بهترین گوشی سری A سامسونگ

بهترین گوشی سری A سامسونگ

معرفی گوشی های سامسونگ سری A

گوشی های سری A شرکت سامسونگ مجموعه ای گوشی های هوشمند و تبلت های میان رده است که به عنوان بخشی از خط تولید Galaxy تولید می شود. اولین مدل های این سری ، نسل اول سامسونگ گلکسی A3 و A5 ، در دسامبر 2014 معرفی و در مارس 2015 عرضه شدند. پس از اعلام سری 2017 ، سامسونگ اعلام کرد که آنها امیدوارند که حداکثر 20 میلیون گوشی هوشمند Galaxy A را بفروشند و مصرف کنندگان در اروپا ، آفریقا ، آسیا ، خاورمیانه و آمریکای لاتین را هدف قرار دهند. از سال 2020 ، بیشتر مدل های سری Galaxy A در بیشتر کشورها موجود شد. Galaxy Tab A نیز بخشی از سری A است و در بیشتر کشورها نیز به فروش میرسد. درواق سری A یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار سامسونگ است، کیفیت گوشی ها و دامنه قیمت مقرون به صرفه بسیار بیشتر از سایر رقبا بوده ، برخی از گوشی های این سری حتی دارای 4 دوربین در عقب هستند. چنانچه تمایل دارید با گوشی های سری A سامسونگ بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

گوشی های سامسونگ موجود در کیومیتا را در لینک زیر ببینید:

قیمت گوشی سامسونگ

Samsung Galaxy A01

گوشی موبایل Galaxy A01، یک گوشی اندرویدی و میان رده است که ارزان ترین عضو گوشی های سری A سامسونگ محسوب میشود. طراحی ساده و صفحه نمایش 5.7 اینچی با یک ناچ برای قرار دادن دوربین سلفی در جلو تعبیه شده که از گوشی های رده بالاتر سامسونگ تقلید کرده است. وضوح تصویر p720 این گوشی به این معنی است که میتوان فیلم ها را با وضوح بالا تماشا کرد ، که بسیاری از فیلم های YouTube را می توان در آن مشاهده نمود. با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی Galaxy A01 عکس های واضح و زیبایی را در نور خورشید یا نور کم ثبت کنید. برای آزمایش تاری پس زمینه قبل یا بعد از عکسبرداری می توانید از Live focus استفاده کنید ؛ دوربین عمق محیط را نرم می کند و چهره را به جلو می آورد. دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی نیز سلفی های شما را خیره کننده می کند و با فوکوس سلفی ، تاری پس زمینه ملایمی ایجاد می شود که شما را به ستاره تصویر تبدیل می کند؛ و با استفاده از تایمر سلفی می توانید از گرفتن ژست مناسب قبل از کلیک شاتر اطمینان حاصل کنید.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A01

 

Samsung Galaxy A10

گوشی اندرویدی A10 از مقرون ‌به‌ صرفه ‌ترین گوشی های سری A شرکت سامسونگ است که در رده گوشی های پایین رده اما خوش‌ قیمت با قابلیت های بسیار قرار دارد. A10 برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و می توانید از نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی Infinity V برای واتس اپ یا فیس بوک استفاده کنید. به لطف دوربین 13 مگاپیکسلی سامسونگ A10 ، می توانید لحظات بسیار زیبایی را ثبت کرده و آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و با Dolby Atmos ، هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم می توانید از صدای واقعی اطمینان حاصل کنید. به طور معمول از یک مدل سطح پایین نباید انتظار مشخصات عالی داشته باشید. اما سامسونگ موفق شده Galaxy A10 را با صفحه نمایش بزرگ طراحی کند و اندازه صفحه نمایش LCD تقریباً کل قسمت جلویی آن را پر می کند؛ تنها یک شکاف کوچک برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A10

Samsung Galaxy A40

در حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی گوشی Samsung Galaxy A40 ، فضای لازم برای 25000 عکس و 8000 آهنگ را دارید. سامسونگ A40 دارای دوربین دوتایی 16 و 5 مگاپیکسلی است. به لطف آن دوربین دوتایی، می توانید عکس های زیبایی با جلوه عمق میدان بگیرید. به لطف لنز زاویه دید عریض ، می توانید گروه های بزرگ و مناظر وسیع را نیز ثبت کنید. Samsung Galaxy A40 دارای لبه های بسیار نازکی است که باعث می شود صفحه نمایش 5.9 اینچی با وضوح کامل HD بسیار بزرگ به نظر برسد. علاوه بر این ، دوربین سلفی واضح با 25 مگاپیکسل در یک بریدگی قطره ای شکل گنجانده شده است.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A40

Samsung Galaxy A70s

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70s بر روی سیستم عامل Android v9.0 (Pie) اجرا می شود. این تلفن از پردازنده هسته Octa (2 گیگاهرتز، دو هسته ای، Kryo 460 + 1.7 گیگاهرتز، Hexa Core ، Kryo 460) پشتیبانی می کند و با تراشه Qualcomm Snapdragon 675 قابل اجرا است. در قسمت جلوی دوربین ، یک دوربین اصلی 32 MP f / 2.0 و در عقب یک دوربین 64MP + 8MP + 5MP با ویژگی هایی مانند 8 x بزرگنمایی دیجیتال ، فلش خودکار ، تشخیص چهره ، لمس برای فوکوس وجود دارد. گلکسی A70s سامسونگ در رنگ های مختلفی از جمله ، Prism Crush Red ، Prism Crush White و Prism Crush Black با قیمت ماسب ارائه میشود.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A70s

Samsung Galaxy A80

گوشی موبایل A80 گوشی موبایل  از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است برای کسانی ساخته شده که در لحظه زندگی میکنند. چه در حال اجرا یا به اشتراک گذاری باشید، می توانید با دوربین چرخان لنز سه گانه از هر دو طرف استفاده نمایید. دوربین 48MP Galaxy A80 به شما وضوح فوق العاده واضحی را برای لحظات ارزشمند می دهد و به سوژه های شما عمق بیشتری می بخشد و همچنین دارای ویژگی هایی مانند Live focus Video و Quick Measure است. در حالی که از فناوری شارژ سریع سریع 25 وات پشتیبانی می کند ، بازی های خود را در نمایشگر Infinity New مشاهده کنید. Galaxy A80 توسط Knox محافظت می شود ، بنابراین داده ها و دستگاه شما از داخل به بیرون ایمن است. از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است برای کسانی ساخته شده که در لحظه زندگی میکنند. چه در حال اجرا یا به اشتراک گذاری باشید، می توانید با دوربین چرخان لنز سه گانه از هر دو طرف استفاده نمایید. دوربین 48MP Galaxy A80 به شما وضوح فوق العاده واضحی را برای لحظات ارزشمند می دهد و به سوژه های شما عمق بیشتری می بخشد و همچنین دارای ویژگی هایی مانند Live focus Video و Quick Measure است. در حالی که از فناوری شارژ سریع سریع 25 وات پشتیبانی می کند ، بازی های خود را در نمایشگر Infinity New مشاهده کنید. Galaxy A80 توسط Knox محافظت می شود ، بنابراین داده ها و دستگاه شما از داخل به بیرون ایمن است.

گوشی Samsung Galaxy A80

Samsung Galaxy A10e

گوشی سری A10e سامسونگ با عملکرد و قابلیت اطمینان بالا می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید ، دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید ، دریافت خواهید کرد. با یک باتری با دوام بیشتر کارهای خود را انجام دهید ، همه چیز را با یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی نگه دارید و آن را در یک نمایشگر لبه به لبه 5.83 اینچی تجربه کنید و با داشتن باتری طولانی مدت به شما فرصت بیشتری می دهد تا با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید ، با کارت microSD3 حافظه خود را تا 512 گیگابایت افزایش دهید و تا 100000 عکس ذخیره کنید.

مشخصات Samsung Galaxy A10e

Samsung Galaxy A70

با A70 سامسونگ می توانید به راحتی و به مدت 1.5 روز بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. اگر باتری شما تمام شد نگران نباشید. با 25 وات، A70 در کمترین زمان شارژ می شود. به این ترتیب، شما همیشه می توانید از سری های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Full HD + لذت ببرید. صفحه نمایش 6.7 اینچی Galaxy A70 با زنده کردن همه چیز در FHD + sAMOLED Infinity-U صفحه نمایش ، شما را حتی به چیزهایی که دوست دارید نزدیک می کند. چه پخش جریانی و چه تماشای نمایش های مورد علاقه خود هستید، نسبت ابعاد گسترده 20: 9 یک تجربه مشاهده است که شما را به دنیای جدید میبرد.

مشخصات Samsung Galaxy A70

مقایسه گوشی های سری A

شرکت سامسونگ طیف گسترده ای از گوشی های سری A را در بازار ارائه می دهد که بسته به نیاز کاربران با قیمت و قابلیت های متفاوت طراحی شده اند.

گلکسی A80 و A90 از سری گوشی های پرچمدار سامسونگ هستند که از لحاظ ویژگی ها و عملکرد بیشترین بهره را به همراه دارد. صفحه نمایش تمام لمسی از لبه تا لبه بدون کوچکترین شکاف، بدون لبه های اضافی بدنه و نسبت صفحه نماش به بدنه ۱۰۰ در صد از ویژگی های این گوشی است. به طور کلی از نظر ابعاد، صفحه نمایش، بدنه و حافظه ذخیره سازی چندانی با یکدیگر ندارند اما سری A90 در مقایسه با A80 دارای پردازنده، باتری و دوربین های قدرتمند تری است از نظر هزینه و قیمت نیز A90 به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی 5G قیمت بسیار بالاتری دارد.

بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه با صرف نظر از پردازنده و دوربین مدل A70 است این گوشی مدل بهبود یافته‌ای A50 است که با به روزرسانی دوربین و پردازنده، نقایص این میان رده‌ را رفع نموده است. از نظر قیمت نیز بالا تر از A50 میباشد. تنها ویژگی که آن را با A80 متمایز کرده حذف notch در نمایشگر A80 است که در عمل، استفاده از A80 را بسیار لذت بخش تر از A70 است.

زمانی که از نمای رویی به دو گوشی سامسونگ A50 و A30 نگاه کنید به سختی متوجه خواهید شد که کدامیک از آن ها A30 و کدام A50 است از نظر ظاهری تقریبا نزدیک به هم طراحی شده اند. اما از نمای پشتی تفاوت هایی بل هم دارند و تشخیص آن ها به راحتی امکان پذیر است. تعداد لنز های دوربین اصلی و اسکن انگشت از تفاوت های اصلی این دو مدل هستند.با این وجود چون گلکسی A50 از قابلیت اسکن انگشت بهره می ‌برد، برتری نسبت به A30 دارد.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط