راهنمای انتخاب دستگاه کپی کانن

راهنمای انتخاب دستگاه کپی کانن

در گذشته دستگاه کپی کانن یکی از بهترین و قدیمی ترین ماشین های اداری کمپانی Canon محسوب می شد. این دستگاه به دلیل استقبال کاربران در مدل های متنوعی تولید، و در زمان کوتاهی وارد بازار شد. از این رو شرکت کانن تصمیم به گسترش محصولات خود نمود، به طوری که در بسیاری از نقاط جهان شعب های مختلفی را افتتاح کرد. امروزه دستگاه فتوکپی Canon یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین دستگاه های کپی بوده، و به تمامی نیاز های کاربران پاسخگو است. با پیشرفت تکنولوژی شرکت کانن علاوه بر کپی قابلیت های بسیار دیگری مانند فکس، اسکن و پرینت به این دستگاه اضافه کرد که مورد توجه سازمان ها و شرکت های بزرگ قرار گرفت. یکی از مزایای استفاده از آن صرفه جویی در هزینه و فضای شما است. با خرید دستگاه چندکاره دیگر نیازی نیست آنها را جدا خریداری کنید و فضای زیادی از دفتر و یا منزل شما را بگیرد. با دستگاه کپی چند منظوره می توانید چند دستگاه را همزمان در این دستگاه داشته باشید.

ویژگی های دستگاه کپی کانن

عملکرد بالا: این دستگاه به دلیل عملکرد بالایی که دارد در کل جهان شناخته شده است. حافظه بالای رم در این محصول قرار داده شده است، که دیگر منتظر باز و بسته شدن برنامه نخواهید بود. رزولوشن بالای آن باعث شفافیت و خوانا بودن اسناد و تصاویر شما خواهد شد. هر چه قدر عملکرد این دستگاه بالاتر بوده بهتر می توانید اسناد و مدارک را در زمان کم و با کیفیت بالا کپی نمایید.

سرعت بالا: یکی از ویژگی های مهمی که برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بوده، سرعت بالای کپی است. کاربران به دنبال دستگاه هایی هستند که در کمترین زمان اسناد و مدارک خود را کپی کنند. یکی از قابلیت های محصولات کانن سرعت بالا است.

مناسب برای همه کسب و کار ها: کانن در گذشته فقط دستگاه کپی اداری را تولید می کرد، اما از سال 2002 به تولید دستگاه کپی خانگی پرداخته است. این محصول با کیفیت، با ویژگی بسیاری که دارد مورد استقبال بسیاری از کاربران خانگی قرار گرفت.

انواع دستگاه کپی کانن

شرکت کانن دستگاه فتوکپی را در مدل های متنوع و مطابق با نیاز کاربران عرضه کرده است. این دستگاه با تکنولوژی لیزری و به دو صورت رنگی و سیاه و سفید عملیات کپی را انجام می دهد. در ادامه به بررسی انواع دستگاه کپی کانن می پردازیم

دستگاه کپی چند کاره کانن: این مدل از دستگاه ها علاوه بر عملیات کپی قادر است پرینت، اسکن و فکس را انجام دهد. مناسب سازمان ها و اداراتی که حجم بالای کاری دارند و میخواهند همزمان چند عملیات را با هم انجام دهند. یکی دستگاهی کامل بوده که به همه نیاز کاربران پاسخ می دهد.

دستگاه کپی رنگی کانن: این دستگاه قادر است اسناد و تصاویر شما را به صورت رنگی کپی کند. شما می توانید با توجه به نیازتان اسناد را با رنگ ها متفاوت کپی کنید.

دستگاه کپی سیاه و سفید کانن: این دستگاه نسبت به مدل رنگی از لحاظ سرعت و اقتصادی بالاتر است. یکی از رایج ترین دستگاه ها برای مصارف اداری و سازمانی و حتی مصارف خانگی است. قادر است اسناد و تصاویر را به صورت سیاه و سفید و با کیفیت بالا کپی کند.

پر فروش ترین دستگاه کپی فروشگاه کیومیتا

دستگاه کپی چند کاره کانن C5535i: این محصول توسط شرکت کانن به صورت چند منظوره (کپی، اسکن و پرینت) تولید شده است. این دستگاه در ابعاد بزرگ بوده و مناسب ادارات و سازمان های بزرگ با حجم کاری بالا است. اسناد و تصاویر را به صورت رنگی و با کیفیت بالا ارائه می دهد.

دستگاه کپی کانن Canon IR-2520: یک دستگاه جمع و جور و ایده آل مناسب شرکت های کوچک با حجم کاری متوسط است. اسناد و مدارک را به صورت سیاه و سفید کپی می کند. یکی از ویژگی های آن چند کاره بودن آن بوده که به طور همزمان امکان عملیات کپی، پرینت و اسکن را انجام می دهد.

دستگاه کپی کانن Canon IR-2204: یک دستگاه سه کاره که همزمان عملیات اسکن، کپی و فکس را به شما ارئه می دهد. در محیط های آموزشی و اداری با حجم کاری کم بسیار مناسب است. قابلیت کپی تا ابعاد A3 را به صورت سیاه و سفید دارد.

دستگاه کپی چند کاره کانن 4545i: یک دستگاه کامل با قابلیت اسکن و پرینت که پاسخگوی نیاز شما در محیط های اداری وسازمانی با حجم کاری بالا است. سرعت بالای آن از ویژگی های مثبت این محصول بوده که کاربران زیادی را جذب کرده است.

با توجه به ویژگی های گفته شده و با بررسی برند های مختلف و تولید کنندگان دستگاه کپی می توانید انتخاب بهتری را داشته باشید. بعد از بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد بهترین دستگاه برای نیاز های شما برند کانن است. موارد مهمی که در انتخاب این دستگاه باید به آن توجه کرد شامل رنگ کپی، سرعت، حجم روزانه، رزولوشن و قیمت است. شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین می تواند شما را در زمینه خرید دستگاه کپی یاری کند. شما کاربران عزیز در صورت هر گونه سوال می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

راهنمای مناسب برای خرید دستگاه کپی شرکت کانن

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط