ویدئو پروژکتور
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

ویدئو پروژکتور ویوسونیک

امروزه استفاده از ویدئو پروژکتور‌ها در حوزه‌های مختلفی نظیر کنفرانس‌ها، مدارس، سمینار‌ها، دانشگاه‌ها و مصارف خانگی بسیار گسترش پیدا کرده است. شرکت ویوسونیک یکی از تولیدکنندگان دستگاه ویدئو پروژکتور در جهان است. این شرکت آمریکایی توانسته طیف گسترده‌ای از انواع مختلفی از این دستگاه را به تولید برساند.

مشخصات و ویژگی‌های ویدئو پروژکتور ویوسونیک

ویدئو پروژکتور‌های ویوسونیک از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که نقش بسزایی در انتخاب و خرید دارند که شامل شدت روشنایی، پورت‌های اتصال، عمرلامپ، میزان کنتراست و شدت روشنایی است که تمامی این ویژگی‌ها را با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد.

دیتا پروژکتور‌های ویوسونیک دارای عملکرد بالایی بوده و از تکنولوژی DLP برخوردار هستند. این دستگاه از قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری نظیر اتصال همزمان به چند رایانه یا لپ‌تاپ، پورت‌های اتصال مختلف، نمایش تصاویر به صورت 3D، مجهز به بلندگو و غیره پشتیبانی می‌کند. به شما این امکان را می‌دهد تا به دو صورت سقفی یا رومیزی آن را نصب کنید.

ویدئو پروژکتور‌ سه بعدی ویوسونیک

این مدل از دیتا پروژکتور‌های شرکت ویوسونیک امروزه مورد توجه بسیار از کاربران به خصوص کاربران خانگی قرار گرفته است. این دستگاه پخش ویدئو و تصاویر 3D را با تکنولوژی DLP را دارند. ویوسونیک جز کمپانی‌های تولیدکننده در زمینه ویدئو پروژکتور‌های سه بعدی است. این دستگاه گزینه‌ای ایده آل برای کسانی که قصد تماشا فیلم و یا تصاویر را به صورت سه بعدی و با کیفیت بالا دارند بوده. با این دیتا پروژکتور 3D لذت یک بازی هیجان‌انگیز را در خانه و یا گیم نت‌ها تجربه کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور ویوسونیک

لیست قیمت ویدیو پروژکتور Viewsonic به صورت لحظه‌ای در این وب سایت به روز می‌شود تا خریداران گرامی با خیالی راحتی سفارش خود را ثبت نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور ویوسونیک

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته مدل‌های متنوعی از ویدیو پروژکتور‌های Viewsonic را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی اصلی در سراسر ایران ارائه دهد. شما مشتریان گرامی به راحتی می‌توانید با خرید آنلاین این محصول در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. برای خرید ویدئو پروژکتور و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش کیومیتا در تماس باشید.