برند و سازنده کالا
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)

گوشی موبایل آنر

سری های پرفروش و محبوب موبایل آنر

Honor 9X: گوشی موبایل آنر 9X بسیاری از انتظارات شما را از یک گوشی هوشمند برطرف میسازد و قدرت اجرایی نسبتا عالی ای را در دنیای گوشی های امروزی ارائه میدهد. این گوشی هوشمند با سخت افزار قدرتمند خود توان عملیاتی و منطقی را تا حد زیادی بالا برده است.

9 Lite LLD-L31: کیفیت ساخت و ظاهر این گوشی آنر هر کاربری را به خود مجذوب میکند. سخت ‌افزار قدرتمند با سه گیگابایت RAM و دو دوربین برای ثبت لحظات رابا کم ‌ترین قیمت ممکن در اختیار کاربران قرار داده است. برای کسانی که به امکانات مطلوب سخت‌ا فزاری در کنار زیبایی اهمیت می ‌دهند، 9 Lite LLD-L31 می ‌تواند یک انتخاب‌ مناسب باشد.

Honor 8C: گوشی موبایل همراه Honor 8C با دو سیم ‌کارت برای انجام کار‌های روزانه بسیار مناسب میباشد که آن را به یک گوشی میان رده تبدیل کرده است. در کنار این ویژگی ها کارایی و طراحی زیبایی را با قیمتی اقتصادی به همراه دارد.

Honor 8A: گوشی موبایل آنر 8A با دو گیگابایت RAM در کنار مجموعه‌ سخت‌افزاری قدرتمند قرار دارد که در بهبود عملکرد پردازنده، نقش بسزایی دارد. گفتنی است منبع تغذیه در این گوشی هانر یک باتری 3020 میلی ‌آمپر ساعتی است که با این امکانات فنی، یک گوشی میان رده محسوب میشود.

Y7 prime: این گوشی موبایل آنر با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ از امکانات چشمگیر و طراحی زیبایی بهره میبرد. حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، دوربین های دوگانه، رزولوشن +HD از امکانات این گوشی موبایل آنر میباشد.

گوشی های آنر HONOR ساخت کدام کشور است؟

شرکت آنر، یک شرکت چند ملیتی و از برندهای زیر مجموعه شرکت هواوی در چین است که در زمینه گوشی های موبایل مشغول به کار میباشد. آنر از سال 2011 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 2013 به صورت رسمی گوشی‌های هوشمند میان ‌رده و ارزان قیمت را به بازار جهانی عرضه کرد.

کیفیت گوشی موبایل آنر HONOR

تمامی گوشی های موبایل HONOR از نظر کیفیت به ساخت گوشی های میان رده شهرت دارند؛ اما با پرچم داران کمپانی های دیگر می تواند وارد بازار رقابتی شود. آنرعملکرد‌های فوق ‌العاده ای از نظر نرم افزاری و سخت‌ افزاری در این گوشی ها ارائه داده است. با توجه به قیمت پایین تری که نسبت به دیگر برندهای گوشی دارد، این موضوع باعث شده برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیاری پیدا کند و ارزش خرید آن را بالا برد. آنر به ظاهر محصولات خود توجه بسیار ویژه‌ای دارد و از این رو نیز نظر کاربران زیادی را به خود جذب می ‌کند.

حدود قیمت گوشی موبایل آنر

با توجه به تغییر لحظه ای گوشی های موبایل آنر، فروشگاه کیومیتا توانسته قیمت این گوشی ها را در هر لحظه معتبر نگه دارد و قیمت برای مصرف کننده نهایی را با حداقل سود ممکن در نظر بگیرد. در گوشی های هانر گزینه بسیاری در تمام رده های قیمتی وجود دارد که پیشنهاد داده می شود. از گوشی های ارزان قیمت گرفته تا گوشی های پرچمدار با قیمت مناسب، که گزینه های بسیار خوبی محسوب میشود.

مزایای خرید موبایل آنر از سایت کیومیتا

کیومیتا یکی از فروشگاه های آنلاین در زمینه گوشی موبایل آنر در ایران است و همواره به عنوان مرجع خرید اینترنتی انواع گوشی های آنر به شمار می آید. این فروشگاه با هدف تسهیل روند خرید و ارائه بهترین قیمت، محصولات بروزی را در این زمینه به بهترین شکل عرضه کرده است و بصورت کاملاً قانونی و همچنین با کد ریجستری جهت ثبت و فعال سازی می باشند. کاربران میتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود مدل مورد نظر خود را از طریف این فروشگاه خریداری کنند.