بهترین تلفن های بی سیم2021

بهترین تلفن های بی سیم2021

امروزه در بین افراد استفاده از تلفن های بی سیم بسیار رواج پیدا کرده است. هر فردی در منزل خود از این تلفن ها استفاده میکند و تقریبا کارهای ارتباطی افراد در خانه یا محیط کار از طریق تلفن صورت میگیرد.بسیاری از افراد در هنگام خرید این دستگاه کمتر به ویژگی یا مدل های آن توجه میکنند، شاید در ظاهر کمی شبیه به هم باشند اما از نظر کارایی و امکانات متفاوت از یکدیگر هستند.ما در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلفن های بیسیم در ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین و پر فروش ترین تلفن های بیسیم در سال 2021

1.تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD310

تلفن بی سیم مدل KX-TGD310 قابلیت ذخیره حدود 120 شماره را دارد و از یک صفحه نمایش 1.8 اینچی برخوردار است که از طریق آن شماره و تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.از معایب این دستگاه میتوان به نداشتن ضبط مکالمه و منشی تلفنی اشاره کرد، با این حال اگر این ویژگی برایتان از اهمیت بالایی برخوردار بوده به سراغ دیگر مدل ها بروید.این تلفن بیسیم به کالر آی دی مجهز بوده و از طریق باتری تعبیه شده در آن در هر بار میتوان 16 ساعت مکالمه نمایید.همچنین در صورت قطعی برق نیز میتوان از آن استفاده کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD310

2.تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB210

این مدل از تلفن های بی سیم با کارکرد ساده و قیمت مناسبی که دارد، نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است.شرکت پاناسونیک این دستگاه را طوری طراحی کرده که فضای بسیار کمی از میز شما را اشغال خواهد کرد.در این نوع تلفن جهت ذخیره شماره مخاطبان یک دفترچه تلفن با ظرفیت 50 شماره در نظر گرفته شده است.تنها عیبی که در این دستگاه میتوان عنوان کرد عدم منشی تلفنی است که برای برخی افراد اهمیت چندانی ندارد.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210

3. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD320

این تلفن پاناسونیک جزو تلفن های پر طرفدار و خوش دست شرکت پاناسونیک است که از کیفیت و صدای بالایی برخوردار بوده.از ویژگی های مثبت این دستگاه میتوان به منشی تلفنی اشاره کرد که در صورت عدم پاسخگویی، تماس ها تا حدود 30 دقیقه ضبط میشوند.که البته میتوان در ساعت های مشخصی این ویژگی را غیر فعال کنید.قابلیت استفاده در زمان قطعی برق و مسدود کردن شماره های مزاحم از دیگر قابلیت های این تلفن بی سیم به شمار میرود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD320

4.تلفن بی سیم آلکاتل مدل F370 Voice

تلفن مدل F370 با ظاهری زیبا نظر هر فردی را به خود جلب میکند.این تلفن قابلیت ذخیره حدود 50 شماره را دارد و نمایشگر آن به شما شماره ها و تماس های ناموفق را ارائه میدهد.ضبط مکالمه در این تلفن تعبیه شده است و در صورت عدم پاسخ به تماس ها فرد پیغام خود را برای شما به صورت صورتی ارسال میکند.10 مدل زنگ در آن قرار داده شده که میتوانید به صورت اختصاصی زنگی را روی یک شماه قرار دهید.

تلفن بی سیم آلکاتل F370 Voice

5. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

این تلفن در رتبه سوم پر فروش ترین تلفن های بی سیم شرکت پاناسونیک بوده که در ابعاد جمع و جور و سبک طراحی شده است.این دستگاه قادر به ذخیره 50 شماره بوده که میتوان به عنوان دفترچه تلفن استفاده کرد.باتری که در این تلفن بیسیم تعبیه شده، قادر به 5 ساعت شارژ به شما میباشد.ویژگی جالبی در آن قرار داده شده که وجود دکمه ای است که روی پایه میباشد، با فشردن دکمه در زمان گم شدن تلفن میتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.کمپانی پاناسونیک در طراحی و ساخت آن تمامی استانداردهای لازم را جهت بالابردن کیفیت به کار برده است و از پلاستیک مرغوب در طراحی آن استفاده کرده است.حتی به مرور زمان شاهد از بین رفتن شماره ها و رنگ ها نخواهید بود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3611BX

6. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

کیفیت بالای تلفن بیسیم KX-TG6821 باعث افزایش فروش آن در بازار شده است.بر روی گوشی یک نمایشگر بزرگ قرار داده شده است که به راحتی شماره ها و تنظیمات را در داخل آن مشاهده خواهید کرد.این دستگاه به یک منشی تلفنی مجهز بوده که 30 دقیقه از پیام هایی را که پاسخگو نباشید ضبط میکند.ویژگی بارز دیگر این تلفن این است که در صورت قطع برق همچنان میتوانید از آن استفاده کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821

7. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

KX-TG6811 اولین تلفنی بی سیمی که در لیست پرفروش ترین ها قرار داده شده است، شاید قابلیت های زیادی نداشته اما کیفیت بسیار بالایی را ارائه میدهد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.این دستگاه از یک پایه و تلفن بیسیم تشکیل شده و دفترچه تلفن آن 100 شماره را در خود ذخیره میکند.وجود Caller ID در این دستگاه نیز دیده میشود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6811

8. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9541B 

این تلفن بی سیم شرکت پاناسونیک از مدل‌های همه فن حریف و محبوب برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود. با پشتیبانی از دو خط تلفن، این دستگاه را به دو منشی تلفنی مجهز کرده، که این منشی تلفنی می‌تواند در مجموع 60 دقیقه ضبط کند.منشی تلفنی پیشرفته هم خدماتی کاربردی را برای هر دو خط ارائه می‌دهد.

تلفن بی سیم مدل KX-TG9541B

ثبت نظر
کد امنیتی
محصولات مرتبط