کشو پول
برند و سازنده کالا







محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
کشو پول دلتا Flip top 460
کشو پول دلتا Flip top 460
۲,۹۴۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
کشو پول زبرا 4043
کشو پول زبرا 4043
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
کشو پول 5 محفظه ای
کشو پول 5 محفظه ای
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
کشو پول زد ای سی ZE50
کشو پول زد ای سی ZE50
لطفا تماس بگیرید
مقایسه

کشو پول

کشو پول یا همان صندوق پول نقد یکی از تجهیزات کاربردی در فروشگاه‌‌ها و مراکز خرید  و محلی برای قرار گرفتن سکه‌ها و اسکناس‌ها است که در دو مدل مکانیکی (دستی) و الکترونیکی در بازار ارائه شده است. امروزه فروشگاه‌ها، مراکز خرید و سوپر مارکت‌های بزرگ برای جلوگیری از سرقت از کشو پول استفاده می‌کنند. این محصول با خانه‌هایی که در آن تعبیه شده، اسکناس و سکه‌های شما را به صورت منظم نگه می‌دارد. هنگام تسویه با مشتری سرعت کار‌‌های محاسباتی را بالا برده و در زمان بسیار صرفه جویی می‌کند.

انواع کشو پول

کشوی پول الکترونیکی

کار با این نوع کشو پول به صورت الکترونکی و خودکار است و با فرمان صندوق فروشگاهی یا کامپیوتر باز می‌شود و امکان رمزگذاری نیز دارد، که این ویژگی قابلیت امنیت آن را افزایش می‌دهد. کشو پول الکترونیک یا برقی برای استفاده در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بسیار ایده‌آل خواهد بود.

کشو پول مدل الکترونیکی یا همان برقی

کشوی پول مکانیکی یا دستی

کشو پول مکانیکی که گاهی اوقات به عنوان کشو دستی شناخته می‌شود، برای کار کردن نیازی به برق ندارد. این کشو مکانیکی به طور مستقیم برای باز و  بسته شدن با فشار کار می‌کند و می‌تواند در پایان کار به طور ایمن قفل شود. این مدل از کشو پول‌ها به هیچ نوع تجهیزاتی مانند چاپگر رسید یا ماشه کشو وصل نمی‌شوند.

کشوی پول مدل مکانیکی (دستی)

مشخصات و کاربرد‌‌‌های کشو پول

تمامی کشو پول‌ها در زیر رایانه یا صندوق فروشگاهی قرار داده می‌شود و درب آنها به صورت کشویی باز می‌شود. قابلیتی که در این کشوی پول‌ها قرار دارد ارتباط آنها با فیش پرینتر است. هنگامی که فیش یا فاکتوری چاپ شود به صورت اتومات درب کشو پول باز می‌شود.

به طور کلی در فروشگاه‌ها در قسمت صندوق فروشگاه، با این دستگاه رو به رو شده‌اید. بدنه آنها از فلز بوده و در سه رنگ مشکی، طوسی و سفید تولید شده است. این صندوق‌های پول در دو نوع 4 خانه و 5 خانه که در مدل 4 خانه از چهار محفظه نگهدارنده اسکناس و سکه، و در مدل پنج خانه از 5 محفظه نگهدارنده تشکیل شده است. به راحتی می‌توانید هر خانه از آن را برای یک نوع اسکناس قرار دهید که از این رو نظم خاصی را در بخش حسابداری ایجاد می‌کند.

قیمت کشو پول

در قیمت کشو پول بر اساس مدل و برند بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت الکترونیکی این محصول بالا‌تر از معمولی بوده که این تفاوت قیمت به دلیل وجود کابل اتصال به فیش پرینتر و دیگر تجهیزات جانبی است. مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا انواع کشو پول‌ها را با برند و مدل‌های متنوع برای مشتریان خود عرضه کرده است. ما به شما پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه کیومیتا بزنید و مدل‌ها، برند‌ها و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و آنها را بررسی کنید.

خرید کشو پول

خرید آنلاین کشو پول در برند‌های معتبر در فروشگاه کیومیتا برای کاربران فراهم آورده شده و با بهترین گارانتی به مشتران ارائه می‌شود. مرکز ماشین‎‌های اداری کیومیتا به عنوان فروشنده تجهیزات فروشگاهی در ایران به صورت تخصصی به فروش کشو پول پرداخته و در کمترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما ارسال خواهد شد. برای خرید کشو پول و اطلاع از موجودی مدل نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.