ارزان ترین گوشی های شیائومی

امتیاز کاربران : 1 از 5
ارزان ترین گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی معمولاً دارای مشخصات و ویژگی های چشمگیری هستند و قیمت آنها خیلی کمتر از انتظار شما است. گوشی های شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای مطرح در جهان شناخته شده و از فروش خوبی در بازار برخوردار هستند، که دلیل آن تنوع مدل و قیمت های باور نکردنی آن ها است، به طوری که بیش از 6 درصد بازار گوشی جهان را در دستان خود گرفته است. شیائومی در چهار کلاس پایین ‌رده، میان‌ رده، پرچمدار و گیمینگ تولیدات خود را به بازار ارائه داده که هر کدام از آن ‌ها ویژ‌گی‌ های خاص خود را دارند، تا طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد. جالب است بدانید که قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی نسبت به کمپانی‌ های رقیب بسیار کمتر است. بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.


قیمت گوشی شیائومی را در کیومیتا چک کنید


 

ارزان ترین مدل های برند موبایل شیائومی کدامند؟

مدل هایی که قصد معرفی آن ها را داریم، از ارزان ترین موبایل شیائومی هستند که با توجه به ویژگی و کارایی های خود قیمت بسیار مناسبی را ارائه میدهند.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 7A

ردمی 7A از به صرفه ترین گوشی‌ های شیائومی است و با بدنه ای بسیار لطیف و کوچک نسبت به مدل های قبلی خود بسیار سبک تر طراحی شده است. بی شک ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری خوبی را با این گوشی هوشمند شیائومی خواهید داشت که برای استفاده های سبک و روزمره مناسب است. با توجه به این قابلیت‌ها، میتوان گفت این گوشی در رنج میان رده ها قرار می‌ گیرد.

 

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 720x1440 پیکسل
حافظه داخلی 16GB  ،  32GB
RAM 2GB ، 3GB
نوع صفحه نمایش IPS LCD
لنز دوربین اصلی 13 مگاپیکسل

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 7A

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 7

این گوشی هوشمند شرکت شیائومی با تمام امکانات و قابلیت های خود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را دارد که برای استفاده های روزمره ایده آل به نظر میرسد.از نظر طراحی نیز هر فردی را تحت تاثیر قرار میدهد و با برخورداری از پوشش محافظ گوریلاگلس روشنایی مطلوبی را ارائه می دهد .کاربری جذاب آن نیز گرافیکی ترین رابط کاربری در بین گوشی های اندرویدی شیائومی است که با جدید ترین نسخه پلتفورم اندروید 9.0 و پوسته سفارشی MIUI 10 برنامه ها را اجرا میکند.

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2340 پیکسل
حافظه داخلی 32GB ، 64GB ، 128GB
RAM 3GB ، 4GB ، 6GB
نوع صفحه نمایش IPS LCD
لنز دوربین اصلی 13 مگاپیکسل

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 7

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 SE

اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت با ویژگی هایی نزدیک به Xiaomi Mi 9 هستید، مدل Mi 9 SE گزینه ای مناسب خواهد بود. این گوشی هوشمند نسبت Mi 9 کمی کوچکتر بوده، و تنها با چند مشخصات ضعیف تر در بخش های دوربین و سخت افزار در رده میانی قرار دارد. همچنین از معدود گوشی ‌های موجود در بازار بوده که سنسور اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی موبایل همان‌طور که گفتیم گوشی Mi 9 SE از کوچک ‌ترین عضو خانواده سری Mi 9 بوده که علاوه کارهای معمول، از قابلیت ‌های جدید گوشی ‌های امروزی نیز پشتیبانی میکند.

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2340 پیکسل
حافظه داخلی 64GB ، 128GB
RAM 6GB
نوع صفحه نمایش Super AMOLED
لنز دوربین اصلی 48 مگاپیکسل

 

گوشی موبایل Xiaomi Mi Mix 3

این گوشی در میان گوشی های میان رده شیائومی حرف اول را میزند و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندی را در حد یک پرچمدار ارائه میدهد. امکانات دیگری نظیر باتری قدرتمند و دوربین های دوگانه آن را جذاب تر کرده است. طراحی متفاوت و منحصر به فرد کشویی آن نیز مورد توجه قرار گرفته، در واقع Mi Mix 3 متفاوت تر از تمامی گوشی های شیائومی ساخته شده است. با تمام این امکانات و ویژگی ها به عنوان ارزان ترین قیمت گوشی شیائومی در بازار عرضه شده است.

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2340 پیکسل
حافظه داخلی 128GB ، 256GB
RAM 6GB ، 8GB ، 10GB
نوع صفحه نمایش Super AMOLED
لنز دوربین اصلی 12 مگاپیکسل

ارزان ترین گوشی پایین رده شیائومی کدام است؟

اگر قصد خرید گوشی ارزان قیمت شیائومی را دارید، باید به دنبال گوشی های پایین رده این شرکت بروید.

گوشی موبایل شیائومی redmi 8a در میان پایین رده ها از ارزان ترین گوشی های شیائومی است و به عنوان یک گوشی اقتصادی در بین بسیاری از کاربران بسیار محبوب به نظر میرسد. از نظر امکانات در سطح متوسط قرار داشته و با طراحی بسیار ساده اما مدرن در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی هر سلیقه ای را پوشش میدهد. در طراحی این اسمارت فون حاشیه های بسیار باریک، شارژ سریع 18 واتی و نمایشگر عریض استفاده شده که آن را به گوشی های پرچمدار نیز نزدیک کرده است. در مجموع میتوان گفت ردمی 8A برای انجام کارهای روزمره برای تماشای فیلم، گشت و گذار در اینترنت، بازی و استفاده معمول بسیار مناسب است.

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 720x1520 پیکسل
حافظه داخلی 32GB ، 64GB
RAM 2GB ، 3GB ، 4GB
نوع صفحه نمایش IPS LCD
لنز دوربین اصلی 12 مگاپیکسل

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A

ارزان ترین مدل گوشی میان رده شیائومی کدام است؟

شرکت شیائومی با ورود گوشی های میان رده خود تحول بزرگی را در بازار گوشی ایجاد کرد و توانست بهترین کیفیت را با حداقل امکانات ارائه دهد. اگر قصد خرید ارزان ترین گوشی های شیائومی را دارید میتوانید بر روی میان رده های این شرکت نیز حساب کنید.


در بلاگ کیومیتا بیشتر بخوانید:مزایا و معایب گوشی های شیائومی


 

گوشی شیائومی Redmi Note 9S یکی از مدل های میان رده و قدرتمند شیائومی است که از نظر قیمت، یک گوشی اقتصادی محسوب میشود و از هر نظر یک مدل جذاب و مدرن بوده، چه از نظر طراحی چه سخت افزاری و نرم افزاری. تمامی این ها در حد یک مدل بالارده هستند که با قیمت میان‌ رده به فروش می ‌رسند. شما با خرید این گوشی موبایل با حداقل هزینه یک گوشی با کیفیت خواهید داشت.

سیستم عامل Android 10
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2400 پیکسل
حافظه داخلی 64GB ، 128GB
RAM 4GB ، 6GB
نوع صفحه نمایش IPS LCD
لنز دوربین اصلی 48 مگاپیکسل

گوشی موبایل مدل Redmi Note 9s

ارزان ترین گوشی های بالا رده شیائومی

شیائومی در سال های اخیر فعالیت خود دست به تولید گوشی های بالارده زده است که با کیفیت عالی و امکانات متعدد رقیب سرسختی در میان گوشی های سامسونگ و آنر شده است. Mi Note 10 Lite یکی از مدل های پرفروش بالارده این برند است که در سال 2019 به بازار معرفی شد. این گوشی بالا رده با طراحی متفاوت و مدرن خود حس خوبی را در حین کار به کاربر میدهد. با این وجود قیمت خیلی گرانی ندارد و از امکانات خوبی هم برخوردار است.قابلیت اتصال به شبکه­‌ 4G با سرعت بالا، بلوتوث نسخه­‌ 5.0، اندروید 10 و باتری 5260 میلی آمپر ساعتی از امکانات این گوشی بالا رده هستند.

سیستم عامل Android 10
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2340 پیکسل
حافظه داخلی 64GB ، 128GB
RAM 6GB ، 8GB
نوع صفحه نمایش AMOLED
لنز دوربین اصلی 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل Mi Note 10 Lite

در بین پرچمداران شیائومی، ارزان ترین مدل کدام است؟

گوشی موبایل مدل Mi Note 10 و مدل Mi Note 10 Pro از ارزان ترین گوشی های شیائومی در بین چمداران است. این دو پرچمدار اقتصادی با ورود خود حواشی بسیاری را به وجود آوردند که دوربین 108 مگاپیکسلی و لنز پیشرفته از علت های اصلی این حواشی است. البته در نوت 10 پرو از لنز توسعه یافته 8 مرحله ‌ای استفاده شده و دوربین سلفی نیز از سنسور 32 مگاپیکسلی بهره میبرد. علاوه بر این سخت افزار قدرتمند برای اجرای همرمان چندین برنامه و بازی های سنگین بسیار ایده آل است.

سیستم عامل Android 9.0
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2340 پیکسل
حافظه داخلی 128GB ، 256GB
RAM 6GB
نوع صفحه نمایش AMOLED
لنز دوربین اصلی 108 مگاپیکسل

گوشی موبایل Mi Note 10 Lite

ارزان ترین گوشی مناسب گیمینگ شیائومی کدام است؟

گوشی موبایل POCO X2 از سری گوشی های گیمینگ شیائومی است و به عنوان یکی از پرطرفدارترین گیمینگ های اقتصادی در بازار محسوب میشود. سخت ‌افزاری پوکو ایکس 2 شامل تراشه اسنپدراگون 730G و 8 گیگابایت رم است که این ویژگی منحصرا برای بازی های سنگین ساخته شده. از دیگر ویژگی هایی که POCO X2 را به یک گیمینگ تبدیل کرده، فناوری خنک‌ کننده مایع است که برای اجرای بازی بسیار ایده آل بوده.

سیستم عامل Android 10
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2400 پیکسل
حافظه داخلی 64GB ، 128GB ، 256GB
RAM 6GB ، 8GB
نوع صفحه نمایش IPS LCD
لنز دوربین اصلی 64 مگاپیکسل

گوشی موبایل POCO X2

در آخر باید بگوییم تمامی محصولات شیائومی به دلیل مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به این محبوبیت رسیده و از این رو بسیاری به خرید آنها روی آورده ‌اند. البته در نظر داشته باشید گوشی های موبایل شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و تنها نباید به واسطه قیمت، صرفا انتخاب و خریداری کرد.

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

علی ارسال شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

ردمی نوت ۸به قیمت ۲۵۰۰۰۰۰

محصولات مرتبط