معرفی بهترین گوشی های هوشمند با عمر باتری طولانی 2021

معرفی بهترین گوشی های هوشمند با عمر باتری طولانی 2021

باتری یکی از قطعات های مهم و اصلی در گوشی های موبایل محسوب میشود و تاثیر بسزایی بر روی کارایی گوشی دارد. باتری به عنوان یک منبع تغذیه در گوشی های موبایل برای روشن شدن و استفاده مفید میباشد که بعد از مدت زمانی انرژی خود را از دست میدهد و نیاز به شارژ مجدد دارد. عمر مفید باتری نیز یکی دیگر از ویژگی ها مهم در هر گوشی همراه است که به طور میانگین چیزی حدود 3 الی 5 سال به صورت مفید برای کاربران عمر می کند، و در صورتیکه به بهترین نحو از آن محافظت و استفاده شود، میتوانید مدت زمان بیشتری را با موبایل خود استفاده کنید. اندازه میزان باتری با واحد میلی آمپر ساعت (mAh) سنجیده می‌شود که هر چه میزان این واحد بیشتر باشد ظرفیت باتری بزرگ ‌تر بوده و طول عمر بیشتری نیز دارد. البته عوامل دیگری نیز در طول عمر آن دخیل هستند که در ادامه به معرفی بهترین گوشی ها از نظر باتری در سال 2021 میپردازیم.

عوامل بسیاری بر روی طول عمر باتری در گوشی موبایل می تواند تاثیر گذار باشد، یکی از این عوامل میتواند ساختار باتری باشد به طوریکه می تواند میزان شارژ و قدرت باتری را برای مشخص کند. مورد دیگری که باید . به آن اشاره کنیم جنس باتری است، که معمولا باتری های نوع پلیمری و لیتیوم یونی که برای بیشتر گوشی ها استفاده میشود، عملکرد فوق العاده ای را دارند اما این نوع باتری ها به دلیل جنسی که دارند، به حرارت زیاد حساس هستند و توصیه میشود مدت زمان زیادی در شارژ نمانند. در ادامه به معرفی گوشی های باتری قوی 2021 میپردازیم.

معرفی بهترین گوشی ها از نظر طول عمر باتری در سال 2021

Samsung Galaxy S10 Plus: باتری 4100 میلی آمپر ساعتی در این گوشی سامسونگ، شما را برای شارژ مداوم و طولانی در طول روز بی نیاز میکند و در مدت ‌زمان مطلوبی انرژی خود را نگه می دارد. این بهترین میزان عمر باتری قوی یک گوشی هوشمند است که از یک پرچمدار سامسونگ دیده شده. Galaxy S10 Plus از ویژگی Wireless PowerShare بهره میبرد و به عنوان یک شارژ وایرلس معکوس نیز نامیده میشود.عمر باتری 12.5 ساعته، S10 Plus را به طولانی ترین گوشی سامسونگ و یکی از با دوام ترین گوشی هایی که می توانید خریداری کنید تبدیل کرده است.

مشاهده انواع گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه کیومیتا: قیمت گوشی موبایل سامسونگ

 

Galaxy S10 Plus بهترین گوشی ها از نظر باتری

Samsung Galaxy S20 Ultra: این گوشی هوشمند سامسونگ همانند بسیاری از دیگر گوشی های هوشمند دارای نرخ تازه سازی سریع میباشد که این نشان از باتری قوی 5000 میلی آمپری آن است. همچنین به لطف شارژر 25 واتی همراه گوشی و سرعت شارژ بالا، پس از 30 دقیقه شارژ ، باتری تا 63 درصد پر میشود.این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با شارژ ماندگاری بالا شما را در طول روز همراهی میکند.

Galaxy S20 Ultra بهترین گوشی با باتری قوی

iPhone 11 Pro Max: اگر بهترین عمر باتری را از یک گوشی موبایل هوشمند می خواهید ، آیفون 11 پرو مکس را تهیه کنید. باتری قدرتمندی نسبت به نسل قبلی خود و همچنین از پردازنده کارآمدتر A13 Bionic بهره می برد. کاربران آیفون 11 پرو مکس می توانند از لحظه بازکردن جعبه تلفن از پشتیبانی شارژ سریع آیفون استفاده کنند. آیفون 11 پرو مکس با یک شارژر 18 واتی عرضه می شود که این امکان را می دهد تا پس از فقط 30 دقیقه شارژ ، یک تلفن خالی تا 48 درصد دوام باتری داشته باشیم.

آیفن 11 گوشی هوشمند با باتری قوی

iPhone 11 : آیفون 11 کم هزینه ترین مدل های آیفون است که اپل 20 سپتامبر 2019 ارائه داد که از شارژ سریع (50 درصد شارژ در 30 دقیقه) پشتیبانی می کند، اما بر خلاف آیفون 11 پرو مکس، شما باید یک شارژر 18 واتی را خریداری کنید، زیرا این لوازم جانبی در این مدل وجود ندارد. البته قابلیت شارژ به ‌صورت بی ‌سیم در این گوشی هوشمند آیفون در نظر گرفته شده است.با باتری 3110 میلی آمپر ساعتی آیفون 11 تا 17 ساعت به صورت مداوم فیلم پخش کنید و تا 65 ساعت موسیقی گوش کنید.

گوشی هوشمند iPhone 11  با باتری قدرتمند و ظرفیت بالا

Motorola Edge : این گوشی هوشمند میان رده نسبت به قیمت ارزان و به صرفه خود، دارای باتری قدرتمندی است، به طوریکه تا 12 ساعت روزانه کار میکند؛ بدون اینکه نیازی به شارژ کردن مجدد باتری داشته باشید. از دیگر ویژگی های باتری می توان به شارژ بی سیم 18 وات اشاره کرد.

گوشی هوشمند Motorola Edge با باتری قوی

OnePlus 8: این گوشی هوشمند اندرویدی یکی دیگر از تولیدات وان پلاس با باتری قدرتمند است، که میتواند کاربران را در انجام تمام کارهای روزمره با ماندگاری بیش از یک روز همراهی کند. باتری این گوشی فقط در 22 دقیقه شما را از 1٪ به 50٪ می رساند و با ظرفیت بالای 4300 میلی آمپر، گوشی قدرت مورد نیاز برای استفاده روزانه را دارد که برای این گوشی میان رده کاملاً استاندارد است.

OnePlus 8 گوشی با باتری قوی 4300

Xiaomi Mi Note 10: باتری ۵۲۶۰ میلی ‌آمپر ساعتی غیر قابل تعویض این گوشی هوشمند با عمر باتری طولانی، بدون صرفه جویی در مصرف انرژی، دو روز کامل با استفده سنگین گوشی را نگه میدارد و با سرعت شارژ سریع شما را شگفت زده خواهد کرد. در مواقعی که عجله دارید با استفاده از این قابلیت برای شارژ گوشی تا 58 درصد تنها 30 دقیقه زمان میبرد. شارژ کامل باتری حدود یک ساعت زمان نیاز دارد.این باتری بزرگ حتی روی گوشی‌های پرچم ‌دار بازار هم دیده نمی‌ شود این ویژگی باعث شده تا از رقبای خود فاصله بگیرد.

گوشی موبایل Xiaomi Mi Note 10 با باتری قوی

گوشی هایی با باتری 7000

گوشی هوشمند گلکسی M41 با باتری نزدیک به 7000 میلی آمپر ساعت: تلاش سامسونگ برای باتری های بزرگتر در گوشی های هوشمند یکی از مواردی است که ظاهراً به این زودی ها پایان نخواهد یافت. Galaxy M41، یک گوشی هوشمند سری Galaxy M است که یک باتری عظیم 6800 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد، بنابراین ظرفیتی نزدیک به 7000 میلی آمپر ساعت دارد.

سامسونگ گلکسی M51 گوشی با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی: باتری بسیار پر ظرفیت ۷۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی M51 به شارژر ۲۵ واتی مجهز است. این گوشی هوشمند با باتری قوی می ‌تواند به نوعی یک پاوربانک هم باشد. بنابراین قابلیت شارژ معکوس نیز به این گوشی اضافه شده است تا در صورت نیاز کاربران بتوانند باتری دیگر دستگاه های خود را شارژ کنند.

گوشی های با باتری 10000

Oukitel WP6 با باتری 10000 پاسخگوی کاربران حرفه ای و گیمرها: گوشی Oukitel WP6 با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی برای پاسخ به نیاز کاربران به باتری با ظرفیت بالا، ارائه شده که حداکثر 3 روز استفاده متوسط و بدون نیاز به شارژ را فراهم می کند و شارژ سریع 18 وات باعث می شود که این باتری قدرتمند فقط در 3 ساعت از 0 به 100 برسد.

باتری قدرتمند 10000 میلی آمپرساعتی Oukitel K12: در سال 2021 گوشی هوشمند با با باتری قوی باورنکردنی 10000 میلی آمپری ارائه شد که یک گوشی هوشمند جذاب برای کاربرانی که فرصت شارژ زیاد ندارند محسوب میشود.

گوشی های با باتری 5000

گوشی هوشمند Realme 7 با عمر باتر ی طولانی: داشتن یک گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همیشه تضمین کننده دوام باتری نیست، اما این اطمینان را می دهد که شما حداقل بیش از یک روز دوام باتری از دستگاه خواهید داشت. مدل Realme 7 یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 30 وات دارد و ارزش بسیار خوبی برای پول و یک گوشی هوشمند ارائه می دهد که توانایی انجام کارهای روزمره ، بازی و عکاسی را دارد.

Redmi Note 9 Pro با عمر بالای باتری: شیائومی چندین سال است که باتری های 4000 میلی آمپری را روی تلفن های خود ارائه می دهد که با ورود باتری 5020 میلی آمپر ساعتی در گوشی Redmi Note 9 Pro بروزرسانی بزرگی در این زمینه بود. شارژ سریع 30 وات مجهز نیز این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا در طول روز با اطمینان از شارژ گوشی خود استفاده نمایید.

باتری بزرگ و شارژ سریع MI Note 10 Pro: باتری 5260 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت فوق العاده بالا، حداکثر تا دو روز استفاده سنگین می کند. همچنین با یک شارژ فلاش 30 وات ارائه می شود که می تواند باتری را فقط در 65 دقیقه با 100٪ شارژ کند.

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط