظوره در ابعاد A3 است.کمپانی ریکو این محصول را طوری طراحی کرده است که در محیط های اداری با عملکرد بالا اسناد شما را کپی، اسکن و چاپ میکند.این ماشین اداری برای محیط های شلوغ با حجم کاری بالا بسیار مناسب است.بسیار کاربر پسند بوده و هر شخص بدون هیچ تخصصی میتواند با ان کار کند.درمورد کیفیت خروجی این دستگاه هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا با جزئیات و دقت بالا اسناد و تصاویر را به شما تحویل میدهد.

دستگاه کپی کانن IR-2520 : یک دستگاهی کارآمد برای کسب و کارهای کوچک با حجم کاری متوسط است.علاوه بر عملیات کپی قابلیت اسکن و پرینت را دارد.کپی و چاپ به صورت سیاه و سفید بوده اما اسکنر آن به صورت رنگی است.پورت های اتصال USB و شبکه از اتصالات این کپی کانن است.

دستگاه کپی شارپ AR-X311N : این دستگاه برای چاپ و کپی سیاه سفید و اسکن رنگی به صورت روزانه است.از سایزهای کاغذ تا حداکثر A3 و حداقل A6 پشتیبانی میکند.با توجه به ابعاد بزرگی که دارد میتواند حجم زیادی از اسناد و تصاویر شما را پاسخگو باشد.دارای سینی هایی جداگاه برای کاغذ که حجم بالایی را در خود جای میدهد.

دستگاه کپی AR-6023N : دستگاهی ایده آل که مورد استفاده ادارات و انتشارات قرار گرفته است.از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت تغذیه خودکار ADF است که میتوانید به صورت دسته ای تصاویر و اسناد را اسکن کنید.از دیگر ویژگی های آن قبلیت Sharp Desk Mobile است که میتوانید اطلاعات تلفن و تبلت خود را بدون اتصال به کابل اسکن و چاپ کنید.

شما کاربران عزیز در صورت هرگونه سوال و یا پیشنهاد میتوانید با ما در ارتباط باشید.در ضمن برای خرید دستگاه فتوکپی با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید به فروشگاه اینترنتی کیومیتا سری بزنید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط