معرفی مانیتور‌های صنعتی پرفروش در بازار

امتیاز کاربران : 5 از 5
معرفی مانیتور‌های صنعتی پرفروش در بازار

مانیتور‌های صنعتی از جدید‌ترین فناوری صفحه‌های LCD برای محیط‌های پر خطر و عمومی جهت ارائه خدمات و کالا‌ها است. در بسیاری از مشاغل و صنایع به دلیل حجم کاری بالا نیاز است تا این مانیتور‌ها به صورت مداوم و 24 ساعته روشن بمانند، در حالی که مانیتور‌های خانگی معمولی در صورت روشن ماندن طولانی مشکلاتی نظیر سوختن برد، گرم شدن بیش از حد و غیره را پیدا خواهند کرد. برند‌های متنوعی از این مانیتور‌های صنعتی در بازار موجود است از جمله موارد زیر:

هر برند کارایی و امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهد که همه انواع این برند‌ها در سایت کیومیتا موجود است. ما در اینجا قصد داریم چند نمونه از پرفروش‌ترین مانیتور‌های صنعتی در بازار را به شما کاربران معرفی کنیم.

 

برای مشاهده قیمت و خرید مانیتور صنعتی از سایت کیومیتا کلیک کنید.

 

پرفروش‌ترین مانیتور‌های صنعتی در بازار ایران 

مانیتور صنعتی LG 43SM5D: مانیتور صنعتی مدل 43SM5D از محصولات تولیدی شرکت بزرگ ال جی است که با هدف ارائه تصاویر و ویدئو‌های صنعتی کالا‌ها و خدمات در حوزه‌های مختلف کاری طراحی و تولید شده است. این مانیتور بزرگ دارای یک نمایشگر صاف 43 اینچی است که با رزولوشن 1920x1080 (FHD) و کنتراست رنگ 16:9 بهترین نمایش را برای مخاطبان ارائه می‌دهد. این مانیتور صنعتی ال جی در بازار یکی از پرفروش‌ترین مانیتور‌ها است که توسط کیومیتا با قیمت مناسب برای مشتریان عرضه شده است.

مانیتور صنعتی LG 43SM5D

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D: مانیتور صنعتی 49SM5D از تولیدات با کیفیت برند ال جی است که با وضوح بالای 1920x1080 Full HD تصاویر و محتویات شما را به مخاطبان ارائه می‌دهد. در مورد طراحی این مانیتور بزرگ باید گفت در ابعاد 1102.2x638.5x38.6 میلی متر و وزن 14.1 کیلوگرم توانسته فروش خوبی را در بازار از آن خود کند و همچنین پورت‌های ورودی و خروجی متنوعی را با این دستگاه جهت اتصال به دیگر منابع استفاده نمایید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D

مانیتور صنعتی شارپ PN-VW401: این مانیتور صنعتی شارپ به عنوان یکی از نمایشگر‌های پر‌فروش در سایز 40 اینچ توسط کیومیتا به فروش می‌رسد. این نمایشگر عریض به صورت Full HD ارائه شده و وضوح تصویر بالایی نیز دارد که تصاویر و ویدئو‌های شما را با کیفیت بالا به مخاطبان نمایش می‌دهد. اتصالاتی که در این مانیتور پشتیبانی شده شامل HDMI، Audio ،VGA و غیره است که امکان اتصال به دیگر دستگاه‌ها را به شما خواهد داد.

مانیتور صنعتی شارپ PN-VW401

مانیتور صنعتی بنکیو SL490: این مانیتور بنکیو دارای صفحه نمایشگر 49 اینچی بوده که با وضوح 1920x1080 FHD و کنتراست 1100:1 قادر به نمایش ویدئو و تصاویر با بهترین کیفیت است. همچنین از طریق نرم افزار X-Sign امکان ویرایش و مدیریت محتوا‌ها را به شما می‌دهد. این نمایشگر عریض با طراحی زیبا و مستحکم مورد توجه بسیاری ار مدیران کسب و کار قرار گرفته و عنوان پرفروش‌ترین مانیتور صنعتی را نیز در بازار کسب کرده است.

مانیتور صنعتی بنکیوSL490

مانیتور صنعتی بنکیو  ST430K : رزولوشن تصویر در این مانیتور صنعتی بنکیو UHD 3840x2160 است که چشم هر بیننده‌ای را محو خود می‌کند که این امر موجب شده بسیاری از مدیران کسب و کار به سراغ این مدل از برند بنکیو بروند. این نمایشگر بزرگ جهت ارائه تصاویر و محتوا‌ها باید به یک سری منابع متصل شود و به همین دلیل پورت‌های اتصال متنوعی در آن تعبیه شده است.

مانیتور صنعتی بنکیو ST430K

مانیتور صنعتی SAMSUNG PM55H: اگر کسب و کار بزرگی دارید و به دنبال تبلیغ و معرفی کالا و خدمات خود با بهترین کیفیت هستید بی‌شک مانیتور صنعتی PM55H می‌تواند نیاز و انتظارات شما را در این زمینه پاسخگو باشد. علاوه بر کیفیت، طراحی شیک و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مانیتور با صفحه نمایش 55 اینچی و وضوح 1080x1920 dpi محتوا‌ها را ارائه می‌دهد. شرکت سامسونگ تمامی تلاش خود را برای طراحی آن قرار داده تا بتواند رضایت مشتری را به خود جلب کند.

 

مانیتور صنعتی SAMSUNG PM55H

 

با ثبت نظرات و پیشنهادات خود ما را در این زمینه یاری فرمایید.

ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

اقدسی ارسال شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۸

سلام خریدار مانیتور صنعتی هم هستید

مدیر سایت ارسال شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۸

سلام بله فقط آکبند

محصولات مرتبط