معرفی پرفروش ترین پرینترهای جوهر افشان

معرفی پرفروش ترین پرینترهای جوهر افشان

به طور کلی چاپگرها از نظر نوع تکنولوژی به سه دسته چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و سوزنی تقسیم شده اند.ما در این مقاله میخواهیم به معرفی پرفروش ترین پرینترهای جوهرافشان بپردازیم.در ادامه با ما همراه باشید.

در گذشته این پرینترها مورد استفاده سازمان ها و ادارات قرار میگرفت، که به آنها پرینترهای اداری گفته میشد.اما امروزه با پیشرفت فناوری مشاهده میشود که برای مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار گرفته، به طوری که هر شخص میتواند در منزل یک چاپگر متناسب با نیاز خود داشته باشد.از این رو شرکت های سازنده به تولید دو نوع چاپگر خانگی و اداری پرداخته اند.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان کلیک کنید.

همانطور که میدانید پرینترهای جوهر افشان مختص تصاویر، نمودارها و اشکال گرافیکی است.اگر عکاس هستید و یا در خانه میخواهید تصاویر با کیفیت چاپ کنید چاپگرهای جوهر افشان را انتخاب کنید.

پر فروش ترین پرینترهای جوهرافشان در بازار جهانی

1. Epson L1800: با استفاده از این پرینتر میتوانید تصاویر را با کیفیت بالا در ابعاد A3 به چاپ برسانید.شرکت اپسون این دستگاه را به صورت تک کاره و با ظرفیت بالای مخزن جوهر تولید و روانه بازار کرده است.اگر اسناد و تصاویر با حجم کاری بالا دارید این چاپگر جوهر افشان بسیار ایده آل است.

2. Lexmark Interpret S405: یک دستگاه چند کاره و کارآمد که با قیمت مقرون و به صرفه روانه بازار شده است.این پرینتر چندکاره توسط کمپانی بزرگ لکسمارک تولید شده و دارای 4 کارتریج قابل تعویض بوده که به صورت همزمان عملیات اسکن و فکس را به شما ارائه میدهد.مجهز به یک منبع تغذیه 35 برگ برای ارسال و کپی اسناد است.از ویژگی های این چاپگر جوهرافشان پورت اتصال USB و قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم مانند وای فای است.تنها معایب این دستگاه عدم صفحه نمایش رنگی برای نمایش عملیات ها بوده.به طور کلی میتوان گفت پرینتر S405 از دستگاه های با کیفیتی است که مناسب با بودجه شما طراحی شده است.

3. Canon PIXMA IP4850: این چاپگر از مدلهای بروز رسانی شده دستگاه Canon PIXMA IP4700 است.از نظر کارشناسان کیومیتا یکی از بهترین چاپگرهای جوهر افشان موجود است. زیرا از لحاظ فیزیکی شامل وزن و ابعاد همانند IP4700 است و همچنین قابلیت چاپ دورو و کارتریج 5 جوهره از ویژگی هایی است که شرکت کانن عرضه کرده است.

4. Canon PIXMA MG5150: چاپگرها چند منظوره سری MG از پرفروش ترین پرینترها به شمار میرود.این پرینترها امکانات ویژه ای نظیر ورودی های چندگانه کاغذ (A4،A5 و ...( و چاپ مستقل (اتصال به رایانه و USB) را برای شما فراهم ساخته است.جوهر در این دستگاه همانند مدل 4850 و 6450 بوده اما کندتر از این پرینترها عمل میکند.همچنین قابلیت اتصال به وای فای را ندارد.از لحاظ اقتصادی به عنوان یکی از چاپگرهای جوهر افشان محسوب شده است.

5. Epson Stylus Photo P50: این پرینتر تک کاره یکی از بهترین پرینترهای چاپ عکس است.این دستگاه دارای جوهر رنگی مانند سری Claria این شرکت است.با جوهرهای قرمز و آبی با استاندارد CMYK و با 6 جوهر زیبایی و جلوه خاصی را به عکس های شما میدهد.این چاپگر تک کاره رنگی همانند پرینترهای اپسون، کارتریج های مجزا و قابل تعویض دارد.

Epson Stylus Office BX305FW.6: یک سیستم چندکاره با قابلیت های فکس و کپی که امکان اتصال به شبکه های بی سیم را به شما میدهد. از قابلیت چاپ دورو و پورت اتصال USB برخوردار نمیباشد.اما از نظر اقتصادی بسیار مناسب است.

Epson Stylus Office BX305FW

7. HP Photosmart Premium C509G: یکی از تولیدات شرکت اچ پی که به صورت 5 جوهره طراحی شده است.از لحاظ کیفیت کمی پایین تر از هم رده های خود است.صفحه نمایش لمسی، اتصال به وای فای و پورت USB از ویژگی های بارز این پرینتر چندکاره بوده که کمپانی اچ پی برای کاربران فراهم کرده است.از معایب این پرینتر عدم دستگاه کارتخوان حافظه و چاپ تصاویر بر روی سی دی و دی وی دی است.

8. Epson Stylus Photo PX720WD: این پرینتر اپسون چاپ عکس در حقیقت مدل W710 بوده که از لحاظ ابعاد کوچکتر و با امکانات جدید تر ارائه شده است.با وجود نمایشگر لمسی و قابلیت چاپ مستقیم برای کاربران راحت تر شده است.

9. Lexmark Interact S605: این چاپگر به عنوان اولین پرینتر لکسمارک با ویژگی تعویض کارتریج به بازار ارائه شد.سرعت فوق العاده بالای این دستگاه و قابلیت اتصال WIFI از ویژگی های این دستگاه است.مدل S605 به شما امکان چاپ مستقل را میدهد.

10. Canon PIXMA MG6150: از مدل های چندکاره سری MG با قابلیت های ویژه از جمله چاپ دورو خودکار، چاپ بر روی سی دی و ورودی های جداگانه کاغذ ارائه شده است.از طرفی دیگر این چاپگر سرعت چاپ بالایی را دارد.

11. HP Photosmart Plus e-All-in-One: از پرینترهای کمپانی HP که از سه رنگ به چهار رنگ با نمایشگر لمسی و قابلیت تعویض کارتریج تولید شده است.قابلیت چاپ از راه دور به وسیله اینترنت از دیگر ویژگی های این دستگاه است.بدین صورت که این دستگاه تمامی فایل ها تصویر متنی، نمودار، جدول و PDF های فرستاده شده را به صورت خودکار چاپ میکند.

 

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما در انتخاب و خرید پرینترهای جوهر افشان کمک کرده باشیم.پیشنهاد و نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط