لیست ارزان‎ترین گوشی‌های 5G

لیست ارزان‎ترین گوشی‌های 5G

5G نسل پنجم شبکه‌های گوشی های موبایل است که قابلیت‌های جدیدی را نظیر افزایش سرعت انتقال داده‌‌ها تا 20 گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت خدمات‌ دهی و ... به کاربران به ارمغان می آورد. گوشی‌های 5G نیز سرعت دانلود و آپلود بیشتر و ارتباطات باثبات‌تری را ارائه می‌دهد و در مقایسه با نسل چهارم، در هر ناحیه گجت‌های بیشتری می‌توانند به اینترنت موبایل وصل شوند و از سرعت بالا‌تری بهره ببرند. در حال حاضر بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند بر روی تکنولوژی 5G تمرکز دارند و سعی می‌کنند گوشی‌های خود را به روز نگه دارند در ادامه قصد داریم شما را با این گوشی‌های آشنا کنیم.

بهترین گوشی‌های 5G در سال 2021

تمامی گوشی‌های 5G از شبکه ‌های اینترنت پرسرعت برخوردار هستند که در سراسر جهان در حال گسترش است و داشتن بهترین گوشی 5g یک مزیت محسوب می‌شود. برند‌های متنوعی دست به تولید این گوشی‌ها زده اند، که انتخاب را کمی برای شما سخت کرده است. اگر به دنبال یک گوشی 5G هستید، در ادامه همراه باشید تا شما را با گوشی‌های 5G در 2021 آشنا کنیم.

گوشی‌های 5G سامسونگ 2021

شرکت سامسونگ را می‌توان یکی از پیشگامان گوشی‌های هوشمند 5g دانست، که تمامی گوشی‌های جدید خود در دو نوع میان رده و پرچمدار را با پشتیبانی از این فناوری عرضه کرده است. گوشی‌های 5g سامسونگ دارای سرعت فوق العاده سریع و پایداری اتصال نسبت به 4G هستند و آن را برای کار‌هایی نظیر بازی آنلاین، پخش مستقیم فیلم و بارگیری سریع فایل‌های بزرگ عالی می‌کند. در این مطلب سعی داریم چند مورد از گوشی های 5G سامسونگ 2021 را معرفی کنیم.

گوشی موبایل گلکسی A71

یکی از بهترین گوشی‌های 5G میان رده شرکت سامسونگ در بازار ایران را می‌توان مدل Galaxy A71 دانست. مخاطب هدف سامسونگ در این محصول، نوجوانان و جوانانی هستند که بخش اعظمی از زمان خود را در شبکه‌‌های اجتماعی و وب سایت‌های می‌گذرانند. همچنین برای اجرای بازی‌های آنلاین و تماشای ویدئو‌های آنلاین بسیار ایده آل است.

گوشی موبایل گلکسی  A71  از گوشی های 5G سامسونگ 2021

گوشی موبایل گلکسی S10

این گوشی هوشمند اولین گوشی 5G شرکت سامسونگ است و یک محصول رده‌ بالا محسوب می‌شود. با این گوشی با قابلیت دو سیم کارته کاربران می‌تواند از شبکه 5G بسته به منطقه‌ خود استفاده کنند و با سرعت بالا به جستجو و دانلود در اینترنت بپردازند. سامسونگ در گلکسی S10 از یک باتری 4500 میلی ‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از دلایل استفاده از چنین باتری، وجود نمایشگر بزرگ و قابلیت اینترنت پر سرعت 5G این گوشی است.

گوشی 5G گلکسی S10

گوشی موبایل گلکسی A90

سامسونگ گوشی گلکسی A90 را در به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G به بازار عرضه کرد. و برای کسانی که به دنبال یک گوشی 5G هستند و نمی‌‌خواهند خیلی هزینه کنند، بسیار مناسب است.

گوشی موبایل گلکسی A90

گوشی موبایل Galaxy S20

این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های 5G سامسونگ 2021 است که از قابلیت اتصال 5g برخوردار بوده و ظرافت به کار رفته در این گوشی، بسیار قابل توجه بوده و منجر به تبدیل شدن آن به بهترین گوشی‌های 5G موجود در جهان شده است. علاوه بر این اتصال سریع 5g، یک صفحه نمایشHDR10 + 120 هرتز دارد، و مجموعه سخت افزار آن شامل یک پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 865، پردازنده گرافیکی Adreno 650 و 8 گیگابایت رم، و همچنین یک باتری با دوام طولانی است. اگر به دنبال آخرین جلوه‌های فناوری موبایل هستید، Galaxy S20 را خریداری کنید.

گوشی موبایل مدل Galaxy S20

گوشی Galaxy Note 20 Ultra

این گوشی موبایل یکی از گوشی‌های 5G خوب شرکت سامسونگ است و امکانات بسیاری را در زمینه اینترنت، سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید فیلم و بازی‌های آنلاین را با فناوری 5G با حداکثر سرعت تجربه کنید.

گوشی  Galaxy Note 20 Ultra

گوشی‌های نسل 5 شیائومی

شرکت شیائومی به تازگی گوشی‌های هوشمند خود را با فناوری 5G به بازار عرضه کرده است. شیائومی یکی از شرکت‌های بسیار پرتلاش بوده و توانسته رتبه سوم در جهان را کسب کند. همچنین نسخه‌های زیادی از نسل 5 را روانه بازار کرده که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

Xiaomi Redmi K30

ردمی کی 30 یکی از گوشی‌های هوشمند شیائومی است که در دو نسخه 4G و 5G به بازار ارائه گردید و با توجه به قابلیت و امکانات خود به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G شیائومی شناخته شده است. نرم افزار این گوشی را سیستم عامل اندروید 10 برعهده دارد که بر پایه رابط کاربری MIUI 10 طراحی شده است، همچنین سخت افزار این گوشی با تجهیز به تراشه اسنپدراگون، موجب شده به راحتی از شبکه 5G بهره مند شود.

Redmi K30 گوشی نسل 5 شیائومی

Redmi Note 9T

این گوشی هوشمند از دیگر ارزان‌ترین گوشی 5G شیائومی است. قیمت این گوشی یکی از مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در دنیای 5G دارد که امکانات قابل توجهی را در برابر قیمت خود ارائه می‌دهد. Redmi Note 9T با بهره گیری از فناوری 5G می‌تواند از اینترنت نسل پنجم بهره ببرد که سرعت دانلود و آپلود بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌تواند بازی‌های آنلاین را به راحتی و با سرعت بالا به اجرا درآورد.

گوشی های نسل 5 شیائومی

 

Xiaomi Mi 10 lite

این گوشی هوشمند نیز در لیست گوشی‌های نسل 5 شیائومی قرار دارد و با پردازنده 7 نانومتری و اسنپدراگون 765 یکی از بهترین پردازنده‌های میان ‌رده 5G محسوب می‌شود. سرعت بالای پردازش داده‌‌ها، راندمان توسعه یافته و قابلیت برجسته پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G از جمله ویژگی‌هایی است که این گوشی همراه در اختیار کاربران قرار داده است.

گوشی موبایل Xiaomi Mi 10 lite 5G

گوشی‌های 5G هواوی

در میان گوشی‌های هواوی که تازگی به بازار عرضه شده‌اند، برخی به فناوری 5G مجهز هستند و در رده‌ی محصولات گران ‌قیمت این کمپانی قرار گرفته اند. این فناوری تغییرات عظیمی را در سرعت اینترنت و استفاده از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف که نیاز به اینترنت پرسرعت دارند، ایجاد کرده است. از جمله گوشی‌های 5g هواوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

HUAWEI Mate X2

هواوی این گوشی هوشمند را با پشتیبانی از شبکه 5G در سال 2021 به کاربرانش معرفی کرد. این گوشی علاوه بر فناوری 5g از عملکرد اینترنتی بی سیم بسیار پرسرعت Wi-Fi 6 Plus به کمک مودم داخلی HiSilicon Hi1105 پشتیبانی می‌‌کند. در نتیجه یک گوشی عالی برای اجرای بازی‌های آنلاین محسوب می‌شود.

گوشی 5G هواوی

Huawei P40 Pro

پی 40 پرو از پرچمداران هواوی با پشتیبانی از شبکه 5g است و هر بازی سبک و سنگین آنلاینی را با حداکثر توان گرافیکی و با سرعت بالا اجرا ‌کند. همچنین در خصوص دانلود فایل‌ها نیز حداکثر توان خود را به کار می‌برد.

Huawei P40 Pro گوشی 5G هواوی

ارزان‌ترین گوشی‌های 5g در ایران کدامند؟

اگر بخواهید از جدید‌‌ترین نسل شبکه تلفن همراه استفاده کنید باید هزینه زیادی را بپردازید. برای حل این مشکل سازندگان بسیاری دست به ارائه گوشی‌‌های 5G ارزان ‌تر کرده اند. در حال حاضر سازندگان گوشی‌های هوشمند تا حد زیادی از به‌ کارگیری فناوری 5G در محصولات خود پیشرفت کرده‌اند، تا حدی که گوشی‌های هوشمند زیادی در رده اقتصادی می‌‌توانند به شبکه G5 متصل شوند. بنابراین اگر خواستار خرید گوشی‌های مدرن 5G هستید، می‌توانید بر روی مدل‌های ارزان قیمت آن نیز حساب باز کنید. در اینجا چند مدل از ارزان‌ترین گوشی‌های 5g در ایران را معرفی می‌کنیم.

سامسونگ Galaxy A42 5G

این گوشی موبایل هوشمند از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برد و سرعت اینترنت و دانلود آن بسیار عالی است. این فناوری قدرتمند برای اجرای بازی‌های آنلاین و تماشای آنلاین فیلم ایده آل به نظر می‌رسد و در کنار سخت افزار قدرتمند کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. Galaxy A42 به عنوان ارزان‌ترین گوشی‌های 5G در ایران شناخته شده است.

گوشی سامسونگ Galaxy A42 5G ارزان ترین گوشی های 5G

شیائومی Xiaomi Poco F2 Pro

این گوشی هوشمند شائومی با بهره مندی از فناوری 5G، از سرعت بالا، زمان تأخیر کمتر و پهنای باند برخوردار است. Poco F2 Pro به عنوان یک گوشی پرچمدار در کنار این امکانات قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.

گوشی 5G شیائومی Xiaomi Poco F2 Pro

شیائومی Mi 9 Pro 5G

شیائومی با ارائه این گوشی هوشمند نسخه 5G، اتصال به اینترنت با سرعت بالا را برای کاربران خود فراهم نموده است. Mi 9 Pro از 14 باند مختلف LTE و 4 باند مختلف 5G پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که دانلود یک فیلم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد و بازی‌های آنلاین را به سرعت و بدون وقفه در اختیارتان قرار دهد.

گوشی 5G شیائومی Mi 9 Pro

سوالات متداول در مورد گوشی‌های نسل 5

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری گوشی‌های 5G، بدیهی که است که کاربران در حین استفاده از این فناوری با سوال‌ها و ابهاماتی مواجه شوند. در اینجا به چند سوال متداول در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

تفاوت 4G و 5G در چیست؟ گوشی‌های نسل 5 انتقال حجم بیشتری از اطلاعات را ممکن می‌سازد واطلاعات با استاندارد 5G سریع‌تر ارسال و دریافت می‌ ‌شوند که تمام فرآیند هم بسیار مطمئن است. فناوری 5G از فرکانس رادیویی جدید و بسیار نادر استفاده می ‌کند. بازه این فرکانس‌‌ها بین 30 تا 300 گیگاهرتز است؛ درحالی ‌که فناوری 4G از فرکانس‌های کمتر از 6 گیگاهرتز استفاده می ‌کند.

سرعت گوشی‌های نسل 5 چه قدر است؟ در خصوص سرعت 5G باید بگوییم که سرعت پنجمین نسل شبکه تقریبا 20 برابر سریع‌تر از شبکه 4G است. حداقل سرعت دانلود در شبکه 5G حدود 20 گیگابیت در ثانیه بوده، در حالی که سرعت دانلود 4G تنها 1 گیگابیت در ثانیه است.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط