دستگاه کپی
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
دستگاه کپی مینولتا C454
دستگاه کپی مینولتا C454
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
مقایسه

    دستگاه کپی مینولتا

    مینولتا (Minolta) یکی از شرکت‌های سازنده دستگاه کپی در ژاپن است. این کمپانی شناخته شده تنوعی از دستگاه‌های فتوکپی را در بازار ارائه داده است. این دستگاه به دو دسته رنگی و سیاه و سفید دسته بندی می‌شوند. در مدل کپی رنگی طیفی از انواع رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در کپی سیاه و سفید همان طور از اسمش پیداست فقط یک رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    انواع دستگاه کپی مینولتا

    دستگاه کپی چند کاره مینولتا

    این دستگاه به طور همزمان عملیات چاپ، اسکن و در برخی قابلیت فکس را نیز دارا است. مناسب شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ که می‌خواهند در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایند بسیار مناسب است.

    دستگاه کپی ایستاده مینولتا

    دستگاه‌های فتوکپی مدل ایستاده توان کاری بالایی با حجم سنگین دارند و به راحتی بر روی زمین کنار میز کاری قرار می‌‌گیرند. این دستگاه کپی به دلیل حجم و ابعاد سنگین نیاز به فضای کاری باز داشته تا از همه بخش‌های آن به راحتی استفاده کرد.

    انواع دستگاه کپی ایستاده مینولتا در کیومیتا

    دستگاه کپی رومیزی مینولتا

    دستگاه‌های‌ کپی رومیزی Minolta برای مصارف کوچک و محدود طراحی شده و برای استفاده می‌توان آن را بر روی میز به راحتی قرار داد و جا به جا نمود.

    فروش دستگاه کپی رومیزی مینولتا

     

    دستگاه فتوکپی تحت شبکه

    از طریق این دستگاه قادر خواهید بود به شبکه متصل شوید و هر کاربر قادر خواهد بود مستقل از آن استفاده نماید.

    قیمت دستگاه کپی مینولتا

    کیومیتا سعی بر این داشته تا بهترین قیمت را در این وب سایت ارائه دهد تا خریداران ارجمند بتوانند محصول مورد نظر را خریداری کنند. برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی به بالای صفحه مراجعه نمایید.

    خرید دستگاه کپی مینولتا

    مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا انواع دستگاه کپی برند Minolta را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی اصلی برای شما کاربران گرامی در فروشگاه اینترنتی کیومیتا ارائه داده است. کارشناسان فروش آماده خدمات رسانی به شما عزیان در صورت هر گونه سوال و یا خرید دستگاه فتوکپی هستند.